Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pikaviestimissä pitää nähdä toisesta aivan kaikki?

Vierailija
03.12.2022 |

Viimeksi paikalla, paikalla, poissa, kirjoittaa... minkä takia nämä kaikki pitää nähdä ja tietää? Siis joku kirjoittaminenkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveluntarjoajan psykologi/insinööriarmeijat ovat huomanneet tämän olevan koukuttavinta. Eikä nämä ole mitään siihen verrattuna, mitä palveluntarjoaja tietää käyttäjistään

Vierailija
2/7 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta whatsappissa ihan reilua että jos laittaa omat tiedot piiloon niin ei näe muidenkaan tietoja. Jossain muualla kun voi hiipparoida näkymättömänä ja silti nähdä muiden tiedot mikä on mielestäni epäreilua ja nannaa lähinnä stalkkereille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet saanut päähäsi, että nuo kaikki pitää tietää? Itse en kiinnitä mitään huomioita muuhun satunnaisesti kirjoittamiseen. Jään odottamaan, jos näen, että vastapuoli alkaa heti kirjoittamaan takaisin. 

Vierailija
4/7 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitpä vaan, mitä kaikkea se wa tai vastaava sinusta näkee ilman, että sinä edes tajuat. 

Vierailija
5/7 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Miksi miehet haluavat nähdä

kun nainen pissaa?

Vierailija
6/7 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet saanut päähäsi, että nuo kaikki pitää tietää? Itse en kiinnitä mitään huomioita muuhun satunnaisesti kirjoittamiseen. Jään odottamaan, jos näen, että vastapuoli alkaa heti kirjoittamaan takaisin. 

Miksi sinun pitää se tietää?

Vierailija
7/7 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitää se tietää?

Kun ei PIDÄ. Ei ole mikään pakko, mutta joskus se on ihan mukava tietää. Miksi se sinua häiritsee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme