Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei mitäs tiedätte Jehovista?

Vierailija
09.11.2006 |

Mulle oli kauhee järkytys kuulla että he eivät vietä synttäreitä? Jotenkin niin kamalaa lapsille kun kaverit hehkuttaa että mulla on synttärit ja lapsi ei saa edes osallistua, siis tää on mun mielipiteeni.

Ja sitten ymmärsin että viinaa he kyllä saavat juoda, mutta ei juhlia synttäreitä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilleen ja toisilleen muulloin lahjoja, kun eivät synttärinä, nimpparina tai jouluna. Minusta kummallista toisiaan. Ja sitten se verenotto on ehdoton kielto, vaikka mikä olisi. Jos vielä näiden purkamisen lisäksi uskoisivat kolmiyhteiseen jumalaan, niin takuulla saisivat heti erittäin paljon lisää kannattajia.

Ne muuten kutsuvat itseään Todistajiksi, eivät Jehoviksi.

Vierailija
2/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan Jehovan Todistajia?

Joo, synttäreitä eivät vietä eikä joulua. Tuskin muitakaan kristillisperäisiä juhlia. Tunnen erään perheen ja heidän kotinsa on surullinen näky joulun aikaan kun ikkunoilla ei ole kynttilöitä eikä ulkona ulkovaloja puissa kuten kaikilla muilla naapureilla. Ja tosiaan minuakin säälittää ne lapset jotka eivät voi viettää synttäreitä.

Itse uskon Jeesukseen enkä oikein tunne tuota Jehovan Todistajien uskontoa. Sen tiedän, että se eroaa huimasti " normaalista" kristillisestä uskonnosta mutten tiedä miten. Osaako joku selittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleet vain kuolevat, mutta heidät herätetään kaikki kerralla kun Jumala on puhdistanut maailman.

Vierailija
4/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleet pelastuneet jäävät paratiisiin maan päälle.

Vierailija
5/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loput eivät pääse, siksi ihmettelen, miten kukaan jaksaa uskoa sellaiseen, missä ei ole paratiisitoivoa omalta kohdalta

Vierailija
6/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

He saavat vielä tuhannen vuoden mahdollisuuden tulla oikeaan uskoon.

Vierailija
7/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän lapset jotka ei säily tuholta ja pääse paratiisiin vanhempien takia jotka ei ole valinnut oikeaa uskoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi