Mitä teet päästyäsi typaikallesi ensimmäisenä?
Säästyy aikaa, kun kone käynnistyy siinä sillä aikaa.
Kommentit (30)
Sitten riisun takkini ja käyn katsoos onko joku keittänyt kahvia tai lähinnä onko sitä vielä jäljellä.
Työpaikallani avaan tietokoneen ja aloitan työt.
Monistan tehtäväniput ja survon kassiin.
Kävelen läheiseen rakennukseen.
Tervehdin työkavereita, jos satun näkemään jonkun.
Kävelen työtilaani ja aloitan työni.
Aamuvuoroon tullessani tarkistan muiden työpöydät, onko kiireellisiä töitä tuotu muiden pöydille, jos on, otan mukaani tullessani työpisteeseeni. Sitten laitan koneen päälle ja riisun ulkovaatteet, vaihdan sisäkengät ja rupean tekemään em. töitä ja siitä se sitten käynnistyykin päivän hommat...
Sitten joko käynnistän tietokoneen tai jos se oli mulla mukana niin kaivan sen salkusta, liitän telakkaan ja käynnistän.
Lukaisen sähköpostit ja parin nettilehden otsikot. Ja sitten töihin.
kävelen osastolleni
vien eväät ja laukun kaappiin
moikkaan työkavereita
istun raportille
Aukaisen lukkoja, laitan hälärin pois päältä, vaihdan vaatteet ja aloitan työpäivän.
ja laitan koneen päälle, aukaisen sähkäpostini ja vilkasen mitä siellä on, luen ehkä vasta myöhemmin. Käyn vessassa ennekuin alan hommiin, kahvin juo vasta myöhemmin.. olen kotona juonut jo kahvin.
Huoneeseeni päästyäni laitan valot, koneen ja printterin päälle. Sitten vittuunnun lisää. Kun olen saanut vaatteita pois, laitan ehkä radion soimaan ja todennäköisesti vittuunnun taas, kun tulee voicelta/nrj:ltä paska biisi. Plääh. Haen jo toisia töitä, mutta saa nähdä käykö tuuri.