APUA, ensimmäinen kirsikanpunainen luomi on aluillaan!
Siis samanlainen joita ihmettelin isoäitini kaulassa ja käsivarsilla kun olin lapsi. Tiedän että siitä tulee hehkuvan kirsikanpunainen koholuomi enkä ole valmis olemaan vielä vanha. Olen vasta 35.
Muilla näitä? Miten voi torjua??
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tullut niitä teini-iästä asti sinne tänne. En kyllä ymmärrä miten ne haittaisivat? Mua ei ole haitannut millään tapaa. Mulla on niitä ruskeitakin koholuomia satoja joten kyllä ne punaiset sekaan mahtuu.
No ei ne varmaan haittaakaan. Itse ehkä yhdistin niiden ilmestymisen vanhenemiseen koska suvussani se on geenityyppistä. Mutta jos sinulla on ollut niitä aina niin kaiketi ihan OK. En millään halunnut sanoa että luomien yleisilme olisi jotenkin huono. Ehkä vain yhdistin omani ikäkriisiin. :/
-ap
Itse kävin vähävarasena epämielyttävät luomet kasvoistan 3kpl. poistamassa yksityis sektori Lääkäri Itä -Keskus.Säästiin 1 vuoden ensin siihen rahaa.Omilla valinoillani säätöt ,mahdollisti sen.
Mulla on tullut niitä teini-iästä asti sinne tänne. En kyllä ymmärrä miten ne haittaisivat? Mua ei ole haitannut millään tapaa. Mulla on niitä ruskeitakin koholuomia satoja joten kyllä ne punaiset sekaan mahtuu.