Kannattaako miehiä kontaktoida tinderissä?
Harvoin laitan miehelle viestiä ensimmäisenä ja ne kerrat jotka olen laittanut, ei juttu ole johtanut mihinkään. Tai ovat he vastanneet, ehkä käyty treffeillä ym, mutta ei niistä mitään sen vakavampaa ole syntynyt.
Arvostaako miehet muka oikeasti sitä, jos nainen on aloitteellinen? Tuntuu kyllä olevan niin, että kiinnostuneimmat miehet ottaa ihan itse yhteyttä.
Kommentit (9)
Ei kannata, jos viestiä ei tule tunnin sisällä matchistä niin jätä se sika
Ei kannata, kun eivät ole oikeasti kiinnostuneita.
Osa miehistä on ujoja tai sitten metoon vuoksi varovaisia, mistä johtuen eivät itse tee aloitteita naisille vaan odottavat, että nainen tekee aloitteen.
Miesten eduksi olisi, että yksikään av-mamma ei "kontaktoisi" heitä Tinderissä tai missään muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miesten eduksi olisi, että yksikään av-mamma ei "kontaktoisi" heitä Tinderissä tai missään muuallakaan.
Paitsi sinua?
Eihän mikään muu selitä, miksi käytät näin paljon aikaa tällä palstalla av-mammojen kanssa.
Kyllä on taas lapsellista ylianalysointia. Laita viestiä niille joista olet kiinnostunut. Jos juttu ei luista niin siirry seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi sinua?
Eihän mikään muu selitä, miksi käytät näin paljon aikaa tällä palstalla av-mammojen kanssa.
No ei täällä kukaan ikinä kerro, että hänellä on toimiva parisuhde miehen kanssa. Sen sijaan joka päivä on valtavasti juttuja, joista ilmenee av-mammojen parisuhteiden muistuttavan lähinnä totaalista sotaa. Olisi varmasti parempi kaikille, että me mammat pysyisimme suosiolla sinkkuina.
Parhaat naiset Tinderissä ovat laittaneet ensin itse viestiä ja olleet aktiivisia.