Haluaisin kokeilla yhtä asiaa seksissä..
Jännittää vähän, edes kysyä tälläistä, että voiko: yli 40 vuotiaana edes aloittaa kokeilemaan, harrastamaan anal(perse)seksiä? Tiedän, tai olen lukenut miten monet ovat jo harrastaneet, anal(perse)seksiä vaikka kuinka ja paljon, vaan itse en vielä ikinä ole. Tiedän kun olen lukenut, että minua (M,+40) jo paljon nuoremmilla (herero, miehet) on ollut näitä ja vaikka kuinka paljon, eri anal(perse)seksikokeiluita ja minulla ei vielä ole yhtään. Tosin ei edes (itse. M,hetero) niin paljon ole ennen, nuorempana kiinnostanutkaan, mutta silti tuntuu kiinnostavalta tämä ajatus, nyt. Tai ehkä jää (päälle se tunne) että, jostain 'kivasta asiasta jään paitsi', vaan en tiedä? Kun ei ole kokemusta vielä anal(perse)seksistä. ps.En ole homo. (Vain jotain, seksuaalista tylsyyttä, normi heteroseksissä ollut liian pitkään jo kuitenkin).
Kommentit (16)
Se on kyllä niin, että analperseseksistä seuraa todella hankala psyykkinen sairaus loppuiäksi! Panemalla kumppania pyllyyn, tältä voi kyllä välttyä!
Jos tykkäät runkkaamisesta kahden sormen otteella, sormet paskalta haisten. On tuhkaluukku just sua varten.
Hanki seksileluja ja kokeile itseesi. Voit yllättyä varsin mukavalla tavalla.
anal(perse)seksi on kyllä parasta.
meinasitko tyrkätä lerssiä naiseen vai mieheen
Haluatko arseesi oman nyrkin vai jokun toisen?
Mikä ihmeen anal(perse)seksi? Miksi ei voi vaan kirjoittaa normaalisti anaaliseksi? Ap ei kuulosta siltä, että on siihen hommaan lainkaan valmis.
No kertokaa nyt miehet, onko se niin ihmeellistä ja mikä siinä on ihmeellistä? Oman kokemuksen mukaan jotkut miehet tätä kovastikin vonkaa, joku toinen saattaa joskus ehdottaa ja yhdelle eksälle se oli ihan ehdoton ei, ei olisi suostunut siihen edes pyytämällä.
Vierailija kirjoitti:
No kertokaa nyt miehet, onko se niin ihmeellistä ja mikä siinä on ihmeellistä? Oman kokemuksen mukaan jotkut miehet tätä kovastikin vonkaa, joku toinen saattaa joskus ehdottaa ja yhdelle eksälle se oli ihan ehdoton ei, ei olisi suostunut siihen edes pyytämällä.
Kaikki! Kaikki on. Kaikessa (aina. ihmisen. elämässä!) mitä ei ole itse ikinä kokenut tai tehnyt: nainut toista, ottanut turpaan, synnyttänyt tai vaikka "vaan" kuollut? Vai oletko sinä itse sitten, niin-ihmeellinen ihminen, jolle mikään ei ole ihmeellistä? (joku tunnekylmä.tms 'ihmeellinen'??) Ei. En usko.
Asia, ihan mikä tahansa elämässä, mistä ei ole kokemusta tai tehnyt ikinä tietenkin aina aluksi: arveluttaa, pelottaa, kiinnostaa tai vaan jännittää? Sen mitä ko.asialle voi tehdä, tai miten sen voi selvittää itselleen ei onnistu mitenkään muuten kuin siihen (ensin rauhassa ja sitten paremmin ko.asiaa opittuaan) rohkeasti kohti menemällä: 'tulta päin sanoo' palomiehetkin (vaikka voisi pelottaa). Ei se ole, niin ihmeellistä. Vai onko / "pitääkö" olla ? Sullajoo.
Vierailija kirjoitti:
On se ihmeellistä ja ihanaa. Nainen kiemurtelee kiimaisena ja saa rajun orkun. Jo pelkkä peukalon upottaminen pyllyyn takaapäin naitaessa saa orkun liikkeelle varsin pian. Saati sitten kalu p.erseessä ja dildo vaossa. Se vasta ilotulitusta onkin. Jättäisinko tuon sitten tekemättä. No en h.lvetissä ole niin tyhmä.
Väärin tehtynä ihan varmasti täysin perseestä. Sama, jos kuivaa p.llua alkaisi naimaan. Toiset ei uskalla, toiset ei osaa. Toiset sitten osaa ja uskaltaa kokeilla erilaisia juttuja. Toiset sitten vaan soittaa suutaan asiasta, mistä ei mitään tajua. No eipä ole mun ongelma ollenkaan.
Ei kaikkee tarvitse kokeilla! Kannattaa vähän miettiä mitä sieltä anaalista yleensä tulee ulos!
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkee tarvitse kokeilla! Kannattaa vähän miettiä mitä sieltä anaalista yleensä tulee ulos!
Älä kokeile. Ei sen vaikeampi juttu ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaninjalla mennään kuolemaan saakka.
Opiskelijasolussa asuessani kämppis sai minut kokeilemaan puoli vuotta vongattuaan. Ensin olin passiivisena osapuolena pitkään, myöhemmin hän suostui antautumaan minulle. Se oli lähes taivaita hipovaa! Nyt emme enää asu kimpassa ja olemme molemmat perustylsiä avomiehiä. Vieläkin silloin tällöin tapaamme näissä merkeissä.. M27
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijasolussa asuessani kämppis sai minut kokeilemaan puoli vuotta vongattuaan. Ensin olin passiivisena osapuolena pitkään, myöhemmin hän suostui antautumaan minulle. Se oli lähes taivaita hipovaa! Nyt emme enää asu kimpassa ja olemme molemmat perustylsiä avomiehiä. Vieläkin silloin tällöin tapaamme näissä merkeissä.. M27
No sitähän minäkin. Taitaa anal(perse)seksi olla parhaimmillaan miesten välisenä juttuna.
No siitä vaan sitten pyllynreikäseksiä kokeilemaan (=anal(perse)seksi)