Minä en nukuta vauvaani koskaan ulkona!
Kommentit (26)
Minä olen nukuttanut kaikki lapset päiväuniaikaan ulkona ihan
2-3vuotiaiksi asti.
karaisua meidän tytsi, nimittäin saatin neuvolassa kehut, että lapsi on ollut HARVINAISEN terve.
Vierailija:
Kerran tuli humalainen siliitelemään vauvaamme kaupan edessä- sen jälkeen en pk-seudulla ole vauvaa ulkona nukuttanut.
Joten ulos on kaikki kolme nukutettu ja tuntikausia on uni siellä maistunut, jotain 5h taitaa olla ennätys...
Siis partsilla esim. Poden siitä huonoa omaatuntoa et oon jotenkin tehny väärin..
Syy miksi en ole lastani nukuttanut on se että hän ei viihdy oikein vaunuissa ja nukahti pienempänäkin vain tissiin ja ei huolinut tuttia! Toki olen kävelly ulkona lenkillä tai kaupungilla ja lapseni on sitten siihen nukahtanut hyvällä tuurilla!
En sanoisi itseäni laiskaksi, oisin kai saanut lapseni " opetettua" vaunuihin nukkumiseen mutta enpä väsymykseltäni ole jaksanut! En ymmärrä miksi ei viihdy vaunuissa! Lenkkeilisin paljon enempi jos asiat näin olisi:(. Olen kantanut kolme kilometriäkin parhaimmillaan, kiljuvaa lasta lenkillä!!!
Saattoi nukkua kun oltiin ulkona kävelemässä tai kaupoissa. Sisälläkin nukkui ihan hyvin. Pari tuntia meni leikiten.