Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mielestä "on miehen homma tyydyttää nainen"?

Vierailija
30.11.2022 |

Eli esimerkiksi naisen ei itse tule hieroa klitoristaan yhdynnässä vaan miehen pitää se tehdä tai sitten muuten tyydyttää naisensa?

Samalla logiikalla ei miehen tule itse peniksellään naista panna itsensä tyydyttääkseen vaan on naisen tehtävä tyydyttää mies. Mies siis voi mennä makailemaan selälleen ja vaatia, että nainen tulee ja tyydyttää miehen ja munan siihen paikkaan! Ei miehen kuulu itseään tyydytellä ja olla aktiivinen muutenkaan. Toisissa ketjuissa naiset sanoivat, etteivät todellakaan ala mitään kullia lypsämään alapäänsä lihaksilla vaikka se miehestä kivaa olisikin. Naisen on oikeus vaan olla ja nauttia yhydnnästä ilman jatkuvaa puristelua!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sooloseksi jätetään väliin, missä jokainen tyydyttää itsensä, niin kyllä se mun mielestä on miehen homma tyydyttää nainen jonka kanssa harrastaa seksiä jos nainen niin haluaa. Miehellä on siihen paljon avuja miten sen tehdä: oma kalu, oma suu, huulet, kieli ja kasvot, sormet, lelut.

Kun sanoin, että jos nainen niin haluaa, niin mulla oli joskus tyttöystävä joka halusi räplätä itseään samaan aikaan kun nuolen hänen pyllyä ja työntelen kieltä edestakaisin, milloin hän sai ejakuloivan orgasmin.

Vierailija
22/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläseon miehen tehtävä, Jos haluaa mies olla. Eikä lapanen, sellaista miestä nainen sitten haluaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttii jos nauttii,siis nainen yhdynnästä. Tosiaan harvempija harvemmin ainakaan laukeamiseen saakka.

Vierailija
24/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttii jos nauttii,siis nainen yhdynnästä. Tosiaan harvempija harvemmin ainakaan laukeamiseen saakka.

Eilen tossa sohvalla kun lemmittiin niin sanoin mammalle, että nuolen ja sormeilen sulle orkun. Se tykkää siitä. Mutta ei sopinut. Piti antaa munaa.

Niin, joku tykkää ja joku ei.

Vierailija
25/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorishullun mielestä. On hänen mielestään väärin, jos nainen yhdynnän aikana koskee itseensä.

Vierailija
26/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuitenkin valitettavasti totta.

Vierailija
27/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klitorishullun mielestä. On hänen mielestään väärin, jos nainen yhdynnän aikana koskee itseensä.

Ja sun mielestäsi sittenväärin kun nainen haluaa että MIES koskee itse naiseensa.

Jos mies haluaa vetääkäteensäniin siitä vaan, samoin nainen. Mutta on vapaa tahto haluta, että toinen toisensa tyydyttää. Jokainen saa haluta miten haluaa, vai eikö`?

Vierailija
28/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehtävä, vaan suurin ilo ja kunnia-asia. Ja kun vaimon saa "paratiisin porteille," niin omakin kokemus on aivan toisenlainen. Tulee ihmiselle hyvin tärkeä onnistumisen tunne, hirmuisen hyvä mieli kun saa antaa vaimolle huikean hetken, molemminpuolinen läheisyyden kokemus menee next levelille ja vielä se omakin täyttymys, kun vaimosta on ensin huolehdittu, on yleensä räjähtävämpi, syvempi ja pidempikin.

Ja oman orgasminsa jälkeen vaimo kokee henkisesti aivan toisella lailla siitä kun minä tulen. Se on jollain herkällä, emotionaalisella tavalla varmaan hänelle vieläkin suurempi juttu - nainen kun on niin emotionaalinen, kokeva, älyttömän suloinen "otus" - tuntuu kuin yhden ruumiinosan sijaan uppoaisin häneen kokonaan, värisevään, avoimeen, lämpimään syliin, johon juuri sellaisella hetkellä hän minua painaa käsillään ja jaloillaan kuin henkensä hädässä, paitsi ettei hätää ole, vaan hän ja minä, ja juuri se hetki arjen yläpuolella, koko muu maailma on lakannut hetkeksi olematta. 

Bonuksena, kun näkee vaivaa rakkaimpansa eteen, ihanan hurmion hetken seuraukset kantavat parisuhdetta heti samantien monta päivää. Riitaa on vähemmän, toisen huonoja puolia kestää paremmin, "silmäpeli" ja ihana, vaimon poskille välillä nouseva puna piristää päiviä. Tarpeet kun on tyydytetty, vaikka joskus niitä ei ennen hellää hetkeä olisi tunnistanutkaan. On päästy lähemmäksi toista, koska sellaisella hetkellä ihminen luottaa toiseen, heittäytyy toisen ihmisen armoille, vietäväksi, sekä henkisesti että fyysisesti täysin alasti, avoimena. Ollaan joskus ahdistavan miehen ja naisen erilaisuuden sijaan vakka ja kansi, toisilleen yhteensopivat ja täydentävät, joista kumpikaan ei yksin kykene samanlaisiin täydellisiin hetkiin. Tarvitaan molemmat...

Pitkän parisuhteen ihanuus on siinä, että ensimmäisistä kerroista lähtien kaikki kauneimmat hetket kerääntyvät päivä päivältä kirkastuviksi muistojen helmiksi muistojen helminauhaan. Kuinkahan moni ihana rakastelukerta, tai arkinen, läheinen halihetki onkaan lähtenyt niistä ensimmäisten kertojen muisteluista, meilläkin lähes 30 vuotta sitten. Ja yhä se jostain tulee; halu olla hellä, halu kertoa omalla kehollaan toiselle että rakastan yhä, vaikka on asioita joissa en ole pystynyt muuttumaan yhtään paremmaksi.

Yhä vielä haluan olla se, jolla on valtava etuoikeus antaa tuolle ihanalle naiselle parhaani mukaan hetket, jolloin kaikki kontrolli katoaa ja hän saa vain antaa nautinnon viedä, antaa sille vallan ollessaan kaiken huomioni keskipisteenä sen hetken, kaikkine kunniamerkkeineen (raskaus- ja sektioarpineen), joita rakastan ja hyväilen ihan samalla intohimolla kuin silloin ensimmäisellä hellällä hetkellä hänen niskaansa, selkäänsä, reisiään ja peppuaan, silloin ja nyt yhtä ihania, mutta hieman erilaisia rintojaan joilla rakkautemme seuraukset on ruokittu,  jalkoväliään huumaavine aukkoineen ja poimuvuoristoineen. 

Vierailija
29/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä parisuhde takana kirjoitti:

Ei tehtävä, vaan suurin ilo ja kunnia-asia. Ja kun vaimon saa "paratiisin porteille," niin omakin kokemus on aivan toisenlainen.

Ei mahtunut koko teksti, joten jatkan...

Tämän minä nyt halusin sanoa, koska ajattelen että en pysty yhtään samaistumaan kysymykseen "onko miehen homma tyydyttää nainen." Totta ihmeellä se on! Kukas muukaan meistä ihmisistä huolehtii, kuin toinen toisemme, rakkain ihminen? Jos välittää, siihen tulee halu, sen haluaa tehdä, sen vaatii tehdä. Ja nainen, ihana nainen, nainen tietää kyllä milloin on millaisenkin hellän hetken aika. Joskus hän tietää ja kertoo, joko sanallisesti tai kehon kielellä, että nyt on hyvä olla lähellä, älä suorita, tule syliin, ollaan näin vähän aikaa ja anna sitten mennä, tyhjennä minuun se mikä sinussa on nyt täyttä, tyhjennä syvälle, ole osa minua, minua vasten, iho ihoa vasten niin kuin vain voi olla. Ja siinä minä olen, annan mennä, iso mies, uros, mutta toisaalta kuin lapsi rakkaani varassa, hänen rintojaan vasten. Silloinkaan vaimo ei "anna," vaan saa tyydytyksensä läheisyydestä ja siitä, että tuo hänen väliin niin rasittava äijänköriläs on hänestä, hänen läheisyydestään ja hellän sylinsä kosteudesta sellaisina hetkinä yhtä riippuvainen kuin vauvat hänen rinnoistaan. Ja hän tietää, että hänen naiseutensa, se että minä näen, tunnen ja vaistoan hänet, saa sellaisen tarpeen aikaan, tarpeen, joka saa vaativat miehiseni hormoonit hyrräämään, saa minut täyttymään häntä varten ja tekee minusta toisaalta sen miehisen uroksen, toisaalta ihan avuttoman ja hänestä täysin riippuvaisen...

Niin, siihen ne tehtävät häviävät. Ei niitä oikeasti pitäisi olla - jos se seksi kasvaa sen parhaasta kasvualustasta, eli rakkaudesta, ja luonnollisten tarpeiden huomiointi on osa toinen toistensa tervettä huomiointia. Siltä perustalta voi mennä vaimon peiton alle viereen myös silloin kun on hetki jolloin hän "ei voi," vetää bokserien lahkeet vehkeiden sivuun tai riisua koko pöksyt - ja ujosti vihjaista, että nyt on aika täynnä, jolloin hän naurahtaa hellästi ja minä saan osakseni niin lämmintä huomiota, rakkautta, että siitä en enää kirjoita, vaan ilman nimiäkin se jää minun ja rakkaan vaimoni kahdenkeskiseksi asiaksi. 

Vierailija
30/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sun mielestäsi sittenväärin kun nainen haluaa että MIES koskee itse naiseensa.

Jos mies haluaa vetääkäteensäniin siitä vaan, samoin nainen. Mutta on vapaa tahto haluta, että toinen toisensa tyydyttää. Jokainen saa haluta miten haluaa, vai eikö`?

Voi pikku kullanmuru kun en todellakaan ole kertaakaan arvostellut sun tai kenenkään muunkaan tapaa harrastaa seksiä. Monissa ketjuissa sinä sen sijaan oot vängänny siitä, miten mä teen väärin koskiessani itseeni yhdynnän aikana. Se on sinusta "yöks" ja ties mitä. Mitä tuo sitten on, jos ei muiden arvostelua? Miksi vain sinä saat haluta miten haluat ja muut ei?

Vierailija
31/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAMEN!!

Vierailija
32/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinusta käteenvetoa jos nainen hiplaa itseään yhdynnässä?? 🤣🤣

Vierailija
33/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pikku kullanmuru kun en todellakaan ole kertaakaan arvostellut sun tai kenenkään muunkaan tapaa harrastaa seksiä. Monissa ketjuissa sinä sen sijaan oot vängänny siitä, miten mä teen väärin koskiessani itseeni yhdynnän aikana. Se on sinusta "yöks" ja ties mitä. Mitä tuo sitten on, jos ei muiden arvostelua? Miksi vain sinä saat haluta miten haluat ja muut ei?

Saat kuule saada ihan miten haluat, ja niin saan minäkin. Ja mullamyösoikeus inhota jotain jos niin teen, se ei silti ole kielto kellekkään muulle. Jos vaikka nautit paskan syömisestä,niin syö. Ja jos minäinhoan sitäja sanon yöks,niin niin sanon niin. Vapaus kaikilla.

Vierailija
34/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinusta käteenvetoa jos nainen hiplaa itseään yhdynnässä?? 🤣🤣

Eikö kerrokkin paljon tuosta naisesta.

Vierailija
35/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat kuule saada ihan miten haluat, ja niin saan minäkin. Ja mullamyösoikeus inhota jotain jos niin teen, se ei silti ole kielto kellekkään muulle. Jos vaikka nautit paskan syömisestä,niin syö. Ja jos minäinhoan sitäja sanon yöks,niin niin sanon niin. Vapaus kaikilla.

Sä ainakin nautit paskan puhumista niin paljon, että on sen pakko jo sun suussakin maistua.

Vierailija
36/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, aivan. Sinä saat inhota esim. sitä että nainen räplää klittaansa yhdynnässä, ja joku muu saa inhota sitä, että mies räplää naisen klittaa yhdynnän aikana. Älä siis vedä asiasta pultteja. Vapaus kaikilla, ei vain sinulla muruseni😉

Vierailija
37/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Toki se on miehen homma - ja sama toisinpäin, naisen homma tyydyttää mies jos yhdessä puuhataan.

Vierailija
38/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh. Toki se on miehen homma - ja sama toisinpäin, naisen homma tyydyttää mies jos yhdessä puuhataan.

Kerrotko vielä tarkemmin miten se nainen tyydyttää miehensä jos normaalissa seksissä nainen levittää jalkansa ja mies sitten harrastaa yhdyntää eli panee itsellensä orgasmin. Millä tavalla nainen tyydyttää miehen tässä?

Vierailija
39/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehtävä, vaan suurin ilo ja kunnia-asia. Ja kun vaimon saa "paratiisin porteille," niin omakin kokemus on aivan toisenlainen.

Ei mahtunut koko teksti, joten jatkan...

Tämän minä nyt halusin sanoa, koska ajattelen että en pysty yhtään samaistumaan kysymykseen "onko miehen homma tyydyttää nainen." Totta ihmeellä se on! Kukas muukaan meistä ihmisistä huolehtii, kuin toinen toisemme, rakkain ihminen? Jos välittää, siihen tulee halu, sen haluaa tehdä, sen vaatii tehdä. Ja nainen, ihana nainen, nainen tietää kyllä milloin on millaisenkin hellän hetken aika. Joskus hän tietää ja kertoo, joko sanallisesti tai kehon kielellä, että nyt on hyvä olla lähellä, älä suorita, tule syliin, ollaan näin vähän aikaa ja anna sitten mennä, tyhjennä minuun se mikä sinussa on nyt täyttä, tyhjennä syvälle, ole osa minua, minua vasten, iho ihoa vasten niin kuin vain voi olla. Ja siinä minä olen, annan mennä, iso mies, uros, mutta toisaalta kuin lapsi rakkaani varassa, hänen rintojaan vasten. Silloinkaan vaimo ei "anna," vaan saa tyydytyksensä läheisyydestä ja siitä, että tuo hänen väliin niin rasittava äijänköriläs on hänestä, hänen läheisyydestään ja hellän sylinsä kosteudesta sellaisina hetkinä yhtä riippuvainen kuin vauvat hänen rinnoistaan. Ja hän tietää, että hänen naiseutensa, se että minä näen, tunnen ja vaistoan hänet, saa sellaisen tarpeen aikaan, tarpeen, joka saa vaativat miehiseni hormoonit hyrräämään, saa minut täyttymään häntä varten ja tekee minusta toisaalta sen miehisen uroksen, toisaalta ihan avuttoman ja hänestä täysin riippuvaisen...

Niin, siihen ne tehtävät häviävät. Ei niitä oikeasti pitäisi olla - jos se seksi kasvaa sen parhaasta kasvualustasta, eli rakkaudesta, ja luonnollisten tarpeiden huomiointi on osa toinen toistensa tervettä huomiointia. Siltä perustalta voi mennä vaimon peiton alle viereen myös silloin kun on hetki jolloin hän "ei voi," vetää bokserien lahkeet vehkeiden sivuun tai riisua koko pöksyt - ja ujosti vihjaista, että nyt on aika täynnä, jolloin hän naurahtaa hellästi ja minä saan osakseni niin lämmintä huomiota, rakkautta, että siitä en enää kirjoita, vaan ilman nimiäkin se jää minun ja rakkaan vaimoni kahdenkeskiseksi asiaksi. 

Voi miten kaunista tekstiä rakkaudesta kirjoitat. En ihmettele yhtään, että parisuhteenne on noin hyvä, koska omaat selvästi ainutlaatuista miehistä herkkyyttä ja osaat sen ilmaista, sekä fyysisesti että verbaalisesti. Toivon teidän rakkautenne jatkuvan noin kauniina tästä ikuisuuteen.

Vierailija
40/45 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siinä vaan on että miehen tyydytys on aika mutkaton ja lyhytkestoinenkin homma useimmiten, kun taas naisen orgasmi on kryptinen arvoitus, jossa kaiken planeettojen asennosta lakanoiden väriin pitää olla oikeassa linjassa ennen kuin homma onnistuu, jos silloinkaan. Kommunikaatio tietysti auttaa, mutta asiaa ei kauheasti helpota että monelle naiselle itselleenkin oma orgasmi on mysteeri. Sitten miehen oletetaan vetelevän juuri oikeista nauruista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi