Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähteekö punainen sävyte helposti hiuksista?

Vierailija
01.12.2022 |

Itellä vaalennettu hiukset ja laitoin Biozell Frozen mocha sävyn hiuksiin. Nyt parin pesun jälkeen hiuksissa punertava vivahde. Lähteekö tämä pesuissa pois vai jääkö nää nyt tämän värisiksi. Haluaisin mielummin sellaiset kultaisen blondit hiukset

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäiset pigmentit voivat tarttua tiukkaan vaalennettuun pohjaan. Kokeile pestä syväpuhdistavalla (eli käytännössä millä tahansa oikein tehokkaasti pesevällä) shampoolla vielä muutama kerta lisää.

Vierailija
2/4 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksittäiset pigmentit voivat tarttua tiukkaan vaalennettuun pohjaan. Kokeile pestä syväpuhdistavalla (eli käytännössä millä tahansa oikein tehokkaasti pesevällä) shampoolla vielä muutama kerta lisää.

Tarttuuko ne pigmentit oman väriseen juureen. Omaa väriä 7cm.....mutta en muista oliko omat hiukset lämpimän sävyiset. Siitä on niin kauan kun olen ollut värjäämättä. Kasvatan nyt siis omaa väriä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarttuuko ne pigmentit oman väriseen juureen. Omaa väriä 7cm.....mutta en muista oliko omat hiukset lämpimän sävyiset. Siitä on niin kauan kun olen ollut värjäämättä. Kasvatan nyt siis omaa väriä.

Ap

Tuskin tarttuvat. Luulen, että oman värinen tyvesi näyttää erilaiselta vaalennettujen latvojen rinnalla (verrattuna siihen, että väri olisi koko päässä).

Esim. aurinko voi myös vaikuttaa omaan väriisi ja omanvärisissä pitkissä hiuksissa olla erilaisia sävyjä.

Vierailija
4/4 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giljotiinalla lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän