Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi elämä ei voi päättyä jo nelikymppisenä?

Vierailija
30.11.2022 |

Pääsis pois täältä kitumasta kun ominaisuudet ja kyvyt ei vaan riitä pärjäämään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu itsestäsi vain! Olen 63 ja toivon saavani elää vielä kauan!

Mitä sinulla on mennyt niin pieleen, että et pärjää?

Vierailija
2/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epämiellyttävän näköinen ja tyhmä. En ole myöskään perinyt rahaa. Siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi voit päättää aivan sillä hetkellä kuin haluat. Ikävä kyllä sinä joudut olemaan itse siinä aktiivinen. Elämää ei voi resetoida tai aloittaa alusta uudelleen. Se paha puoli tässä on. On mentävä eteenpäin sillä, mitä on, ilman paluuta. Melkein jokainen aikuinen ihminen toivoo, että voisi aloittaa elämänsä nuoruudesta uudelleen, sillä tietämyksellä ja kokemuksella, joka kulloisellakin hetkellä jo on.

Ja toisaalta myös jokainen nuori todennäköisesti ainakin joskus olisi halunnut enemmän kokemusta, ymmärrystä, itsevarmuutta tai tietoja ja taitoja, joita saa vasta iän karttuessa.

Vierailija
4/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, ja muutaman vuoden sinua vanhempi olen. Olen ruma ja yksinkertainen, ja elämä ei ole mennyt hyvin. En saanut puolisoa, lapsia tai kavereita koskaan. Töissä vaikea pärjätä, koska ei järki riitä. Ja kun töissäkäynti on katkonaista, on raha tiukalla usein. Ei sen puoleen enpä minä sillä rahalla sen suurempia keksisi tehdä vaikka sit äjostain saisinkin, kun ei yksin huvita matkatkaan eikä mikään, tai isommat asunnot.

Vierailija
5/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttamalla muita saat avun myös itse. minulle sopii SPR:n ysävätoiminta, sinulle löytyy varmaan myös jokin keino tuntea itsesi hyödylliseksi ja osaavaksi.

Terveisin Salme 71 v.

Vierailija
6/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän päättämisessä itse on aina se vaara että jää kitumaan vammautuneen henkiin. Ainakin jos sen yrittää tehdä kivuttomasti.

Vierailija
7/7 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei? Se päättyyy juuri sillä hetkellä kuin sinä haluat.

#justdoit

Mietitkö yhtään mitä kirjoitit? Sitten vielä muut peukuttavat tätä. Mikä teitä ihmisiä vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi