Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko puolisolle kertoa missä on puolenyön aikaan?

Vierailija
30.11.2022 |

Mieheni oli viime viikonloppua työkaverinsa läksiäisissä. Heidän piti mennä syömään työporukalla ja kun miestäni ei vielä lähempänä puoltayötäkään kuulunut kotiin, kysyin, että missä siis ovat (kun tuskin useita tunteja ruokaravintolassa). Mieheni ei vastannut siihen mitään vaan viestitteli toisesta aiheesta. Meille oli tulossa vieraita seuraavana aamupäivänä ja kysyin sitten uudelleen, että missä on ja milloin aikoo tulla kotiin. Ei vastausta, mutta melko pian sitten laittoi viestin, että lähti kotiinpäin.

Olisiko mieheni mielestänne kuulunut kertoa missä on (se on edelleenkin mysteeri minulle) vai olenko minä joku yliutelias akka? Itse aina kerron oma-aloitteisesti miehelleni missä olen ja mieheni on myös aina aiemmin kertonut. Ruokaravintolan tiedän, mutta en loppuillan paikkaa. Minkään toisen naisen luona ei ole ollut, mutta keksittekö miksi ei halua kertoa missä oli?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jo on kyttäämistä  kai varmistit nopealla imutuksella että kotiatullessa suusi tuli mälliä täyteen kuten ennen pikkujouluihin menoa, vai annatko tosiaan miehesi lähteä täysillä kasseilla pikkujouluihin

aika älytöntä, venäläistä rulettia pelailet

Vierailija
22/35 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä lähden työkavereiden kanssa ulos, en mä aikaani siellä halua viettää viestittelemällä ja soittamalla kokoajan puolisolle.

En minäkään. Kyse oli yhdestä viestistä. Ja jos minä olen jossain, mies lähettelee minulle jatkuvasti viestejä.

Ap

Johan kerroit avauksessasi, että laitoit kaksi viestiä puolisollesi, etkä vain yhtä.

Ja mies on viestitellyt muutenkin, mutta kysymykseen ei voinut vastata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä lähden työkavereiden kanssa ulos, en mä aikaani siellä halua viettää viestittelemällä ja soittamalla kokoajan puolisolle.

En minäkään. Kyse oli yhdestä viestistä. Ja jos minä olen jossain, mies lähettelee minulle jatkuvasti viestejä.

Ap

Kuinka monesta viestistä? Tarkista aloituksesta.

Vierailija
24/35 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hirveää olla tuollaisessa kyttäyssuhteessa, jossa pitää tehdä selkoa joka ikisestä liikkeestä. Toivottavasti provo.

Ei tarvitse kytätä ei.

Musta olis hirveää olla suhteessa, missä kumppani viilettää ilmoittelematta öitäkin muualla.

Miksi olla edes suhteessa?

Entäs kun puoliso viilettää ympäri maailmaa toisella aikavyöhykkeellä töiden vuoksi? Ei varmaan kannata olla suhteessa, sinun ainakaan.

Just, siitähän AP puhui.

Varmaan siinä tulisi kuitenkin viestiä "huomenta" ja "nyt käyn nukkumaan" jne.

Vierailija
25/35 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus, miksi sä et vaan kysy mieheltä miksi ei vastannut?

Meillä multa menee paljon kirjoitettua tekstiä ohi (lukihäiriö+add), mies joutuu usein kyselemään asioita uusiksi kun mulla hyppii sekä ajatus että silmät riveillä.

Vierailija
26/35 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hirveää olla tuollaisessa kyttäyssuhteessa, jossa pitää tehdä selkoa joka ikisestä liikkeestä. Toivottavasti provo.

Jaa itse en olisi taas miehen kanssa, joka salailee menemisiään. Ei ole mitään kyttäämistä vaan ihan normaalia keskustelua kumppaneiden kanssa. 

Joo, mutta ei ole normaalia, että ei saa käydä kavereiden kanssa ulkona ilman, että koko ajan keskustelee puolison kanssa. 

Vierailija
27/35 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä homma toimii niin, et kerrotaan päivittäin suuremman jutut, jos tulee aikataulumuutoksia. Sit taas toisen mennessä ulos työkavereiden/ kavereiden kanssa vaikka syömään ei tarvii mainita, jos venyy pari kolmekin tuntia. Vastaaminen saattaa kestää, mutta tulee. Siinä tapauksessa tulee viestiä perään, jos ollaan lähdetty parille ja aamuyöllä ei olla kotona viestiä on laitettu.

Vierailija
28/35 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle ei kyllä tarvitse yöllä viestejä lähetellä, minä olen silloin nukkumassa.

Se viesti laitetaankin silloin kun tiedetään että venähtää, ei yöllä kun ollaan jo jossakin.

Mistä sen aikaisemmin tietää? Jos vaikka klo 23 (olen silloin jo nukkumassa) alkaa tuntua siltä, että mennääs vielä jonnekin pubiin tai baariin tai vielä jatkoille?

Silloin on selvää alunalkaenkin että ollaan myöhään. Ei tietenkään silloin tarvitse infota että nyt mennään sinne ja tänne ja tuonne.

Vierailija
29/35 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä multa menee paljon kirjoitettua tekstiä ohi (lukihäiriö+add), mies joutuu usein kyselemään asioita uusiksi kun mulla hyppii sekä ajatus että silmät riveillä.

Lähetin miehelle kysymyksen missä on ja toisen viestin, että miksi ei voinut vastata tuohon kysymykseen. Eli kysyin sitä häneltä kaksi kertaa. Mutta olen kyllä miettinyt voisiko hänellä olla vastaavia häiriöitä, kun hän ei sisäistä aina esim. jonkun laitteen käyttöohjeita (jotka minä sisäistän heti ja autan sitten). Mutta luulisi, että kaksi kysymystä ei mene ohi.

Ap

Vierailija
30/35 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin miehelle kysymyksen missä on ja toisen viestin, että miksi ei voinut vastata tuohon kysymykseen. Eli kysyin sitä häneltä kaksi kertaa. Mutta olen kyllä miettinyt voisiko hänellä olla vastaavia häiriöitä, kun hän ei sisäistä aina esim. jonkun laitteen käyttöohjeita (jotka minä sisäistän heti ja autan sitten). Mutta luulisi, että kaksi kysymystä ei mene ohi.

Ap

Ja viestintämme kirjallisesti sujuu siis paremmin kuin suullisesti (suullisesti mies ymmärtää usein asioita väärin).

Ap

Vierailija
31/35 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu.

Vierailija
32/35 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen aikaisemmin tietää? Jos vaikka klo 23 (olen silloin jo nukkumassa) alkaa tuntua siltä, että mennääs vielä jonnekin pubiin tai baariin tai vielä jatkoille?

Laitan puhelimen hiljaiselle kun menen nukkumaan. Jos herään yöllä eikä siippa olekaan vieressäni, minusta on ihan rauhoittavaa lukea vaikka klo 23 laitettua viestiä, että on jatkoilla. Meillä tämä ei ole mikään toisen vaatima juttu vaan vapaaehtoinen ja kummankin tapa.

Vierailija
33/35 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sillä tiedolla olisit tehnyt että missä mies on? Taukimpikin tajuaa että läksiäisjuhlien ollessa kyseessä hän on todennäköisesti jossain baarissa tai pubissa.

Vierailija
34/35 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on "menossa syömään" työkavereiden kanssa, odottaisin, että hän ihan vain ilmoittaa, että jääkin vielä jatkoille. Jos on "menossa juhlimaan työkaverin läksiäisiä", osaisin olettaa, että menee myöhäiseen. Tosin, jos oli tarkoitus seuraavana päivänä olla aikaisin menossa jonnekin, niin varmaan keskusteltaisiin, että lähtö on silloin ja silloin jne. ja siinä vaiheessa on oltava lähtökunnossa.

Kyttäämistä mielestäni ei ole se, että tietää suunnilleen, milloin toinen on tulossa kotiin. Ei tarvitse tietää ihan tarkkaa aikaa, eikä tarvitse tietää, missä on milloinkin, mutta tuollainen suurten linjojen avoimuus riittää. Ihan pelkästään siitä syystä, ettei huolestu. Ja siis molemmin puolin, annetaan toisen mennä ja olla, mutta pidetään ajan tasalla aikatauluista suunnilleen ja myös jos suunnitelmat muuttuu.

Vierailija
35/35 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaiset iltamat päätyy aina baariin. Ainakin omassa lähipiirissä. Niin harvoin mihinkään päästään, joten on kirjoittamaton sääntö, että jatketaan baariin, kun sitä joku aina ehdottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi