Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tietokoneessa windows xp niin onko siinä works vai word tekstinkäsittelyohjelma?

Vierailija
09.11.2006 |

Siis tarvitsisin wordin mutta onko sitä edes tässä koneessa.? Apuuva.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö yhtään hintaa kun tarvitsisin sen todella??

Vierailija
2/8 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Officesta kannata maksaa. Tai lainaa kaverilta.



Works haudattiin elävältä jo joskus 10 vuotta sitten, ihme että muistit vielä kyseisen nolouden olemassaolon. Word ei kuulu Windows XP:hen, mistä moista olit saanut päähäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kaikki työt tehdä joko koulussa tai kotona eikä voi niitä muokkailla kun sillä koneella millä on tehnyt. Tosi hankalaa...

Vierailija
4/8 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivottavasti tuo openoffice riittää sun tarpeisiin.

Vierailija
5/8 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kotona OpenOfficea, siinä ihan samat kuin MS Officessa. Onko linux huonompi kuin wintoosa, kun ei se maksa mitään? No ei tietenkää!

Vierailija
6/8 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkalut homman mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OpenOfficen tekstinkäsittelyohjelmallahan voi helposti tallentaa Word-tiedostomuodossa, joten ei tule ongelmia jos samat tiedostot pitää saada auki koulussa tai töissä Wordilla. Samoin OpenOffice avaa Word-tiedostoja, Excel-taulukoita yms. ongelmitta.

Vierailija
8/8 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vain kaikille vastanneille, onneksi en lähtenyt sitä ainakaan osataan... Oon vähän peukalo keskellä kämmentä näiden koneiden kanssa. ap