Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muille sairauslomalaisille käynyt niin, että

Vierailija
02.12.2022 |

Ihmiset ei ole enää yhteydessä entiseen tapaan? Ystävät, työkaverit.

Olen ihmetellyt tätä, miettinyt toki antavatko he hienotunteisuudesta tilaa toipua tai toisaalta johtuuko tämä korona-ajan aiheuttamista muutoksista tai muusta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse yhteydessä samaan tapaan?

Vierailija
2/10 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhteydessä samaan tapaan, itse asiassa enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhteydessä ystäviini melkein pelkästään netin kautta ja suunnilleen samaan tapaan olin sairauslomallakin eli ei vaikutusta. Meillä ei käy vieraita juurikaan , muutaman kerran vuodessa ehkä joku piipahtaa. Ei läheskään joka kuukausi. 

Vierailija
4/10 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kukaan ei jaksa kuunnella sun sairauksista enää.

Itse laitan perheelle viestiä, että saa soittaa jos tarvii kaupassa/apteekissa käydä, muuten annan olla.

Työkaverit on kavereita vaan työpaikalla, en vapaalla vaivaa päätäni heidän asioilla.

Vierailija
5/10 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä saikulla olijaa häiritä

Pomo soitaa joskus jonkun puhelun että miten menee ja tuleeko töihin

Vierailija
6/10 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me työporukalla vietetä vspaa-aikaa

Mikdi mä soittelikin jollekin saikulla olijalle?

Työt ei sille kuulu ja jos käydään joskus syömässä töiden jälkeen jonkun kanssa niin se sovitaan työpäivän aikana

Vierailija
7/10 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia:Työ porukoiden kanssa ei vietetä vapaa aikaa.Pidetään kinni yksityisyys ja se että vapaa ajalla ei jauheta työstä. 

Vierailija
8/10 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työkaveri soittelisi minulle, kun olen sairauslomalla? En halua tehdä töitä sairaana.

Vierailija
9/10 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "sairas" ja en voi tehdä töitä tietokoneella tai puhelimella. Pystyn kuitenkin pommittamaan ystäviä viesteillä.

Vierailija
10/10 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia vastauksia, kiitos asiallisista vastauksista.

1. Olen hyvin yksityinen ihminen mitä terveyteeni tulee eikä kenenkään todellakaan tarvitse kuunnella saati toimia "terapeuttina". Itse asiassa se on aina ollut päinvastoin, jos on. Kaikkien kanssa ei. Ystävieni kanssa puhumme tavallisesta elämästä ja kaikesta hömpästä.

2. 3 työkaveria on siis myös ystäviäni, joiden kanssa vapaa-ajalla soiteltiin, käytiin museoissa ja eri ravintoloissa syömässä. Olisi pitänyt erikseen vielä kirjoittaa se auki.

3. En todellakaan tee etätöitä, kun sairastan syövän takia.

Osa ihmisistä tuli näköjään kaatamaan oman pahan olonsa vastauksiin. Lyötyä on helppo lyödä ja käytöksenne kertoo enemmän teistä kuin minusta; käytöksenne - siis tahallinen epäkohteliaisuus ja töykeys ja muu, mitä tällä palstalla muutenkin hyvin usein vastauksissa näkee.

- ap