Mitä teksisit, suhteessa iso ikäero ja muuta
Olen tavannut miestä vähän yli kuukauden. Suhteen ei pitänyt olla mitään vakavaa, mutta kummankin mielestä tämä on jotain erityistä. Olemme niin samanlaisia, mies on luotettava ja minun on helppo olla hänen kanssa.
Meillä on todella hyvä yhteys. Edelliset treffit kesti 8h ja olisin voinut vaan jatkaa lisää, yleensä tarvitsen yksinoloa palautuakseni, mutta nyt en.
Mutta
meillä on ikäeroa 12 vuotta ja miehen mielestä se on liikaa, onhan se sitä ajatellen että en itse todennäköisesti halua enää lapsia. Minulla on yksi hieman vanhempi. Ja mies ilmeisesti haluaa lapsia.
Hänestä ikäero on jopa luonnollinen este suhteelle. Joten lopetin suhteen, tai tapaamme vielä kerran.
Nyt mies on todella surullinen, haluaisi että minä vietän viimeisellä tapaamisella päivän hänen luonaan. Hän ei haluaisi lopettaa tapailua, vaan jatkaa kunnes kumpikin löytää sen henkilön jonka kanssa aloittaa oikea suhde.
Mutta totesi samalla ettei hänellä ole ollut aikaa tavata muita kuin minua, eikä hän ole edes halunnut, enkä minäkään ole.
Mitä tekisit, lopettaisit vai jatkaisit?
Älä mene njiet njiet, mennessäsi sydämeni viet.