Mies joka kestät pidempään yhdynnssä, kerro ja kuvaile
Tuntuuko sinusta yhdyntä alusta alkaen toooodella hyvältä, siis sellaiselta että laukeat välittömästi? Vai tuntuuko se vain ihan kivalta ja siltä, että nyt pitää vaan panna lisää, panna kovempaa ja nopeampaa että lopuksi saa mällit irtoamaan?
Vai osaatko mielen voimalla estää laukeamisen vaikka se olisi tulossa ihan heti?
Itsellä miehenä on erittäin suuria vaikeuksia harrastaa pidempää yhdyntää kun se nyt vaan ekoista työnnöistä asti tuntuu sellaiselta, että yhdynnässä on aloitus ja sitten on lopetus eli sperman syöksyminen emättimeen. Olen kai erittäin tiheään hermotettu, en todellakaan halua voimakkaita otteita esim. käsitöissä vaan tykkään kevyestä esinahan rullailusta. En tajua kuka nauttii jostain puristavasta nyrkistä.
Erittäin viheliäinen vaiva kun orgasmi on minulla usein vähän kuin aivastus, ei sitä vaan voi estää. Se liittynee jotenkin serotoniineihin tai muihin välittäjäaineisiin.
Ja sitten palautuminen kestää useimmiten seuraavaan päivään. Seksi minua kiinnostaa vaikka päivittäin ja myös laukeamisen jälkeen, mutta kulli saisi olla vaikka sitten puisen puutunut kuin heti laukeava.
Vai mikä mielestänne naiset/miehet tekee miehestä "panomiehen"?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei kyllä ehdi saada orgasmia, jos välittömästi laukeaa.
Niin? Onko joku väittänyt tai olettanut näin?
Muutenkaan, naiset saavat 6% osuudella orgasmin yhdynnässä ilman klitoriksen hieromista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkaan, naiset saavat 6% osuudella orgasmin yhdynnässä ilman klitoriksen hieromista.
Minulle yhdyntä on se juttu ja tärkein osa seksiä. En ymmärrä miksi naisena alkaisin yhdyntään, jos se olisi vain tai edes pääasiallisesti miehen tyydyttämistä. Jos nainen ei saa yhdynnän aikana niin molempien orgasmithan voidaan hoitaa suuseksillä.
Meillä on 'pikapanokin' helposti vartin. Ja sitten on niitä, kuten luultavasti tänään illalla, että menee kaksikin tuntia yhdynnässä.
Hyvällehän se tuntuu, mutta kovuus tuossa vähän vaihtelee aina sen mukaan miten pyöritään ja mitä tehdään. Puolisko ei tule aina ihan helpolla niin ei auta kuin jaksaa. Minulle riittäisi nopeampikin.
M46/N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle yhdyntä on se juttu ja tärkein osa seksiä. En ymmärrä miksi naisena alkaisin yhdyntään, jos se olisi vain tai edes pääasiallisesti miehen tyydyttämistä. Jos nainen ei saa yhdynnän aikana niin molempien orgasmithan voidaan hoitaa suuseksillä.
Voi orgasmin hoitaa yksinäänkin. Tätähän sinä tarkoitat kun kirjoitat noin orgasmikeskeisesti.
Minulle yhdyntä on yhtymistä vaimoon, kiinnittymistä ja liimaa parisuhteeseen.
Orgasmin voin myös runkata.
T. Jopi
En kuulu pitkään kertäviin miehiin mutta vastaan silti koska pidän aloituksesta ja aihe kiinnostaa minuakin.
Uskoisin että tuota orgasmin viivytystä pystyisi harjoittelemaan. Pystymmehän harjoitelemaan ja reenaamaan muitakin asioita. Itse olen huomannut että masturboidessani en malta nautiskella hyvästä tunteesta vaan haluan nopeasti orgasmin ja jännitän välillä jalat suoriksi jolloin orgasmi tulee nopeammin. Sitten itse yhdynnässä tämä on jäännyt jotenkin päälle ja laukean nopeasti vaikka haluaisin nauttia yhdynnästä. Onhan se vaikeaa pidätellä kun ekalla työnnöllä tuntuu niin sairaan hyvältä että meinaa laueta siihen paikkaan. Onneksi toisella kierroksella herkkyys on hieman kadonnut ja kestän pitempään.
Kaikki me olemme yksilöitä joten varmasti on monia tekniikoita miten orgasmia voi viivyttää ja onhan se totta että toisilla on herkempi tuntoaisti kun toisilla. Sitten on kaikenlaisia puuduttavia voiteita ym erektiolääkeitä jonka avulla uusintaotteluun pääsyä jos on halua mutta niitä ei tässä kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiinko tässä nyt naisen orgasmista?
Mielenhallinta. Se jalo taito.
Silti joskus sanon naiselle, että aion nyt panna sinua oman mieleni mukaan ja tulla koska itse haluan. Nainen sitten hoidellaan myöhemmin, jos ei itse kerkeä mukaan.
On muuten paljon helpompaa säädellä omaa tulemista, jos itse olet se joka määrää tahdin. Jos nainen tekee sen, niin homma on vaikempaa. Silloin sitä itsehillintää vasta tarvitaankin.
Mutta jos nalli meinaa palaa liian aikaisin, niin ajattele vaikka Annika Saarikkoa. Ei liian pitkään, jotta stondis ei häviä...
Meillä menee niin että, suuseksillä naiselle ensin orkku ja miehelle laukeaminen. Sitten pikku makoilua ja hyvänäpitoa sängyssä. Noin tunnin kuluttua olen hyvin orgasmiherkkä ja miehenikin pystyy taas panemaan pitkään ja ihanasti. Saan 2-4 orgasmia kun panee minua takaa. Näin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten sitä klitorista ei voihieroa? Sehän on tosi nautinnollista kun samalla saa kaluakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten sitä klitorista ei voihieroa? Sehän on tosi nautinnollista kun samalla saa kaluakin.
Mitäpä, jos menisit hieromaan sitä herkkunappulaasi johonkin muuhun ketjuun. Tässä ei nyt ole kyse sun kltoriksesta ja orkuistasi.
Mulla ainakin on seksin aikana muutakin tekemistä kun hieroa klitorista. Nainen voi itsekin hoitaa sen homman. Sitä paitsi se on mahdotonta monessa asennossa. Teille kai helppoa, kun sä makaat selälläsi jalat levällään etkä sen koommin panoon osallistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tältä tyypiltä kysyisi, että mitä teillä syödään joulupöydässä? Vastaus olis, että miksi sitä klitorista ei mieskin voi hieroa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä, jos menisit hieromaan sitä herkkunappulaasi johonkin muuhun ketjuun. Tässä ei nyt ole kyse sun kltoriksesta ja orkuistasi.
Mulla ainakin on seksin aikana muutakin tekemistä kun hieroa klitorista. Nainen voi itsekin hoitaa sen homman. Sitä paitsi se on mahdotonta monessa asennossa. Teille kai helppoa, kun sä makaat selälläsi jalat levällään etkä sen koommin panoon osallistu?
No näin just. :D
Mieleen tulee, että mikä rooli seksissä tällä "eikö mieskin välillä voi hieroa klitorista"-naisella oikein on. Onko hänellä ikinä käynyt mielessäkään, että voisi itse tehdä jotain nautintonsa ja orkkunsa eteen?
Yleensä pystyn panemaan helposti pari tuntia jos vaan asentoja vaihdetaan. Pystyn säätelemään laukeamista melko tarkkaan. Yleensä laukeankkn vasta sitten kun olen havainnut tilanteen oikeaksi. Keskimäärin yhdynnät meillä kestää kuitenkin tuon parin tunnin sijaan 20-30min. Joskus harvoin jos olen ollut laukeamatta vähän alle viikon niin saatan laueta ikäänkuin liian aikaisin mutta kyllä siinäkin tapauksessa kestää vähintään 5-10min. Jos olen laukeamatta yli viikon niin jostain syystä taaskaan en laukea vahingossa. Ikää 40 vuotta. En polta, en juo. Nukun hyvin, syön melko terveellisesti. Harrastan liikuntaa, olen normaalipainoinen ja melko hyväkuntoinen.
Minulta saattaa tulla joskus parissa minuutissa ja joskus lopetan rakastelun tunnin - puolentoista päästä kun ei yksinkertaisesti enää huvita eikä kiinnosta, ja yleensä siinä vaiheessa tulee ns lerppu. Ja silloin jää luonnollisesti orkku saamatta. Eikä tule vaikka tekisi mitä. Kiihottumisen aste?
Se tuntuu yleensä ihan yhtä hyvältä siihen asti kun tulee pidemmässä sessiossa se kiinnostuksen lopahtaminen. En tiiä onko miten yleistä, mutta näin on minulla.
Olisko ikä tehnyt tehtävänsä kun nuorena sai aina orkut ja joskus jopa minuutissa, ja vastaavasti jaksoi ja viitsi naida vaikka koko yön kun ne halut ja seisokki oli sitä nuoren miehen tasoa. Monet orkut peräkkäin. Parin minuutin huili ja homma jatkui.
Ei nykyinen naisystäväkään ole valittanut kertaakaan. Joskus sekin saa ihan parissa minuutissa, ja joskus jää siltäkin saamatta. Kai se on samanlaista naistenkin kiihottuminen ja saaminen? Joskus tulee äkkiä, joskus ei ollenkaan. Ja joskus meillä sanotaan ihan suoraan että nyt ei oikein paneta, katotaan vaikka aamulla uudestaan. Ja halut ja tilanne onkin voikin olla taas ihan toinen.
Se on vain elämää. Ei pidä olla huolissaan.
M53 ja N 43
Kestän laukeamatta käytännössä niin pitkään kuin haluan. Orgasmi saattaa olla tuloillaan heti yhdynnän alussa, mutta kun vetää ulos ja nuolee tai suutelee naista pienen hetken, voi taas jatkaa. Nautin kyllä suuresti varsinkin yhdynnästä ja leikkisästä seksistä, kun ei ole kiire mihinkään. Mitä kauemmin naidaan, sen suuremmaksi tulee myös penis varsinkin paksuudeltaan, vaikka kova on alusta pitäen. Joskus käy kyllä niin, että laukeaminen on vaikeaa, kun sitä on pitkittänyt liikaa.
Minulla seksi on niin tunnejuttu että pystyn säätämään tulemisen pikapanoon tai parin tunnin rakasteluun. Huonona puolena stondiksen saaminen ei tapahdu pelkästään sillä että nainen asettuu alasti makaamaan, jotain fyysistä kiihokettakin tarvitaan.
Uskomattoman hyvältä pillu tuntuu ekasta työnnöstä lähtien, naidessa sitä lupais vaikka kuun taivaalta, onneks ei ole pyydetty.
Mulla muutaman työnnön jälkeen tunne neutralisoituu ja voi painaa huolettomammin. Jos nainen tiukka ja supistelee olen kusessa, mutta normipano 15 min. Kännissä meni koko yö jotain kaks laukeamista ja aamulla kerran.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä aiheessa tuo pointtina ollutkaan.