Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kerrostaloon tehdään remonttia niin koskaan en ole nähnyt että työntekijä olisi nainen

Vierailija
02.12.2022 |

Aina jos asunnossa tarvii käydä niin ovat remonttimiehiä, miksi naisia ei näy koskaan, eikö naiset osaa vai mistä on kyse?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä väittämä! Oon nähnyt remppa akkoja!

Vierailija
42/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin meilläkään töissä siivoojat miehiä. Eikö miehet osaa vai? Vai mistä on kyse?

Eivät halua.

Kyllä haluaa, nytkin on tuhansia suomalaismiehiä jonossa siivoamaan uimahalleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on, mutta iso syy miksi on niin vähän on se, että vaatii tietynlaisen luonteen että pärjää alan miesten seassa. Itse opiskelin amiksessa pintakäsittelylinjalla (maalari), mutta minusta ei oikein ollut siihen remppaäijien porukkaan, olisi pitänyt jotenkin olla ronskimpi ja vähemmän hiljainen, ehkä vähän "jätkämäinen" jne. Vaihdoin sitten alaa hoitoalalle. 

Niin, jos sieltä raksalta se Reiska kouluttautuisi kampaajaksi tilanne olisi ihan sama. Ei sitä Reiskaa kaupan kassallekkaan palkata. Näistä jutuista AINA unohtuu se että juna kulkee kahteen suuntaan.

Silti sitä suureen ääneen pidetään jonain patriarkaattisena naisten sortamisena kun naisia ei ole näillä miehisillä aloilla. Vaikka totuus on se, että naisia ei ne duunit vaan kiinnosta.

Kun kysytään, niin kiinnostaa. Sitten kun tehdään epämiellyttävissä asennoissa ja likaisissa ja kylmissä olosuhteissa, sitten ei kiinnosta. Raksamiehen elämä ei ole sitä mukavinta ja se tulee monelle yllätyksenä.

Naiset viihtyy parhaiten sisällä lämpimässä sellaisessa hommassa jossa ei sotke itseään.

Niin kuin oksennukseen, kuseen ja paskaan muista eritteistä puhumattakaan.

Vierailija
44/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä naisia alalla paljonkin. Itse olen ollut jo lähes 20 vuotta. Työnantajalle olen kuotenkin esittänyt toiveen, että asuntokohteisiin, siis sellaisiin joissa asukkaat, en joutuisi.

Miksikö?

No koska ne kohteet, joissa kerkesin käymään olivat aina, siis aina sellaisia, että asukkaista löytyi aina se yksi tai useampi joka päätti tavalla tai toisella ahdistella.

Lopulta sitten tehtiinkin niin, että aina työpari mukana, vaikka homman voisi tehdä yksin. Typerää ja raskasta.

Nykyään vain uudiskohteissa tai remppakohteissa, jotka tyhjiä asukkaista. Työmaalla en ole koskaan kokenut ahdistelua. En koskaan. Varmasti sitäkin tapahtuu, mutta minua ahdistelivat nimenomaan asukkaat.

Vierailija
45/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, mene sinäkin töihin tai ehkäpä narun varteen.

Vierailija
46/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä suosisin naisten remppayhtiötä.

Vierailija
47/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli remppanainen ja aivan uskomattoman mukava olikin. Keitin hänelle joka päivä kahvit ja juteltiin koirista. Minä alle 30v silloin, hän ehkä 40-45 väliltä. Hän oli aina kohteliain kaikista remppatyypeistä. 

Vierailija
48/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät useinkaan käy kerrostaloissa. Naisten täytyy kunnioittaa miehiä ja olla heidän alapuolellaan. Jos nainen menisi kerrostaloon, hän saattaisi olla alemmassa kerroksessa olevan miehen yläpuolella. Sen takia naiset eivät käy kerrostaloissa.

Vierailija
49/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meitä naisia alalla paljonkin. Itse olen ollut jo lähes 20 vuotta. Työnantajalle olen kuotenkin esittänyt toiveen, että asuntokohteisiin, siis sellaisiin joissa asukkaat, en joutuisi.

Miksikö?

No koska ne kohteet, joissa kerkesin käymään olivat aina, siis aina sellaisia, että asukkaista löytyi aina se yksi tai useampi joka päätti tavalla tai toisella ahdistella.

Lopulta sitten tehtiinkin niin, että aina työpari mukana, vaikka homman voisi tehdä yksin. Typerää ja raskasta.

Nykyään vain uudiskohteissa tai remppakohteissa, jotka tyhjiä asukkaista. Työmaalla en ole koskaan kokenut ahdistelua. En koskaan. Varmasti sitäkin tapahtuu, mutta minua ahdistelivat nimenomaan asukkaat.

Kiitos kun kerroit. Ihan hirveää kuulla ja kurjaa, koska suosisin remppanaisia jos voisi valita. Mitä hemmettiä ihmiset ajattelee kun työtään tekeviä ihmisiä häiritsevät. Voi elämä. 

Vierailija
50/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikö?

Minuakin on ahdisteltu ja useasti. Mutta jostain syystä sitä ei lasketa kun olen mies. Pahimpia ahdistelijoita on 40-50v yksinäiset naiset. On ehdoteltu seksiä, kourittu, ja on myös tarjottu rahaa seksistä.

Vierailija
51/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on, mutta iso syy miksi on niin vähän on se, että vaatii tietynlaisen luonteen että pärjää alan miesten seassa. Itse opiskelin amiksessa pintakäsittelylinjalla (maalari), mutta minusta ei oikein ollut siihen remppaäijien porukkaan, olisi pitänyt jotenkin olla ronskimpi ja vähemmän hiljainen, ehkä vähän "jätkämäinen" jne. Vaihdoin sitten alaa hoitoalalle. 

Niin, jos sieltä raksalta se Reiska kouluttautuisi kampaajaksi tilanne olisi ihan sama. Ei sitä Reiskaa kaupan kassallekkaan palkata. Näistä jutuista AINA unohtuu se että juna kulkee kahteen suuntaan.

Silti sitä suureen ääneen pidetään jonain patriarkaattisena naisten sortamisena kun naisia ei ole näillä miehisillä aloilla. Vaikka totuus on se, että naisia ei ne duunit vaan kiinnosta.

Kun kysytään, niin kiinnostaa. Sitten kun tehdään epämiellyttävissä asennoissa ja likaisissa ja kylmissä olosuhteissa, sitten ei kiinnosta. Raksamiehen elämä ei ole sitä mukavinta ja se tulee monelle yllätyksenä.

Naiset viihtyy parhaiten sisällä lämpimässä sellaisessa hommassa jossa ei sotke itseään.

Oletteko koskaan nähneet hoitsua joka on kusen, paskan, oksennuksen ja muiden eritteiden peitossa? En minä ainakaan.

Vierailija
52/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteromiehillä on aina taka-ajatukset mielessä ja en voi käsittää joidenkin naisten naiviutta jotka kuvittelee olevansa vain hyviä ystäviä miehen kanssa. Näillä sitten tulee aina yllärinä se miehen sekoilu lopulta joka johtuu vain siitä, että mies on alunperinkin ajatellut naista sukuelin kovana.

Vierailija
53/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nähnyt? Olisiko käynti optikolla siis paikallaan? Kyllähän noita on ja tekevät keskimäärin parempaa jälkeä kuin miehet. Kuten muillakin aloilla naiset ovat yleisesti ottaen tunnollisempia työntekijöitä. M52

Vierailija
54/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noista nykyään erota mitä sukupuolta ovat tai ovatko mitään.

Vierailija
55/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole nähnyt? Olisiko käynti optikolla siis paikallaan? Kyllähän noita on ja tekevät keskimäärin parempaa jälkeä kuin miehet. Kuten muillakin aloilla naiset ovat yleisesti ottaen tunnollisempia työntekijöitä. M52

Olen eri. En ole nähnyt, mutta varmasti he ovat. Kollektiivina naisvaltaisia työpaikkoja vaivaa tyytymättömyys, huono työilmapiiri ja tehokkuus kärsii. Raksalla keskiverto nainen ei mun kokemuksieni mukaan sovellu kaikkiin töihin fysiikkansa puolesta ja moni pelkää korkealla työskentelyä. On aloja joissa keskiverto nainen on parempi ja on aloja joissa keskiverto mies on parempi. Ihan turha kuvitella että jokainen ihminen voi tehdä mitö vain, koska ei voi. Jokainen soveltuu johonkin hommaan paremmin kuin toiseen. Koulutamme ihan älyttömästi ihmisiä turhaan, koska jokaiselle uniikille on sanottu että voit olla huvä missä vain. Ei voi.

Vierailija
56/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko koskaan nähneet hoitsua joka on kusen, paskan, oksennuksen ja muiden eritteiden peitossa? En minä ainakaan.

Onko itsemurhayksiösi sairaalan vieressä, vai?

Vierailija
57/57 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn työmailla viran puolesta ja kyllä lähes jokaisessa kohteessa näkyy naisia työvaatteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi