Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan poikaystävän, mutta en halua tavata ihmisiä

Vierailija
02.12.2022 |

Ei millään huvita mennä treffeille tai käydä missään.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa netistä niin kuin muutkin.

Miten onnistuu vaihto ja palautus?

Vierailija
42/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on täysin mahdoton unelma. Poikaystävätkin ovat ihmisiä ja et halua tavata heitä, vaikka haluat sellaisen itsellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat tinderistä ovelle. Riittävän monta käytät koeajolla, niin kyllä niistä joku jää hengaamaan pidemmäksikin aikaa.

Vierailija
44/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on helppo saada, tsemppaa vaikka tuossa vuoden alussa pari viikkoa, laita itsesi nätiksi ja käy treffeillä ja nappaa paras. Sitten ei tarvitse enää tavata muita kuin sitä miestä.

Niin aivan. Treffailu on työlästä. Työmaa ei suinkaan pääty treffailuun. Pian alkaa vaatiminen. Pitää antaa viikottain, siivota, lainata, 3-5v. päästä kiintiö lasten teko.

Hei beibi, ne miehet joiden kanssa nämä asiat sovitaan jämptisti kohdalleen löytyy muualta kuin somedeiteistä. Laitan itse ruokani, siivoan itse mitä sotken ja edellytän naiselta että hänen asunnolla ei ravaa muut miehet. Joo ja siis en korota naisen elintasoa, tämä nykyinen minkä omaan riittää minulle aivan hyvin nyt ja jatkossa.

Vierailija
45/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Haluaisin toisen erakon erakkoilemaan mun seuraksi, ehkä voitaisiin muuttaa yhdessä kunnon erakoiksi jonnekin syrjäseudullekin. Yksin ei ole tässä ilmastossa uskallus riittänyt. 

Mutta siis tosiaan kun se deittailu on niin syvästi vastenmielistä samoin kuin kaikki muu ihmisten kanssa kommunikointi. Muutama vuosi sitten olin Tinderissä, melkein kaikki tapaamani olisi halunneet jatkaa tapailua, ilmeisesti pitivät ulkonäöstäni, mutta sitten kun vähän aikaa tapailin, totesivat että olen tylsä. Juuri koska olen introvertti joka ei niin välitä käydä missään tai tehdä mitään erityistä. Ei löytynyt minun tyyppisiäni erakoita sieltä. Osa sanoi olevansa, muttta ilmeisesti sanoivat niin vain, koska pitivät ulkonäöstäni ja halusivat minut sänkyyn.

No pääsivätkö? Kyllähän hyvä seksi on yksi suurimmista houkutuksista miehelle ryhtyä suhteeseen ja myös pysyä suhteessa. Ethän ollut tylsä myös sängyssä? 

Parin tapaamani kanssa oli seksiä ja lyhyt suhdekin. Seksistä tykkään, ja miehet vaikuttivat tykkäävän siitä minun kanssani myös. Mutta olisi pitänyt usein mennä ja tehdä jotain, ja kun minä tykkään lähinnä oleilla kotona ja vähän kävellä lähiluonnossa vaan, niin se oli niistä tylsää. Kavereita tapaamaan, viikonloppuna toiselle paikkakunnalle ajelemaan muuten vaan, ravintoloihin, elokuviin yms. olisi pitänyt mennä. 

Miehille on tärkeää esitellä "saalista"

No ei, paitsi sun saalistajamiehillesi, joille olet esittänyt vaikeasti tavoiteltavaa ja saanut näin perääsi vain pienen, mutta näkyvän, osan miehistä?

Vierailija
46/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen tutustunut mieheen ja tykkään hänestä, niin silloin pyydän innokkaasti miestä luokseni. Mutta yleensä siinä vaiheessa mies on jo kyllästynyt minuun,eikä halua tavata.

Sitten se ei olisi ollut missään tapauksessa oikea tai edes sopiva sulle.

Vierailija
47/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene jollekin tuollaisten ihmisten vertaistukikurssille ja iske sieltä mies.

Pitäisköhän pyytää työkkäristä rahoitusta ja pistää itse tällainen pystyyn? Itse olen suhteessa, mutta ongelma on yleinen. Siksi sinkkuja onkin niin paljon. 

Eiköhän noita jo ole. Kuntouttavasta työtoiminnasta yliopiston jännittäjäryhmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän