kuinka aikaisin aamupahoinvointia esiintyy?
mä tässä arvon että oonko raskaana vai en. Oireita on sen verran että pissa haisee samalle kun olis antibioottikuurilla, alavatsassa tuntuu tavallista menkkakipua mutta ne on 5pvää myöhässä, tänä aamuyönä heräsin 4aikaan kuvottavaan oloon, ei kuitenkaan oksettanu mutta oli huono olo. Rakastelusta on aikaa 20pvää,tuleeko näitä oireita näin aikaisin vai kuvittelenko?ootan menkkoja ku kuuta nousevaa..en haluais vielä lasta..oon vasta 21..:-/ ja näyttääkö raskaustesti jo oikein jos semmosen teen?
Kommentit (5)
Aikaisemminkin jo, itseasiassa, esim autossa. Oudon pyörryttävä ja kuvottava olo auton kyydissä vaikka olisin vain mennyt kauppaan. Itse ajaessa ei kyllä samaa tunnetta ollut.
Aamu" ailahtelut" alkoivat siis n. viikon päästä ja muutama päivä siitä alkovat aamuoksentelut... Silloin viimeistään olen tehnyt raskaustestin, ja ovat olleet (3 kertaa) ihan selkeitä plussia, mitään ei ole jäänyt epäselväksi.
Sen jälkeen se on aamupäiväpahoinvointia.
mä laitoin sen sen piikkiin että söin illalla vaan karkkia ja maissilastuja ja salsaa...mutta ehkä se ei ookkaan se syy..miehelle sanoin aamu 4kun se heräs töihin että saatan olla raskaana..se oli sitä mieltä että vielä ei kannata ostaa testiä..mä kyl haluaisin tietää koska nyt v-loppuna on kaverin tuparit ja en uskalla juoda jos en tiedä varmaksi.. voi eiiii...siis tavallaan ei mitään hätää jos olisin raskaana, kihloissa ollaan ja 6v oltu yhdessä ja lapsista puhuttu mutta kumpikin on sitä mieltä että ei vielä..sitten ku mä saisin töitä ja saatais oma asunto..nyt asutaan pienessä kaksiossa että kämpän vaihto olis edessä..:/
Turha päätänsä sen enempää vaivata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.. ja vielä ei oo tullut:)
Eli erittäin yksilöllistä tuleeko ollenkaan.