Lemmikeille leipäjono huomenna Malmilla
Sinne vaan mirrit ja murret huomenna ajoissa jonottelemaan...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a7da225e-a0b4-4617-bf34-ea03e1630ef5
Kommentit (6)
Niin miksi ihmeessä hankkia eläin, jos siihen ei ole varaa? Huomaa hyvin eläinten omistajien itsekkyyden. Minä minun lemmikkini. Minä minä minä. Sen eläinlääkärikulut ovat hurjat ja sen ruokakin maksaa. Se kaikki raha on pois ihmiseltä itseltään. Lisäksi sotkee kämpän, kynsii paikkoja, ulostaa, tulee irtokarvoja jne. haukkuu myös.
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi ihmeessä hankkia eläin, jos siihen ei ole varaa? Huomaa hyvin eläinten omistajien itsekkyyden. Minä minun lemmikkini. Minä minä minä. Sen eläinlääkärikulut ovat hurjat ja sen ruokakin maksaa. Se kaikki raha on pois ihmiseltä itseltään. Lisäksi sotkee kämpän, kynsii paikkoja, ulostaa, tulee irtokarvoja jne. haukkuu myös.
Elämäntilanne on voinut muuttua tässä välissä, mutta ei halua luopua rakkaasta lemmikistä, jos sen vielä voi pitää vaikka avustusten avulla.
Vierailija kirjoitti:
Jos multa nyt loppuisi työt, niin kyllä tuo rakas koira pitäisi vielä järjissään. Ei se sotke, kynsi, ulosta tai sotke kämpppää. Eikä edes karvaa lähde, kun itse trimmaan säännöllisesti. Voisin mennä tuollaiseen ruoka-apuun, jos rahat ovat vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on surkeeta jos ei ole varaa lemmikin ruokiin.
Ei kai eläintenruoka ole halventunut tässä ajassa kun kaikki hinnat vain nousee.
Ne lemmikin ruokarahat on voineet mennä kalliisiin eläinlääkärilaskuihin, niin kyllä se on silloin surullista ja surkeeta.
Ja vielä ihmetellään, miksi maatiaiskissoistakin pyydetään satoja euroja. Lemmikin pito ei ole persaukisen hommaa. Toki joskus voi käydä niin, että elämäntilanne muttuu yllättävästä syystä, mutta ihan liikaa eläimiä hankkii kaiken maailman huithapelit joilla ei alunperinkään ole lemmikkiin varaa.
Kyllä on surkeeta jos ei ole varaa lemmikin ruokiin.