Mies sanoin näin:
Mä pelkään että kun sä tarpeeksi tutkit mun elämää niin löydät jotain ja sitten tulee hirvee väärinkäsitys!
Olen kerran googlettanut työkaverinsa (naispuoleisen) ansiot googlesta ja tämän huomannut ja sai paskahalvauksen. Ja tenttasi että mitä muuta olen urkkinut.. Normaalia?
???
Kommentit (20)
Mies selvästi haluaa pitää asioita itsellään ja koska itse en ole tälläinen vaan avoimempi niin toki tulee hämmentäviä tilanteita.
Esim. tästä työkaverista (jonka kanssa mm. matkustaa) en edes maininnut hänelle mitään. Sai vain kohtauksen kun olin käynyt katsomassa naisen ansiot.
En ole revittelijä tai nalkuttava ämmä, mutta avoimuutta peräänkuullutan.
vaikkei mitään salattavaa olekkaan.
Ja millaista avoimuutta vaadit? mun mielestä sitä elämää, mitä oli ennen parisuhdetta, ei tarvi täydellisesti toiselle suhteessa ruotia.
Ylipäätään toisen yksityisyyden loukkaaminen tuollaisella pengonnalla on erittäin epämiellyttävää, ja minä suuttuisin tuosta kyllä.
Ja mikä voi loukata miestäni siinä jos katson työtoverinsa ansiot netistä?
Kerrotko ihan minkä siinä kokisit loukkaavaksi?
ap
Ja tuo työkaverin googlaminen:
mitä se sinulle kuuluu?
Mitä SINÄ saat siitä että toimit näin?
Aiotko tästedes tutkia kaikkien niiden ihmisten tiedot, joiden kanssa olen tekemisissä?
Miksei sinulle riitä pelkästään se mitä minä olen kertonut?
Etkö luota minun sanann, mikset?
Tällaisia kysymyksiä minä todennäköisesti esittäisin miehelleni, jos hän olisi toiminut kuten sinä. Mä en oikeasti käsitä mikä sut sai tekemään niin??
Ihminen on tekojensa summa, joten menneisyydellä on paljonkin merkitystä. Esim hän joka lyö keraan, lyö myös toiste samoinkuin jakorasia on aina jakorasia.
Tämä naisen nimi vain putkahti.
Kiva että puhut omalle siipallesi, kaikki ei koe sen olevan tarpeellista.
Minusta siinä ei vain ole aineksia kovin hyvään liittoon.
-ap
nuuskit googlesta toisen asioita ja ansioita
meeppä pikkasen ittees, tuohan on selnätakan kyyläämistä eikä ole rehellisyyttä nähnytkään
vaan se että teidän näkemyksenne ja tarpeenne eivät tällä aluella kohtaa.
Itse te ette haluisi tietää kenen ja minkälaisen naisen kanssa miehenne sinulta salaa matkustaa?
Okei, jos näin on niin kivittäkää sitten!
ap
ja minua se loukkaa. Ei kai sitten tule meidän suhteesta mitään.
ap
olen vaan hemmetin kyllästynyt että täällä ei saa mitään miehestään poikkipuoleista kertoa, heti on nalkuttava ja lihava kotiäiti joka tarvitsee vähintään mielialalääkityksen.
ap
jos miehesi joutuu salaa tekemään työmatkoja, niin kyllä on jokunen ongelma teidän suhteessa. Sun viesteistä paistaa läpi sairaalloinen mustasukkaisuus.
tämä on vain eräs esimerkki. Itse olen avoin pulputtaja ja kerron elämästäni miehelleni kaiken. Meillä on tässä aika iso ero ja se rassaa.
ap
sinulle kaikkea, ja häntä varmaan rassaa se että kyselet ja utelet asioita koko ajan, ihan oikeasti mieti nyt vähän aika sairaalta kuulostaa jos urkkii miehen työkavereiden tietoja, googlesta vaikka se olisi kuinka avoin foorumi...
Tuollainen tonkiminen aiheuttaa vain sen että miehesi menee ja tekee jotain jos koko ajan epäilet, syyttä.
olisi ehkä syytä hyväksyä toinen sellaisena kuin hän on. Se on varmaa, että et pysty miestä muuttamaan sellaiseksi kuin haluaisit. Jos siis rakastat häntä tuosta " salamyhkäisyydestä" huolimatta, niin sun täytyy oppia elämään sen kanssa. Mulla on itselläni kokemusta siitä ettei hyväksy toisessa kaikkia juttuja, ja jollei opi hyväksymään, niin voi heittää hyvästit suhteelle. Ihminen tulee ottaa kokonaisena ja turhia haavekuvia on turha rakennella.
Se joka epäili sua mustasukkaiseksi.
Mutta esim. jos kotoota löytyy naisten vaatteita niin se on kuulemma normaalia. tai jos autosta löytyy naisen tavaroita niin sekin on ihan normaalia. Tai ehkä sitten ei ole...
En tiedä jaksanko elää tälläisessä suhteessa jossa toinen selvästi haluaa olla erillinen ja omillaan.
ap
Eiköhän nuo google tiedot ole ihan " julkisia" . Oma mieheni reissasi aikoinaan naispuolisen työkaverinsa kanssa. Hermo alkoi mennä silloin kun huomasin mieheni maksaneen heidän yhteiset syöntinsä/ juomansa vaikka reissussa oli muitakin . Myös koneessa istuivat aina vierekkäin ja kerran naisen lentolippujen kannat olivat mieheni takin taskussa ( miksi ei itse huolehtinut lipuistaa).
Ryhdyin tiukkaamaan asiaa ja tuli ilmi, että olivat ihastuneita( nainenkin naimisissa). Lähdin lasten kanssa muutamaksi päiviksi kyläilemään jotta mies tajuaa mitä voi/ haluaa menettää. Mies soitteli itkuisia puheluita ja oli ihan hajota, minusta kun ihastuminen on pahempaa kuin yhdenyön suhde tuntemattoman kanssa.
Tilanne selvitettiin puhumalla ja puhumalla ( okei pyysin myös, että välttäisi työmatkoja ko. naisen kanssa). Naurettavaa? Voi olla mutta toisaalta saatoin pelastaa avioliittomme. Nyt juoksen suojaan kiviltä joita saan niskaani kun olen tutkinut mieheni taskuja( viedessäni niitä pesulaan).
Olemme oikeasti joissain asioissa niin eri planeetoilta, että joudumme asioita jankkaamaan. Emme puolin ja toisin aina ymmärrä toisiamme. Emme silti riiteli, nalkuta, jankuta, vatvo... vaan kysymys on siitä, että väärinkäsityksiä syntyy helposti.
sinulla on taipumus riidoissa jäädä jankkaamaan epäolennaisuuksiin. Tai että sinulla on huono itsetunto, etkä sen takia osaa arvioida asioita oikeaan painoarvon mukaan.
Että jos löydät vaikka riparikuvan googlettamalla jossa mies halaa jotain sussua 25v. takaa, niin siitä kehkeytyy sinulla kamala mustasukkaisuusdraama.
Hasslefactorisi on korkea, kuten englantilainen työkaveri joskus sanoi vaimostaan. Joka asiasta kehittää " hasslen" jota sitten päivätolkulla sönkötetään.