Mistäs puhuttas?
Kun ei nukuta ja oon yksin täällä kotona. Tai no, lapsi nukkuu tuolla, mutta mies on soittamassa, tulee joskus yöllä. Mä oon tässä surffaillu ja nautiskellu pari siideriä. Mietin tossa, että pitäiskö kuitenkin avata viinipullokin, vai ei.
Mutta jutellaan jostain, jookosta?!?
Kommentit (35)
on omat lapset. Nuorempi oppi tassa just seisomaan ilman tukea pari sekunttia , ja niita seisomisyrityksia on ihana (ja pelottava) seurata
Surettanut -
Vahan syksyinen ikava...teksis mieli nahda enemman aitia ja siskoja, mutta vali matka estaa.
pysyy seisomassa pari sekunttia ja pyllahtaa pepulleen - jannittavaa
Askelia ei ota kuin taluttaessa. Isosisko oppi kavelemaan 1v3kk vanhana. Veikkaisin etta samoinin menee nuoremmankin kanssa,
Onnea vaan sinne seisomis-ja kavelyharjoitteluihin :)
yhdellä sormella kiinni tuesta, mutta ei ihan vielä uskalla irrottaa kokonaan.
Espoo Ciné -leffafestarit, tänään kaksi leffaa katsottuna. Yksin elokuvissa istuminen on ihanaa, kun saa keskittyä pelkästään tarinaan. Leffafestareilla tarinat on enimmäkseen vielä hyviä eikä valmiita kuvioita, jotka arvaa ennalta.
Ilahdutti myös HElsingin enimmäkseen aurinkoinen päivä ja upea iltarusko.
Surettanut ei ole mikään. Tänään on ollut ihan mahtava päivä.
mutta ma menen kohta ajamana miehen pois Playstationinaaresta ja me aukaistaan pullo cavaa,,, ja ehka syon myos vahan jatskia
Huomasin, että olin avannu metsämansikkalikööripullon ja viinapullon jo joskus aikasemmin ja jääkaapissa sattu olemaan jotain sitruuna/limevissyä. Tein niistä sekotuksen ja hyvää on=)
-ap-
Kaksi näkyy muuttaneen sitte viime googletusten=)
(Joo, mulla on ollu aika tylsä ilta)
-ap-
Tänään mä en taas ymmärrä miks meidän pitää asua täällä h*lvetin metässä. Pimeetä on, eikä kuulu eikä näy mitään.
-ap-
Oikeesti. Kaupungissa oon asunu melkein koko ikäni, niin joskus iskee kaipuu=) Missäs sä siivetön vaikutat?
-ap-
Tiedä vaikka naapurista. Minä en tosin ole täältä alunperin kotoisin.
Hassua että minuakin on tänään surettanut juuri sama asia! Sisarusten tapaaminen liian harvoin. Lapset tuottaa iloa joka päivä jollakin tavoin.