Mitäs mieltä miehet näistä tisseistä?
Kommentit (53)
..uni-sex?
ja mitä, sitten ( "sen jälkeen" tulee.. ) ihmisille?
(arvauksia. veikkaan..)
ihmiset + robotit = 'future-sex'?
;))) 'kiva... kivaa ..tulevaisuutta. ihmiset=Roskaa!!
Noilla ei ole mitään seksuaalista merkitystä. Imettämiseen sopivat silti hyvin.
Ihan hyvät tissit ja luultavasti viel hyvin herkät !!
Puolisolla on samanlaiset. Parasta mitä tiedän.
Kyllähän noille voisi mällit roiskaista.
Ihan tavalliset tissit, kiva kun tissejä näkyy.
Luomut.
Eikä ole tehty kohotusleikkaustakaan.
Vierailija kirjoitti:
..uni-sex?
ja mitä, sitten ( "sen jälkeen" tulee.. ) ihmisille?
(arvauksia. veikkaan..)
ihmiset + robotit = 'future-sex'?
;))) 'kiva... kivaa ..tulevaisuutta. ihmiset=Roskaa!!
Saisiko saman suomeksi? Äärimmäisen ärsyttävä kirjoitustyyli.
Oikein kivat tissit ja muutenkin viehättävä nainen. Kuvat olivat muutenkin ihan OK, varmaan vähemmän muokattuja kun eivät olleet niin muovisen ja steriilin näköisiä kuin muotimallien kuvat yleensä.
Luomut, aidot, kauniit, rohkean naisen tissit. Pidän kylläkin itse oman vaimoni huomattavasti pienemmästä ja pystyssä olevista, mutta nämä ovat makuasioita. Älkää haukkuko muita ihmisiä ja olko ivallisia. Maailmassa on liikaa vihaa ja ilkeyttä. Nauttikaa elämästä, seksikkyydedtä ja seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei väräyttänyt viisaria yhtään.
Kannattaa harkita erektiolääkettä! Jos sekään ei tehoa, niin katsele alastomia miehiä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei väräyttänyt viisaria yhtään.
Kannattaa harkita erektiolääkettä! Jos sekään ei tehoa, niin katsele alastomia miehiä!!
Jos kuvan tissit ei aiheuta mitään wau-reaktiota, niin silloin kaikki on kunnossa. Noissa nimittäin ei ole yhtään mitään erikoisen kaunista. Pienet, mutta silti roikkuvat. Kaikki mun luonnossa näkemäni rinnat ovat olleet noita kauniimmat. Joten viisari ei värähtänyt mullakaan noiden takia.
HopeaKettu44 kirjoitti:
Luomut, aidot, kauniit, rohkean naisen tissit. Pidän kylläkin itse oman vaimoni huomattavasti pienemmästä ja pystyssä olevista, mutta nämä ovat makuasioita. Älkää haukkuko muita ihmisiä ja olko ivallisia. Maailmassa on liikaa vihaa ja ilkeyttä. Nauttikaa elämästä, seksikkyydedtä ja seksistä.
Tässä kysyttiin mielipidettä kuvan rintoihin.
Pari kommenttia onkin jo poistunut, joten riippatissit ovat loukkaantuneet.
Ihmettelen, ettei noita teilattu täällä sen enempää. Mulla on paljon isommat rinnat (J-kuppi) ja saman verran roikkuvat. Tämäkin todistaa, ettei ainoastaan isot rinnat roiku. Pienet rinnat ovat monien mielestä ne ainoat oikeat eivätkä ikinä voi roikkua eikä isoissa rinnoissa ole muka tuntoa eikä herkästi reagoivia nännejä (mulla ainakin on). Mutta ihan ok rinnat kuvassa.
Omaan makuun liian pienet. Mutta ihan normaalin näköiset rinnat.
Kauniit, kuten tissit yleensäkin.