Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten Parhaat Kirjat-kirjakerho

Vierailija
09.11.2006 |

Millainen ja minkä hintainen kerhon kuukausipaketti yleensä on? Voitko suositella, kannattaako liittyä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin MAuri Kunnaksen kirja :) Pari kirjaa ollaan tilattu. Suosittelen, kiva kerho ja lapsikin tykkää.

Vierailija
2/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta siinä sitten selittää lapselle mikä tämä tällainen pohjoisamerikkalainen rottalaji oikein on, joka tässä eläinkirjassa esitellään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni siellä kivemmat kirjat.

Lasten parhaat kirjat kerhossa paljon muumikirjoja, jotka ovat ihan kivoja, mutta aika paljon tylsiä ja huonosti kuvitettuja kirjoja

Vierailija
4/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nolona täälläkin*

:D

Vierailija
5/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kerhoissa. Lasten parhaat kirjat nettiperuminen on jotenkin hankalampaa: voi vain tiettynä aikana perua, eli kuukauden paketti näkyy jo esittelyssä, mutta sitä voi alkaa perumaan vasta kahden viikon kuluttua, perumisaikaa on kyllä sitten toinen kaksi viikkoa. Meille myös tullut jo peruttuja paketteja. Ihan pikkujuttuja varmaan, mutta olen kokenut hankalammaksi kuin lasten omat kirjat -kerhon. Itse kun perun mielellään samana päivänä kuukaudesta kaikki (jos siis olen peruakseni), myös meidän aikuisten kirjakerhojen paketit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä