Nainen, miten käyttäydyt kiinnostavan miehen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (36)
Todella typerästi. Mulle tulee joku pakottava tarve olla todella kova ja saatan tylyttää kohdetta ihan huolella. Ettei vaan ihastus tai kukaan muukaan huomaisi, että olenkin ihan pihkassa siihen. Olen oikeasti aika ujo ja arka, mutta saatan muuttua muka aika äänekkääksi ja itseluottamusta puhkuvaksi, ettei vaan kukaan näkisi herkkyyttäni ja pääsisi iskemään herkkään kohtaan. Sanomattakin selvää, että tämä linja ei ole tuottanut tulosta miesrintamalla. Yleensä kaikki pitää minua etäisenä ja varautuneena ja kylmänä. Että siitä sitten miehet arvuuttelemaan onko joku nainen teihin kenties ihan lätkässä.
Hymyilen erityisen paljon, katson tavallista pidempää silmiin, flirttailen sanallisesti ja kehonkielellä, pyrin lähietäisyydelle, jos en huomaa tai saa vastakaikua niin olen seuraavalla kerralla vaisumpi ja vähemmän flirtti.
Yleensä aloitan flirttailun ja kiinnostuksen näyttämisen vasta jos mies on ensin vaikuttanut kiinnostuneelta ja mies kiinnostaa minua.
Joskus tulee kyllä flirttailtua vain päivän piristeeksi ilman että olisin kiinnostunut. Kiinnostukseni erottaa kuinka lähelle tulen fyysisesti. En kuitenkaan koskaan koskettele ketään.
Ihan normaalisti. Olen aikuinen ihminen. Kysymyksesi oli luultavasti suunnattu tytöille eikä heitä ole tällä palstalla.
Minä olen jo vanha nainen ja pitkässä avioliitossa, ja vieläkin, jos vähän ihastun (mitään suhteita en harrasta enkä harrastaisi) tulee sellaista typerää kikattelua ja höpötystä. Todella ärsyttävää.
Riippuu miehestä ja kontekstista. Mutta yleensä kehoni on kääntynyt häntä päin, vaikka olisin kuinka kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Todella typerästi. Mulle tulee joku pakottava tarve olla todella kova ja saatan tylyttää kohdetta ihan huolella. Ettei vaan ihastus tai kukaan muukaan huomaisi, että olenkin ihan pihkassa siihen. Olen oikeasti aika ujo ja arka, mutta saatan muuttua muka aika äänekkääksi ja itseluottamusta puhkuvaksi, ettei vaan kukaan näkisi herkkyyttäni ja pääsisi iskemään herkkään kohtaan. Sanomattakin selvää, että tämä linja ei ole tuottanut tulosta miesrintamalla. Yleensä kaikki pitää minua etäisenä ja varautuneena ja kylmänä. Että siitä sitten miehet arvuuttelemaan onko joku nainen teihin kenties ihan lätkässä.
Suurin osa naisista ei sitten todellakaan käyttäydy näin. En haluaisi niiden miesten, joiden seura kuvottaa minua, kuvittelevan että oikeasti olen vain ihastunut.
En mitenkään erityisesti. Ei niihin tarvitse mitenkään reagoida. Yleensä ne kestää muutamasta sekunnista muutamaan minuuttiin. Sitten unohdan koko jutun jos en näe ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään erityisesti. Ei niihin tarvitse mitenkään reagoida. Yleensä ne kestää muutamasta sekunnista muutamaan minuuttiin. Sitten unohdan koko jutun jos en näe ihmistä.
Sama. Jos mies ei toimi niin hän joutuu voittamaan minut joka kerran uudelleen.
Huudan ja jaskannan kostop kuin rotta perässä,mikäli mies ei heti tule hakemaan kun olen kiinnostunut. Delegoin jollekkin pennulle luulofantasiani jatkamaan häirintää ja kaivan kuoppaani syvemmäksi. En pysty enkä halua kyetä kommunikoimaan vaan kulutan omaakin aikaani ja jusetan itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista ei sitten todellakaan käyttäydy näin. En haluaisi niiden miesten, joiden seura kuvottaa minua, kuvittelevan että oikeasti olen vain ihastunut.
No aika harvan miehen seura varsinaisesti kuvottaa minua. Ja jos näin on, niin yleensä lähden vain pois. Heitä en tylytä tai haasta millään tavalla vaan ingnooraan täysin. Mutta kuten sanottu enpä muista, koska näin olisi tarvinnu toimia. T: tuo aiempi ihastuneena urposti käyttäytyvä
Punastun. Ja käyttäydyn hölmösti.
Olen etäinen ja saatan vaikuttaa tylyltä. Taistelen itseni ja tunteiden kanssa, koska välitän niin paljon.
Mahdollisimman asiallisesti ettei vaan huomaa. Kun en usko että kiinnostus kuitenkaan molemminpuolista.
Eikö kukaan nainen ala säätämään hiuksiaan ja silmät kostuvat? Vielä saattaa tulla tahaton yskäisy tai näin talven alla niiskutus?
Jos tilanne vaatii keskustelua esim. työhön liittyen, olen asiallisen kohtelias. Jos vapaa-ajalla, olen huomannut olevani välinpitämätön. Olen parisuhteessa, enkä halua antaa toisen ymmärtää olevani ihastunut. Toki näinkin on käynyt, mutta onneksi toisen keino näyttää olevan tilanteessa välinpitämättömyys, mutta olla muille erityisen hauska lähelläni.
Näin ne aikuisetkin ihmiset käyttäytyy itseäni mukaan lukien lapsellisesti ihastuessaan, mutta parempi niin kuin antaa tilanteen viedä ilman oman vastuun tunnistamista.
Tarkkailen kaukaa, ujosti, mielellään piiloutuisin vuoren uumeniin ja silmät vaan näkyy.
Tapaan kiinnostavaa miestä tällä hetkellä vain työn merkeissä silloin tällöin ja kohtaamiset ovat hyvin lyhyitä. Ei varmasti tiedä mistään että olen kiinnostunut, sillä käyttäydyn kaikkia kohtaan samalla tavalla.
Muina miehinä, jopa kylmästi, jottei huomaisi.