Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
Minulle esitettiin koruista toivepyyntö. Pyysin rannerengasta, sain ketjun, pettymys oli melkoinen. Kannattaa varmistaa, että puhutte samaa koeltä.
Minä haluaisin kissa, siis ihan oikean kissa, sille hieno kiipelypuu ja arkkukannen alla olevan kissan vessan.
Älä missään nimessä osta kattilaa tai keittokirjaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.
No ei ole 😁
Halkomakone ois hyvä.Sukupuolien välinen kuiluhan tässä on kyseessä. Naiset yleensä haluaa, että mies tuhlaa ja osoittaa näin rakkauttaan häntä kohtaan käyttämällä rahansa naisen takia turhuuteen. Mies taas haluaa osoittaa fiksuutensa ja käyttää rahat järkeviin asioihin kuten paistinpannuihin ja halkomakoneisiin.
Naiset sitä ja naiset tätä.
Mä olen pyytänyt epoksia, nippusiteitä ja puristimia kun niitä on aina liian vähän. Kukaan ei ole onneksi ostanut koruja.
Mäkin olen pyytänyt esim. kompostin lisäosaa, ruohotrimmeriä ja muuta oikeasti hyödyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korulahja voi mennä pieleen vaikka kuinka uskoisi sen olevan hänen tyyliään.
Naiselle nyt voi ostaa pääosin kaikkea turhaa ja kaunista. Riittää että nainen hymyilee ja on iloisen näköinen niin mies on joulunsa tyytyväinen. Ne filosofiset kirjat ja shakkilaudat kannattaa suosiolla jättää miespuolisille ystäville.
Mä kyllä ilahtuisin filosofisista kirjoista kovasti, paljon enemmän kuin koruista, joita kuitenkin käyttäisin vain harvoin juhlissa. Shakkilautakin olisi mahtava, etenkin jos mukana tulee lupaus pelata sitä kanssani
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.
No nuo on ovat niitä vähiten varmoja. Täytyy tietää tosi tarkkaan toisen maku,jos lähtee tuoksua ostamaan tai koruja. Kaikki eivät innostu kummastakaan Oletan että tunnet vaimosi kuitekin niin hyvin, että tiedät mistä hän pitää.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies niin tekisin varmaan näin:
Katsoisin naisen korulaatikosta sen useimmiten käyttämiä koruja ja sitten katsoisin netistä vastaavan tyylisiä ja ostaisin jonkun kaulaketjun tai muun korun. Sitten kirjoittaisin lapulle runon vaimon ihanuudesta ja kauneudesta ja parhaista puolista yms. Sitten asettelesin sen runon sinne korurasian sisään ja ojentaisin jouluaattona käteen.
Kuulostaa onnistuneelta lahjalta
Sinustakin voi tulla seksin supernainen-kirja.
Vierailija kirjoitti:
Sinustakin voi tulla seksin supernainen-kirja.
Kamastura opas toinen hyvä
Menkkasiteet ja tampoonit ovat aina tarpeellisia näille emakoille ellei akkasi ole täysin maho! Tulee varmasti käyttöön. Toinen hyvä on erilaiset silppurit, vatkaimet ja monitoimikoneet kun hän laittaa teille ruokaa tai höyrypesurit yms.
Vierailija kirjoitti:
Menkkasiteet ja tampoonit ovat aina tarpeellisia näille emakoille ellei akkasi ole täysin maho! Tulee varmasti käyttöön. Toinen hyvä on erilaiset silppurit, vatkaimet ja monitoimikoneet kun hän laittaa teille ruokaa tai höyrypesurit yms.
Tosi tylsä lahja
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies niin tekisin varmaan näin:
Katsoisin naisen korulaatikosta sen useimmiten käyttämiä koruja ja sitten katsoisin netistä vastaavan tyylisiä ja ostaisin jonkun kaulaketjun tai muun korun. Sitten kirjoittaisin lapulle runon vaimon ihanuudesta ja kauneudesta ja parhaista puolista yms. Sitten asettelesin sen runon sinne korurasian sisään ja ojentaisin jouluaattona käteen.
Hyvältä kuullostaa
Prinsessa Leian kaulakoru.
Malli saatavissa edelleen.
Painonhallinta- ja ruokakirjat ovat aina toimivia joululahjoja. Myös henkilövaaka on hyvä valinta siivousvälineet. Myös Hikistop pohjalliset kenkiin toimii taatusti.
Uusia lakanoita ja muita tekstiilejä, niistähän naiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin viime jouluna laihdutuskirjan, kyllä tykkäsi.
Tuliko tulosta?
tuoksulahja myös...tykkäisin rahalahjakortista,voisi summan käyttää mihin haluais tai lahjakortista jonnekin