Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teksisit, suhteessa iso ikäero ja muuta

Vierailija
30.11.2022 |

Olen tavannut miestä vähän yli kuukauden. Suhteen ei pitänyt olla mitään vakavaa, mutta kummankin mielestä tämä on jotain erityistä. Olemme niin samanlaisia, mies on luotettava ja minun on helppo olla hänen kanssa.
Meillä on todella hyvä yhteys. Edelliset treffit kesti 8h ja olisin voinut vaan jatkaa lisää, yleensä tarvitsen yksinoloa palautuakseni, mutta nyt en.

Mutta
meillä on ikäeroa 12 vuotta ja miehen mielestä se on liikaa, onhan se sitä ajatellen että en itse todennäköisesti halua enää lapsia. Minulla on yksi hieman vanhempi. Ja mies ilmeisesti haluaa lapsia.

Hänestä ikäero on jopa luonnollinen este suhteelle. Joten lopetin suhteen, tai tapaamme vielä kerran.

Nyt mies on todella surullinen, haluaisi että minä vietän viimeisellä tapaamisella päivän hänen luonaan. Hän ei haluaisi lopettaa tapailua, vaan jatkaa kunnes kumpikin löytää sen henkilön jonka kanssa aloittaa oikea suhde.
Mutta totesi samalla ettei hänellä ole ollut aikaa tavata muita kuin minua, eikä hän ole edes halunnut, enkä minäkään ole.

Mitä tekisit, lopettaisit vai jatkaisit?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hän ei haluaisi lopettaa tapailua, vaan jatkaa kunnes kumpikin löytää sen henkilön jonka kanssa aloittaa oikea suhde."

--> "Tämä ei ole oikea suhde, mutta tarvitsen p-ll-a kun etsin parempaa naista."

"Mutta totesi samalla ettei hänellä ole ollut aikaa tavata muita kuin minua, eikä hän ole edes halunnut"

--> "Valehtelen, jotta p-ll-n saanti on turvattu sillä aikaa kun treffailen nuorempia äitiehdokkaita, voinpa sitten heille esittää kärsivällista miestä jolla ei ole kiire sänkyyn"

Haha huvittavaa että kuvittelet tietäväsi tilanteen paremmin kuin minä itse joka miehen tunnen.

Oletkohan hieman itsekeskeinen.

Olen kyllä pelimiehiä nähnyt ihan tarpeeksi, tämä mies ei ole sellainen.

ap

Eihän kukaan ole miestä pelimieheksi väittänyt, enemmän kuulostaa tökeröltä mieheltä, joka ihan suoraan kertoo aikeensa pitää sinua hätävarana. Pelimies olisi leperrellyt rakkaudesta ja salannut sen, että tapailee koko ajan muitakin. Eri

Mistä ihmeestä tue hätävara tuli :D

Mies sanoi että haluaisi ehdottomasti vakavan suhteen kanssani jos ikäeroa ei olisi niin paljon, keskustelimme haluanko vielä lapsia. Häntä kiinnosti suunnitelmani.

Hän pitää minusta paljon, viettäisitkö itse hätävaran kanssa 5 tai 8 h treffejä. Tuskin.

Mies kuulostaa hämmentyneeltä koska kun MINÄ kerroin hakevani jotain enemmän, hän sanoi että voisimme edes tapailla siihen asti kunnes kumpikin löytää vakavamman suhteen. Mutta samaan aikaan hän onsaninut ettei hänellä oli ollut aikaa etsiä mitään vakavampaa koska hän ollut viestitellyt ja tavannut minua. Hän ei halua tavata ketään muuta.

Olisiko vaan kannattanut uskoa alkuperäinen lyhyempi versioni. Eikä kuvitella että tietää paremmin, tai "tietää" että jokainen mies on aina heti hyväksikäyttämässä.

ap

Vierailija
22/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen mielestä ikäeroa on liikaa niin ei valinta ole enää sinulla. Mies on jo sanonut ettei halua.

Valinta on minulla, koska hän sanoaa haluavansa silti tavata minua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tapailleet n. kuukauden ja puhutte lasten hankkimisesta? Tuosta välittyy kyllä aika outo kuva. En saa miehestä erityisen rehellistä ja kunnollista kuvaa. Sanoo, mitä haluat sanoa. Jos oikeasti olisi ihastunut tai kiinnostunut, ikäero ei olisi ongelma. Ja onko se oikeasti voinut tulla yllätyksenä? Se, että me nelikymppiset emme näytä enää takavuosien nelikymppisiltä, ei tarkoita, että näyttäisimme myöskään nykypäivän kolmikymppisiltä. 

Vierailija
24/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... 9 jatkaa, minusta tuntuu tosi pahalta lukea näistä rakkauden kerjäläisistä palstalla. Yleensä en vastaa mitään, mutta tämä oli mielestäni niin sydäntäsärkevä, että oli pakko naputella, sillä ihmisen täytyy olla täysin maahan liiskattu, että ei edes huomaa, että häntä ei lainkaan kunnioiteta eikä rakasteta. 

Rakkauden kerjäläinen on ihminen, joka tyytyy murusiin, vaikka hänelle kuten kaikille muillekin olisi tarjolla muutakin, jos hän vain osaisi pitää itsestään huolta. Mutta jos ei osaa suojata itseään, niin sitä ei kukaan opi pilkkaamalla haavoittuvaisuutta tai vain järjellä. Mutta ensimmäinen askel on kuitenkin se, että ymmärtää ettei oma reaktiotapa ole normaali.

Voi huoh, olin kyllä ensin hakemassa vain fyysistä suhdetta. En mitään muuta.

Jos haluat tietää jotain, kysy. Älä oleta.

ap

Luin kyllä aloituksen. Kevyempi suhde ei tarkoita sitä, että voi kohdella miten tahansa. Mies ilmeisesti jopa painostaa sinua mentaalisesti suostumaan olemaan hätävarana, kun teillä on jotain "erityistä" ja hän on huomannut sinun ihastuneen. Kyllä hän varmasti sinusta tykkää seksiseuralaisena, mutta yksikään mies, joka oikeasti välittää, ei loukkaa toista tuolla tavalla, älä narraa itseäsi sillä.

Joku tuossa kirjoitti kylmäverisyydestä, mutta kun näitä kevyitä suhteita usein tuntuvat aloittavan ne, joilla ei ole siihen pienintäkään luontaista taipumusta. Itse pystyisin tuollaiseen kyllä, koska todellakin olen kylmäverinen, mutta ainoa ihminen, joka näitä tuttavapiirissäni harrastaa, on viimeinen, jonka niitä kannattaisi harrastaa, koska hän on hyvin herkkä ihastumaan ja uskomaan kaiken mitä hänelle sanotaan. Lisäksi hän on mukautuvainen oman itsekunnioituksensa kustannuksella. 

Kevyestä seksisuhteesta on näyttänyt tulleen tekosyy sille, että itseä kohdellaan huonosti eli suojataan omaa itsetuntoa sillä, että enhän minäkään ole vakavissani. 

Vierailija
25/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hän ei haluaisi lopettaa tapailua, vaan jatkaa kunnes kumpikin löytää sen henkilön jonka kanssa aloittaa oikea suhde."

--> "Tämä ei ole oikea suhde, mutta tarvitsen p-ll-a kun etsin parempaa naista."

"Mutta totesi samalla ettei hänellä ole ollut aikaa tavata muita kuin minua, eikä hän ole edes halunnut"

--> "Valehtelen, jotta p-ll-n saanti on turvattu sillä aikaa kun treffailen nuorempia äitiehdokkaita, voinpa sitten heille esittää kärsivällista miestä jolla ei ole kiire sänkyyn"

Haha huvittavaa että kuvittelet tietäväsi tilanteen paremmin kuin minä itse joka miehen tunnen.

ap

Sun puolustusreaktio on todella vahva, etkä selkeästi ole valmis ottamaan vastaan neuvoja. Opit kyllä, ja ehkä jatkossa ymmärrät ettet oikeasti TUNNE ketään kuukauden tapailun jälkeen. Kuulostat hyvin nuorelta, joten vähän ihmettelen kuinka nuori se mies oikein on vielä 12 vuotta juniorinpana.

Mies on ihan suoraan sanonut pitävänsä sinua varalla, oma on päätöksesi onko se sinulle ok. Me olemme sinua varoittaneet.

Vierailija
26/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tyhmä akka. Johan hän sanoi ettei halua mitään vakavaa. Valinta on sinulla oletko hätävara vai et.

Vierailija
27/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eihän kukaan ole miestä pelimieheksi väittänyt, enemmän kuulostaa tökeröltä mieheltä, joka ihan suoraan kertoo aikeensa pitää sinua hätävarana. Pelimies olisi leperrellyt rakkaudesta ja salannut sen, että tapailee koko ajan muitakin. Eri

Mistä ihmeestä tue hätävara tuli :D

Mies sanoi että haluaisi ehdottomasti vakavan suhteen kanssani jos ikäeroa ei olisi niin paljon, keskustelimme haluanko vielä lapsia. Häntä kiinnosti suunnitelmani.

Hän pitää minusta paljon, viettäisitkö itse hätävaran kanssa 5 tai 8 h treffejä. Tuskin.

Mies kuulostaa hämmentyneeltä koska kun MINÄ kerroin hakevani jotain enemmän, hän sanoi että voisimme edes tapailla siihen asti kunnes kumpikin löytää vakavamman suhteen. Mutta samaan aikaan hän onsaninut ettei hänellä oli ollut aikaa etsiä mitään vakavampaa koska hän ollut viestitellyt ja tavannut minua. Hän ei halua tavata ketään muuta.

Olisiko vaan kannattanut uskoa alkuperäinen lyhyempi versioni. Eikä kuvitella että tietää paremmin, tai "tietää" että jokainen mies on aina heti hyväksikäyttämässä.

ap

Niin, arvasin, että tulee puolustusreaktio, minkä vuoksi en ole näihin yleensä mitään vastannutkaan. Olet hyvin syvällä tuossa jutussa, joten se on turhaa aivan kuten on sekin, kun ystävän kanssa yrittää miettiä mikä on homman nimi. Ei kannata sanoa mitään, vaan antaa hakata päätä karjalan mäntyyn.

Jos ihminen haluaa uskoa jotain, ei sitä voi muuttaa. Kyseenlaistaminen ainoastaan saa hänet entistä enemmän uskomaan, että kyllä tämä on rakkautta.

Vierailija
28/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa jatkaa kunnes löytää paremman suhteen?????

JOO EI VTSSA. Mitä hlv?? Kasvata nyt herran jestas itsekunnioitus. Sua käytetään hyväksi kuin metrin dildoa.

Vierailija
29/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen mielestä ikäeroa on liikaa niin ei valinta ole enää sinulla. Mies on jo sanonut ettei halua.

ap

Hän haluaa sinulta vain seksia ja seuranpitoa. Kyllä, miehet todellakin ovat valmiita käyttämään siihen 8h ihan vaan pitääkseen hauskaa. Hei, miehet on valmiita MAKSAMAAN tuollaisesta, joten varmasti ottavat ko palvelut ilmaiseksi! Hän on ihan suoraan sanonut ettei halua kanssasi oikeaa suhdetta.

Vierailija
30/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot tyhmä akka. Johan hän sanoi ettei halua mitään vakavaa. Valinta on sinulla oletko hätävara vai et.

Olet tyhmä ukko jos et tajua että teko ja motiivi ovat erillisiä asioita.

Tämä asian motiivi ei ole se että minä olisin hätävara, vaan se on sinun ruman maailmankuvan ansiosta keksimäsi asia.

Tyhmä olet jos et tätäkään tajua. Olet myös niitä ihmisiä jotka eivät koskaan kuuntele.

Voit poistua keskustelusta kiitos.

Vierailija
31/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulkeudutte johonkin panemaan viikoksi, tämän jälkeen olette niin kyllästyneitä toisiinne, että ero tulee itsestään

Vierailija
32/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... 9 jatkaa, minusta tuntuu tosi pahalta lukea näistä rakkauden kerjäläisistä palstalla. Yleensä en vastaa mitään, mutta tämä oli mielestäni niin sydäntäsärkevä, että oli pakko naputella, sillä ihmisen täytyy olla täysin maahan liiskattu, että ei edes huomaa, että häntä ei lainkaan kunnioiteta eikä rakasteta. 

Rakkauden kerjäläinen on ihminen, joka tyytyy murusiin, vaikka hänelle kuten kaikille muillekin olisi tarjolla muutakin, jos hän vain osaisi pitää itsestään huolta. Mutta jos ei osaa suojata itseään, niin sitä ei kukaan opi pilkkaamalla haavoittuvaisuutta tai vain järjellä. Mutta ensimmäinen askel on kuitenkin se, että ymmärtää ettei oma reaktiotapa ole normaali.

ap

Luin kyllä aloituksen. Kevyempi suhde ei tarkoita sitä, että voi kohdella miten tahansa. Mies ilmeisesti jopa painostaa sinua mentaalisesti suostumaan olemaan hätävarana, kun teillä on jotain "erityistä" ja hän on huomannut sinun ihastuneen. Kyllä hän varmasti sinusta tykkää seksiseuralaisena, mutta yksikään mies, joka oikeasti välittää, ei loukkaa toista tuolla tavalla, älä narraa itseäsi sillä.

Joku tuossa kirjoitti kylmäverisyydestä, mutta kun näitä kevyitä suhteita usein tuntuvat aloittavan ne, joilla ei ole siihen pienintäkään luontaista taipumusta. Itse pystyisin tuollaiseen kyllä, koska todellakin olen kylmäverinen, mutta ainoa ihminen, joka näitä tuttavapiirissäni harrastaa, on viimeinen, jonka niitä kannattaisi harrastaa, koska hän on hyvin herkkä ihastumaan ja uskomaan kaiken mitä hänelle sanotaan. Lisäksi hän on mukautuvainen oman itsekunnioituksensa kustannuksella. 

Kevyestä seksisuhteesta on näyttänyt tulleen tekosyy sille, että itseä kohdellaan huonosti eli suojataan omaa itsetuntoa sillä, että enhän minäkään ole vakavissani. 

Mies on alusta asti ollut se enemmän ihastuneempi osapuoli. Käytöksen ja kaiken suhteen.

Miksi täällä aina sen sijaan että vastattaisi kysymykseen annettujen tietojen kanssa, sen sijaan aletaan väittämään tietojen oikeellisuudesta.

Olette erittäin huvittavia.

Vierailija
33/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin, olet todellakin kuskin paikalla sen päätöksen suhteen haluatko ryhtyä ilmaiseksi seuralaiseksi siksi aikaa, kun mies löytää vakavamman suhteen. Haluat kenties vielä kuunnella miehen naishuolet kaupan päälle? Ja kaikki tämä todella siksi, että olet erityinen. 

Vierailija
34/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mies on alusta asti ollut se enemmän ihastuneempi osapuoli. Käytöksen ja kaiken suhteen.

Miksi täällä aina sen sijaan että vastattaisi kysymykseen annettujen tietojen kanssa, sen sijaan aletaan väittämään tietojen oikeellisuudesta.

Hänen käytöksensä ei kerro siitä, että hän välittäisi sinusta ja olisi ihastunut sinuun. Valitettavasti, mutta et vain usko sitä, koska totuus tekee liian kipeää.

Vierailija
35/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minä voin vastata etten haikailisi tuollaisen miehen perään koska minulle olisi jo tullut aikaisemmin selväksi että vedättää minua.

Kunnioitan itseni lisäksi muita ja se että jos joku ei halua näin nuorta/vanhaa kuin minä niin toivotan onnea ja näkemiin.

Vierailija
36/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuvittelet siis tuntevasi miehen, jota olet tapaillut noin kuukauden? Minkä ikäinen oikein olet?

Vierailija
37/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jatkanut useamman kerran exän kanssa eron jälkeen seksisuhdetta siihen asti, kunnes olen löytänyt uuden ja paremman kumppanin.

En tykkää elää selibaatissa enkä halua yhden illan suhteita, vaan sänkyyni tarpeeni ja haluni tuntevan miehen.

Vierailija
38/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mies ei pysty olemaan naikkosen kanssa 8 tuntia jotta saa reikää samalla kun etsii parempaa seuraa? LOOOOOOOOOOLLLLLL Selvä on ruikkusukka, ole toki barbara ukollesi. Älä sitten itke ja vongu kun ukko katoaa kuin pieru saharaan.

Vierailija
39/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mies ei pysty olemaan naikkosen kanssa 8 tuntia jotta saa reikää samalla kun etsii parempaa seuraa? LOOOOOOOOOOLLLLLL Selvä on ruikkusukka, ole toki barbara ukollesi. Älä sitten itke ja vongu kun ukko katoaa kuin pieru saharaan.

Se kertoo, että alitajuisesti naisen mielestä hänen seuransa on niin kamalaa, ettei sitä kestä kahdeksaa tuntia, joten jopa sekin koetaan myönteisenä, että mies viettää aikaa jopa kahdeksan tuntia hänen kanssaan.

Vierailija
40/41 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä paljon muuta ole tehtävissä, kuin vaihtaa nuorempiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi