Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kamala!!!!! Just tajusin unohtaneeni kummipojan synttärit!!!!!!

Vierailija
23.08.2008 |

Oikeesti, mua hävettää nyt niin paljon. Miten mä kehtaan soittaa niille? Eihän tällaseen oo mitään selitystä, mutta mulla on oikeesti sikahuono muisti ja on ollu kiire duunissa ja stressiä ja kaikkee. Vitsit, mua ihan itkettää nyt!

En mä enää tänään kehtaa sinne soittaa, kun on jo näin myöhä. Huomenna se on sitte soitettava. Voi kauhee ku mua hävettää!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita kalenteriin aina vuoden vaihteessa kaikki syndet ja muut merkkipäivät

Vierailija
2/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti omissakin on muistamista, siihen vielä kummilapset ja sisarukset ja vanhemmat ja ja ja ....

Tuskinpa panevat pahakseen. Kerrot ihan reilusti, että unohdit. Ei mitään selityksiä :) Ymmärtävät varmasti. Laitan sitten pakettia perässä menemään.

Hengitä syvään ennen kuin soitat =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä mä teen tälle mun muistille? Aina ku on pikkusenkin tiukempaa töissä tai kotonakin, mä rupeen unohtelemaan asioita. Mä unohdan tapaamisia, puheluita, kaikkee, jos mä en laita niitä ylös. Vielä oon muistanu hakee ton lapsen hoidosta töitten jälkeen, mutta mä kyllä pelkään että sekin joskus vielä unohtuu...

-ap-

Vierailija
4/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää aikaisemmin jos tarvii lähettää korttia, samana päivänä että muistaa soittaa.

Mä unohtaisin hääpäivänkin ilman puhelimen kalenteria...

Olisko silloin 9. päivä ollut synttärikutsut joille unohdit mennä? Vai oliko sut kenties 'unohdettu' kutsua sun kummilapsen synttäreille?

Vierailija
5/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit vaan huomenna pika visiitille ja selitysten kera!!!

Vierailija
6/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siellä juhlat on ollu, mutta enhän mä semmosiin ois päässy, eikä pojan vanhemmat tai poikakaan sellaista odota. Että mua ei oo "unohdettu" kutsua=)

Olisko silloin 9. päivä ollut synttärikutsut joille unohdit mennä? Vai oliko sut kenties 'unohdettu' kutsua sun kummilapsen synttäreille?

Vierailija
7/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtanut jo kahtena vuonna peräkkäin. Ei ole kummipoika suuttunut, kun soitan muutaman päivän myöhässä onnitelut. Eikä liieemmin vanhemmatkaan. Toivottavasti muistan ensi vuonna. Ja ei ole tuo puhelimen muistutuskaan auttanut..

Vierailija
8/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtaminenkin kyseessä. Joku äijä ei paljoa edes selittelisi vaan se olisi ihan "normia" häneltä. No niin se saattaa olla sinultakin, ei kaikkea omassa persoonassa voi korjata.

Vierailija
9/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasan kuukauden päästä pikkulahjan ja onnittelukortin x vuotta 1 kuukautta vanhalle kummipojallesi? "Kaikki muistavat sinua kyllä x-vuotissyntymäpäivänäsi, mutta kummitäti muistaa sinua myös sen jälkeen!"

Vierailija
10/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut onniteltua paitsi ristiäisissä. Ei sen puoleen, ei mun omatkaan 2 kummivanhempaa (toinen eno, toinen perhetuttu) ole mun synttäreinä lapsena koskaan onnitelleet tai mitään lahjoja ostelleet.

Vierailija
11/11 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano että sinulla on täällä odottamassa synttäripaketti, mutta että poika saa paketin vasta kun näette. Ja sitten voikin jatkaa että sinulla on ollut nyt paljon kiireitä ja stressiä, mutta että kun heille sopii, niin koskas voisit mennä kyläilemään ja erityishuomioida poikaa vaikka viemällä leikkipuistoon/uimaan/leffaan (iän mukaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi