Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset sun raskausoireet olivat ennen plussaa

Vierailija
01.12.2022 |

Tiesitkö tai aistitko olevasi raskaana ennen kun teit testiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin odottaa esikoista, raskauspahoinvointi alkoi päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Se tuli niin omituisesti puskista, että sai epäilemään raskautta. Epäilin siis, en varsinaisesti tiennyt tai aistinut.

Vierailija
2/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain tiennyt olevani raskaana. Mulla on tosi epäsäännöllinen kierto ja raskaudet on alusta asti olleet oireettomia, lukuunottamatta pientä nännien arkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat eivät mahtuneet liiveihin ja pikkujouluissa ei tehnyt mieli edes tervotuloskumppaa.

Vierailija
4/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes itse epäillyt olevani raskaana. Yksi nainen, kutsutaan kylähullulsi, tuli vastaan minua lenkillä ja kysyi "odotatko sinä vauvaa?" Hölmistyin ja loukkaannuin kysymyksestä hieman. En ole edes isokokoinen että sen takia voisi erehtyä. Enpä tiedä mistä se nainen sen tiesi että näin on. Kummallinen juttu

Vierailija
5/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kerralla kuukautiset oli sekaisin, ja tein testin koska olin unohtanut pari pilleriä sillä kierrolla (hirveä stressi ja paljon tapahtumia ja ikäviä asioita).

Toisella kerralla (yritystä takana 3kk) kävelessä tuntuu pienen pieni paine kohdun seudulla. Mietin, että olen tuntenut tämän ennenkin, ja kävelin kauppaan hakemaan testin.

Kolmannella kerralla en muista :D Mutta tulin raskaaksi ensimmäisestä kierrosta ilman ehkäisyä.

Vierailija
6/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kerralla kuukautiset hieman myöhässä mutta siinä vaiheessa en vielä epäillyt mitään. Kunnes olin kaupassa vihannesosastolla, ja minuun iski vastustamaton hinku saada sipulia! Niinpä ostin muutaman ja ahmin niitä kotona. Se halu kyllä sitten aika pian sammui. Silloin olin jo v arma.

Toisen kanssa epämääräinen huono olo. Kahvi ei maittanut aamulla vaikka olen kahvinarkomaani.

Tätä huonon olon tunnetta kesti sitten koko raskausajan. En oksentanut, jaksoin olla töissä muta koko ajan kalvoi epämääräinen pahonvointi.

Vierailija
7/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävä väsymys. Olisin voinut vain nukkua 24/7 ja luulen että hetkeksi nukahdinkin istualleen kesken yhden tapaamisen. Vitsailin miehelle olevani varmaan raskaana, mutta raskaustestiin piirtynyt plussa tuli silti täytenä yllätyksenä. Pahoinvointi alkoi pian plussan jälkeen.

Vierailija
8/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin urheilemaan ja siitä tuli aivan järkyttävä olo. Lisäksi olin tuntenut kiinnityskipua ja pahoinvointikin alkoi ennen plussaa 🤢

Vierailija
9/9 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vain epämääräinen turvotuksen tunne alavatsassa kohdun kohdalla. Siis ei mitään näkyvää. Vain "olo", kuin kohtu olisi ärtynyt/tulehtunut ja siksi jollakin tapaa sen olemassaolon aisti (toisin kuin normaalisti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän