Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa enää matchejä tinderissä kun lopetin 3 kk tinder plus jäsenyyden

Vierailija
30.11.2022 |

Tinder näyttäisi pudottavan ei maksavat käyttäjät jollekin mustalle listalle kun en saa enää matchejä. Vasemnalla ylökulmassa ilmoituksessa näkyy että tykkäyksiä olisi +99 odottamassa ja voisin nähdä tykkääjät erillismaksua vastaan 6kk sopparilla. No ei kiitos tyydyn veivaamaan kiinnostavat oikealle ja isolla prosentilla rima alhaalla veivaan monet oikealle mutta ei matchejä. Tässä on siis ristiriita, mikä selittynee vain tinderin sankitiokäytännöllä ei maksavia käyttäjiä kohtaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on se, että siellä tykänneissä oli juurikin ne jotka olin heivannut vasemmalle. Ei siis oikeasti kiinnostavia, joten itse en maksaisi enää

Vierailija
2/2 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on se, että siellä tykänneissä oli juurikin ne jotka olin heivannut vasemmalle. Ei siis oikeasti kiinnostavia, joten itse en maksaisi enää

Jep, sama kokemus, siellä on jotain 45-55v puumia ja ulkomaalaisia lähinnä ollut. Toisaalta, onhan tuolla saattanut saada tykkäämilleen profiileille näkyvyyden normaalia nopeammin, joten mätsi on tullut nopeasti. Nuo boostit ainakin on olleet aivan turhia, korkeintaan on tullut 1 tykkäys tai mätsi. M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan