Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun sukusi suurin skandaali?

Vierailija
09.11.2006 |

Mitä tapausta sukulaisesi eivät väsy puimaan? Tai sitten haluavat vaieta kuoliaaksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vankilakundi

Vierailija
2/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti liian kiltin miehensä ja lähti rastapääneekerin mukaan. Tämä uusi mies on jo ennestään kusessa elatusmaksujensa kanssa, joita hän maksaa kolmelle eri naiselle. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana varsin eloisa ja menevä nuorinainen. Ja sitä katseli sukulaiset ja naapurit kauhulla.

Vierailija
4/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän meidän suvussa voi sellaista olla, kuiskii kaikki vanhat kävyt. Hyvänen aika sentään!

Vierailija
5/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapset pitivät isäänsä maailman parhaana isänä ja hänet tunnettiin hurskaana uskovaisena, joka tuomitsi ääneen toisia ihmisiä.

Vierailija
6/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin surullista, itse olen nyt aikuisena käynyt muutaman kerran vuodessa tätiäni " tervehtimässä" ( hän ei pysty kommunikoimaan ympäristönsä kanssa)

Vierailija
7/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielisairaalassa. Laimeeta.

Vierailija
8/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ei tiennyt hänellä olevan vanhimman sisaren (itseasiassa kuulemma kahden..) olemassa olosta mitään.. Ai ku hienosti järjestetty

Oon oikeesti ollut närkästynyt asiasta, ja jos mummoni olisi elossa, vaatisin selitystä

Vierailija
9/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli naimisissa ja teki lapsia ensin veli A:lle, sitten rakastui (?) miehen pikkuveljeen ja tämän kanssa teki vielä lapsen ja meni myöhemmin naimisiinkin. Tämä lapsi kyllä syntyi ensimmäisen avioliiton aikana, mutta todellisuudessa lapsi oli kuitenkin tämän pikkuveljen...

Sekavaa ehkä...

Vierailija
10/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika laimeeta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi