Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi saada hyvän olon rauhoittavista

Vierailija
02.12.2022 |

Mulle ne eivät aiheuta kuin väsymystä. Hereille en voi jäädä jos niitä otan,. muuten huomaa ja kaatuilen. Miten jotkut nistit saavat tällaisesta muka jotain oloja?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet vaikuttaa eri ihmisiin eri tavoin. Itse käytän rauhoittavia satunnaisesti voimakkaisiin pelko- ja ahdistustiloihin. Mitään oloja niistä en saa, enkä sellaisia edes hae. Lähinnä lääkkeet vaan rauhoittavat hermostoa sen verran, että kykenen toimimaan. Itseä ei rauhoittavat väsytä ollenkaan.

Vierailija
22/34 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä mitään hyvää oloa ole tarkoituskaan saada vaan saada olo rauhoittumaan jos kärsii vakavasta ahdistuksesta, ilman rauhoittavia sitä olisi jo kuollut. Mieluiten sitä olisi ilman näitä mutta se taas vaatisi mm. muutoksia nyky-yhteiskuntaan ja työelämään jne. etten ahdistuisi mutta halvempaa ilmeisesti pumpata ihmisiin rauhoittavia kuin korjata oikea syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ne tuppaa aktivoimaan ja siksikin tuntuvat mukavilta. Hassua ettei kaikille sovi jokainen lääke.

Vierailija
24/34 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon vielä ymmärtää, mutta miten joku voi saada hyvän olon opioideista? Itsellä vaan oksetti ja päätä särki, eikä alkuperäinen kipukaan kadonnut, laimeni vain. Joo, enkä  jäänyt koukkuun.

Miten te ihmiset ette ymmärrä, etteivät kaikki saa samoja sivuvaikutuksia lääkkeistä? Itse olen joskus syönyt reseptillä opioideja, eikä niistä tullut pahoinvointia. Lisäksi täytyy huomioida hermoston yksilöllinen tila. Ihmiseen, jonka sympaattinen hermosto on kroonisessa yliaktiivisuustilassa, hermostoa rauhoittavat aineet vaikuttavat eri tavalla kuin ihmiseen, jonka hermosto toimii normaalisti.

Vierailija
25/34 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että ne, jotka "sammuu" ja "saa oloja", ei oikeesti tarttis noita lääkkeitä, tai annostus on aivan liian suuri.

Vierailija
26/34 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla ensin hemmetin paha olla, jolloin normaali ja rento tila tuntuu hyvältä. Ei niitä huvikseen monikaan käytä.

Vierailija
27/34 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä mitään hyvää oloa ole tarkoituskaan saada vaan saada olo rauhoittumaan jos kärsii vakavasta ahdistuksesta, ilman rauhoittavia sitä olisi jo kuollut. Mieluiten sitä olisi ilman näitä mutta se taas vaatisi mm. muutoksia nyky-yhteiskuntaan ja työelämään jne. etten ahdistuisi mutta halvempaa ilmeisesti pumpata ihmisiin rauhoittavia kuin korjata oikea syy.

No mietipä sitä kuinka moni tarvitseva ei nykyään enää saa edes noita lääkkeitä. Jaksaa vaan pitäisi. Jotenkin.

Vierailija
28/34 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nisti enkä saa niistä "oloja", mutta tuntuu hyvältä kun voi niiden avulla hetken olla ahdistumatta ja rentoutua.

Rauhoittavia en ole koskaan käyttänyt mutta sun kuvailu kuulostaa realistiselta. Aikoinaan käytin kipuihin mietoja opioideja. Toki opioideissa hyvä puoli oli se että kivut poistu, mutta toinenkin kiva juttu oli että ne tuotti mulle mielentilan joka oli ehkä vastaavanlainen kuin tuo mitä sä saat rauhottavista. Eli opioidien ansiosta minä sillai "miellyttävästi sammuin". Ei silleen asiat vaivannut. Levollinen olo. Toki tuon mielentilan huono puoli oli se että olin väsynyt ja tehoton enkä saanut niin paljon aikaiseksi, ei oikein pystynyt järin nopeasti mitään ajattelutyötä tekemään. Toimin silleen puoliteholla. Mutta arvelen että jos ihmisiä hirveästi ahdistaa niin silloinhan on hyvä jos aivot jotenkin saa puoliteholle: kun aivot on vain puoliteholla puolisammuksissa niin eihän silloin ole mitenkään mahdollista että maksimaalisesti ahdistaisi, silloin voi ahdistaa vain puolikkaasti! ;)

Se oli vähän koukuttava efekti se "miellyttävä sammuminen" mitä opioidit tuotti. Ja ne oli tosiaan mietoja opioideja. Luojan kiitos en ole joutunut käyttämään vahvoja opioideja, pelkään että ne tuottaisivat jo jotain niin miellyttävää että jäisin koukkuun. Ja nyt jos pitäisi villisti jotain veikata niin kenties erittäin yleinen vaihtoehto opioideille ja rauhoittaville tuon miellyttävän sammuneen olotilan saavuttamiseksi on kannabis. Mutta siitäkään en mitään tiedä, en ole koskaan käyttänyt.

Vierailija
29/34 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacodeissa juju on aineenvaihduntatuotteessa, ei kodeiinissa itsessään. Minä menin hiprakkaan, mies ei saanut edes kipuun apua. Opamoxit tasoittavat olon, jos nappaan huvikseni, muutun nauravaiseksi ja sekavaksi.

Vierailija
30/34 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:lle piristävät on sitten 'se juttu'.

Vierailija
31/34 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käytän opioideja kipuun, en saa niistä mitään kiksejä, vievät vaan kivun pois ja hyvä niin. Rauhoittavat leikkaa ahdistuksesta sen pahimman paniikin pois.

Vierailija
32/34 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel***vetillinen psyykkinen kipu. Ilman Opamoxia en olisi enää elossa. Ei tuo minulle *fiilareita", mutta auttaa jaksamaan yli synkän virran

Vierailija
33/34 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hel***vetillinen psyykkinen kipu. Ilman Opamoxia en olisi enää elossa. Ei tuo minulle *fiilareita", mutta auttaa jaksamaan yli synkän virran

Noin voimakas psyk kipu, noin voimakas ahdistus? Toivottavasti vain väliaikaisesti, joissain harvoissa hirvittävissä elämäntilanteissa. Koska eihän elämässä mitään järkeä ole jos 50 vuotta putkeen se on tollasta.

Väliaikaisesta jos on kyse niin olen huomannut että alkoholi toimii myös, ei tarvitse mennä lääkäriltä pyytämään rauhottavia. Siis kun mulla oli välikaisesti hirvittävät psyk kivut ja jouduin väliaikaisesti niitä pois lääkitsemään, niin opin käyttämään olutta mahdollisimman maltillisesti: puolikas olut heti aamulla sängystä noustuani, puolikas olut aamiaisella ja lounaalla ja välipalalla ja brunssilla ja päivällisellä ja illallisella, puolikas olut vihoviimeisenä tekona illalla ennen sänkyyn menoa. Ja lisäksi jos yöllä heräsin hirveään ahdistukseen niin silloin myös puolikas olut ja takaisin sänkyyn. Eli riittävän pieniä määriä alkoholia mutta riittävän usein, niin että 24/7 on edes hieman alkoholia veressä. Jatkoin tuota vissiin 3 viikkoa, sen jälkeen oli helppo lopettaa, ei siinä yhtään alkoholisoitunut. Eli mulla tuo oli täydellisen onnistunut itseni lääkitseminen alkoholilla. Mutta ehkä joku muu osaisi kertoa että miksi alkoholin sijaan kannattaisi käyttää lääkkeenä rauhoittavia.

Vierailija
34/34 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diapamin sain ennen erästä toimenpidettä. En huomannut mitään vaikutusta. Sain paniikkikotauksen toimenpiteen aikana, koska muuta lääkitystä ei ollut.

Useamman, samalla kertaa tehdyn leikkauksen jälkeen sai kotiin mukaan panacodeja. Niistäkään en huomannut mitään vaikutusta. Eivät auttaneet edes kipuun. Söin sitten buranaa paremman puutteessa ja heitin loput panacodit menemään.

Yhteen leikkaukseen mennessä nukahdin jo rauhoittavaan lääkkeeseen ennen nukutukseen laittamista. En muista enää lääkkeen nimeä.

On se mielenkiintoista, miten noiden lääkkeiden vaikuttavuudella voi olla niin valtavat erot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme