Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kova nuha ja kauhea päänsärky ,täysin puolikuollut olo, ei koronaa eikä kuumetta, valehtelenko pomolle?

Vierailija
02.12.2022 |

En todellakaan pusty nyt olemaan töissä :( Mutta kun kuume puuttuu!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas. 🤦

Vierailija
2/13 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota kuumeen nousua työkunnon mittarina.

Mulla jo 37 astetta vetää heikoksi ja nukahtelen pystyyn. Istu siinä sitten kassalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrot olosi ihan rehellisesti. Lisäät vaikka pienen valkoisen valheen joukkoon. Vaikka sitten se, että sulla on kuumetta, jos pomo ei muuten usko että olet kipeä.

Vierailija
4/13 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko tuon taudin työkavereillesi tai asiakkaillesi?

Jos et, niin jää kotiin.

Jopa keuhkokuume voi olla kuumeeton.

Vierailija
5/13 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sain sairaslomaa joskus kun tunsin ja tiesin että flunssa oli tulossa.Pomo kysyi oliko kuumetta sanoin minkä takia se olisi sairasloman ainoa syy koska ei se aina flunssassa nouse, piti sen jälkeen suunsa kiinni.

Vierailija
6/13 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei käytännössä ikinä nouse kuume. Edes koronassa ei ollut pikkulämpöä enempää. Silti saatan olla työkyvytön flunssassa.

Kuume on vain yksi työkyvyn mittareista.

Vierailija
7/13 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tietää paremmin kuin pomo. Noilla oireilla on muuten nyt moni tuttu flunssassa, älä sinä ainakaan levitä sitä eteenpäin.

Vierailija
8/13 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut itselläni edes siinä koronassa kuumetta enkä kyllä todellakaan ollut työkykyinen. Ja sitähän ei tiedä, onko koronaa tai ei; yhdellä tutulla tuli positiivinen tulos viikon päästä oikeiden alkamisesta, että silleen.

Vierailija
9/13 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko niitä oireita sen tarkemmin pomolle eritellä? Itse ilmoitan aina vain, että olen flunssassa ja sen vuoksi poissa. Meillä saa olla nykyään omalla ilmoituksella pois, mutta jos tarvitsisi todistuksen, lääkärille sitten eriteltäisi oireita. Olen ainakin itse saanut tukkoisuudella, päänsäryllä ja ns. kipeällä ololla sairaslomaa, ei siihen kuumetta onneksi vaadita.

Vierailija
10/13 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt ihan samat oireet, olen toista päivää sairaslomalla omalla ilmoituksella (flunssaan ei tarvitse meillä lääkärintodistusta kolmena ensimmäisenä päivänä). Ei oireita tarvitse sen kummemmin eritellä mitä on ja mitä ei, sanot vaan että on flunssa ja hirveä olo.

Työni on fyysisesti raskasta enkä todellakaan pystyisi tässä kunnossa rehkimään, lisäksi aivastelen koko ajan joten olen varmaan hyvin tartuttava.

Vierailija
11/13 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäisin saitsulle vaikka palkatta. On nimittäin just tuo sama tauti päällä ja olo on ihan omituisen kamala ja tuntuu että taju lähtee kun pikkuisenkin rasittuu esim laittamalla pyykit koneeseen. Ei ole varsinaisesti räkätauti vaan jotenkin just ihan oudon tukossa (vaikka nenäkään ei ole tukossa kuten flunssassa) ja tuntuu että pää poksahtaa kun särkee naamaakin ja koko yläselkää/rintakehää.

Kuumetta ei kuitenkaan ole.

Sen sijaan on aivan älytön väsymys ja maha mouruaa aivan julmetun kovaa vaikka ei siis ole nälkä eikä mikään vaan jokin saa suoliston ujeltamaan. Lisäksi on sellainen jännä kuvotus/pahoinvointi joka ei siis okseta vaan on muuten huono olo.

Vierailija
12/13 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jäisin saitsulle vaikka palkatta. On nimittäin just tuo sama tauti päällä ja olo on ihan omituisen kamala ja tuntuu että taju lähtee kun pikkuisenkin rasittuu esim laittamalla pyykit koneeseen. Ei ole varsinaisesti räkätauti vaan jotenkin just ihan oudon tukossa (vaikka nenäkään ei ole tukossa kuten flunssassa) ja tuntuu että pää poksahtaa kun särkee naamaakin ja koko yläselkää/rintakehää.

Sen sijaan on aivan älytön väsymys ja maha mouruaa aivan julmetun kovaa vaikka ei siis ole nälkä eikä mikään vaan jokin saa suoliston ujeltamaan. Lisäksi on sellainen jännä kuvotus/pahoinvointi joka ei siis okseta vaan on muuten huono olo.

Tuo taitaa olla korona.

Vierailija
13/13 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo taitaa olla korona.

Täh? Koronanhan piti olla flunssamainen ja tämä ei kyllä juurikaan flunssamaiselta tunnu vaan ainoastaan oudolta. Eikä ole edes sitä yskää ja kuumekin puuttuu ja itseasiassa on alilämpöä (36,09).