Sähkön hinta nousi +300 %
Kohtalotovereita?
Vanha okt, joten sähköä kuluu vaikka kuinka olemattomasti asuis. Ärsyttää, pelottaa, mietityttää kuinka selvitään?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
6.5 c => 65c per kwh tekee 1000 %
900% korotus
Kannattaa liiittyä yhä kasvavaan kelalaisten joukkoon. Ei sähkölaskut haitta, kun niitä ei tarvitse itse maksaa. Voi aiemmin sähkölaskuihin kuluneet rahat käyttää vaikka etelän lomaan. Talo on lämmin ja ulkovalot palaa olipa pörssihinta mikä tahansa.
Ei siis paljoa, mulla 3,45 -> 65
En ees tiedä mitä siitä tulee, jotain ihan järjetöntä kun ton halvankin hinnan laskun just ja just saanut maksettua. Jääkaappi pois päältä ja otsavalot päähän, toppavaatteet päälle ja syö ruuat kylmänä. Otsavalot lataan töissä, kuten kännykänkin jne.
Laittakaa talo kylmåksi ja elätte yhdessä huoneessa teltassa. Villasukkaa ja pipoa vaan päälle.
Telttaan kynttilä lämmittämään.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa talo kylmåksi ja elätte yhdessä huoneessa teltassa. Villasukkaa ja pipoa vaan päälle.
Telttaan kynttilä lämmittämään.
Ei kannata pierrä kovin paljoa jos kynttilää meinaa polttaa, voi leimahtaa.
Vierailija kirjoitti:
En ees tiedä mitä siitä tulee, jotain ihan järjetöntä kun ton halvankin hinnan laskun just ja just saanut maksettua. Jääkaappi pois päältä ja otsavalot päähän, toppavaatteet päälle ja syö ruuat kylmänä. Otsavalot lataan töissä, kuten kännykänkin jne.
Tuo kännykän näpräys on turhaa. Nollasta täyteen lataaminen maksaa alle 5 senttiä. Tuskin usein lataat noin paljoa.
Sähköyhtiöt ovat alkaneet nyt myös huijata ihmisiä urakalla. Kannattaa olla perillä omista sopimuksista ja tehdä heti ilmoitus kuluttaja-asiamiehelle kaikesta epäilyttävästä. Esim. määräaikaisi sopimuksia irtisanottu kesken sopimuskauden ja solmittu asiakkaalle uusi määräaikainen sopimus järkyttävällä hinnalla ilman asiakkaan lupaa.
Tämäkin viesti varmaan poistetaan, mutta jos kaikki nyt vaan ihan oikeasti tajuisi valittaa näistä huijauksista eteenpäin.
Kolmen kuukauden sähkölasku on noussut neljän vuoden takaisesta 40€/kk 70€/kk. Mistähän tässä elämässä pitäisi sähkön takia luopua? Sähkösaunan lämmittämisestä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytätte noin helvetin kallista sähköä, kun edullisempaakin on tarjolla?
Ärsyttää :/ Pari vuotta sitten oli 2cnt/kWh nyt 6cnt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa alapeukuttajat
Hylätkää talo ja lähtekää maantielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua sitoutua pitkään sopimukseen niin kärsitään nyt hetki.
Jostain niitten sähköyhtiöitten on rahaa saatava tuulivoimaloitten rakentamis- ja pystytyskuluihin.
Niitten laitteet ja asennukset ovat miljoona luokan bisneksiä, jotka rahoitetaan energiakriisin varjolla.
Itse maksan 600% korkeampaa sähkölaskua.
Kai teillä sähkölämmitteisessä, huonosti eristetyissä omakotitalossa asuvilla on kuitenkin varaa naureskella meille kerrostalossa asuville?
On vanha ok talo. Aiemmin 700 kWh/kk. Nyt viime kuukausi 105 kWh, uunit ja hella lämpiää joka päivä.