Tasa-arvoa haluava mies
Mahtavaa, ottaa vastuun 50% lasten hoitamisesta, on pienellä rahalla lapsen kanssa 1,5v kotona, maksaa kiltisti kaikesta puolet. Hoitaa kotia 50% kotitöistä ja suunnittelua vaativista hommista.Lasten synttärit, aikataulutukset, lasten kaverien synttärit, harrastukset, pelireissut, sukulaisten (myös vaimon sukulaisten) muistamiset merkkipäivinä, viikon ruokalistat ja ateriapreppaukset.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puollustaako ap sitten maata kun Venäjä hyökkää?
Isämmaam puollustaja taas näyttää kirjoitustaitonsa.
Ja se pelokas vätys pikkumaisuutensa.
Enemmän minä sinua vätyksenä pidän jos mielestäsi armeijan käyminen oikeuttaa loppuelämän lorvimisen kodin ja perheen suhteen. Silloin kannattaa pysyä loppuelämä äidin helmoissa tai hakea vaikka edunvalvojaa.
Missä niin sanottiin. Taisit kuule nirppanokka keksiä sen aivan itse! Puollustatko sitten maata kun venäjä hyökkää?
Varmaan kiva jossain kohtaa naisen tajuta tehneensä lapsen homon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minä sinua vätyksenä pidän jos mielestäsi armeijan käyminen oikeuttaa loppuelämän lorvimisen kodin ja perheen suhteen. Silloin kannattaa pysyä loppuelämä äidin helmoissa tai hakea vaikka edunvalvojaa.
Missä niin sanottiin. Taisit kuule nirppanokka keksiä sen aivan itse! Puollustatko sitten maata kun venäjä hyökkää?
Kovasti tunnut niin vihjaavan kun puolustamisesta hoet vaikka aloitus on perhe-elämästä. Kyllä puolustan. Huomaatkos, sanassa on vain yksi ällä. Ole hyvä.
Aloita Andrew Taten katselu ja tule TOP G:ksi jolla on seitsemän eri vaimoa jotka kaikki alistuu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti tunnut niin vihjaavan kun puolustamisesta hoet vaikka aloitus on perhe-elämästä. Kyllä puolustan. Huomaatkos, sanassa on vain yksi ällä. Ole hyvä.
Tasa-arvo tosiaan liittyy myös maanpuolllustukseen, koska siinä on suurin epäkohta. Jos joku haluaa tasa-arvoa, hän haluaa myös tämän epäkohdan ratkaisua. Todella harva nainen kuitenkaan käy armeijaa tai siviilipalvelusta, vaikka haluavat tasa-arvoa. Kaksinaamaistahan se on, vaikka mistä tulokulmasta asiaa katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja mies ei ole samanlaisia ihmisiä. Voivat olla tasa-arvoisia mutta eivät samanlaisia.
Niin, jokin idea siinä on että isän ja äidin vaistot on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tekee miesten työt? Tankkaa auton?? Vaihtaa öljyt??
Auton osaa tankata lapsikin. Öljynvaihto tapahtuu huollon yhteydessä autokorjaamolla. Ihan sama kuka auton on ajanut korjaamolle.
Eikös samoin kaiken muunkin voi ulkoistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo tosiaan liittyy myös maanpuolllustukseen, koska siinä on suurin epäkohta. Jos joku haluaa tasa-arvoa, hän haluaa myös tämän epäkohdan ratkaisua. Todella harva nainen kuitenkaan käy armeijaa tai siviilipalvelusta, vaikka haluavat tasa-arvoa. Kaksinaamaistahan se on, vaikka mistä tulokulmasta asiaa katsoo.
Katsotaanpa, miten suomalaiset miehet tähän naisten sortamiseen pystyisivät. Tilastoissa miehet ovat kaikilla sosioekonomisilla ja henkisillä mittareilla mitattuina naisia huonommassa asemassa. Syrjäytymisriski miehen kohdalla on paljon suurempi kuin naisen. Alkoholismi, riski kuolla väkivaltaisesti tai oman käden kautta – kaikissa näissä miehet ovat yliedustettuina. Näistä tosiasioista huolimatta valtaosa kuluttaa kaiken energiansa taisteluun naisten olojen parantamiseksi. Olojen, jotka ovat tilastojen valossa suorastaan loistavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auton osaa tankata lapsikin. Öljynvaihto tapahtuu huollon yhteydessä autokorjaamolla. Ihan sama kuka auton on ajanut korjaamolle.
No niin, rouvat...antaa tulla asioita joita ei voi ulkoistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten hoidon ulkoistaminen 24/7/365 on taloudellisesti totaalisen mahdotonta muille kukn multimiljonääreille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös öljyt osaa vaihtaa lapsikin. Tässä maassa on edelleen tavaton määrä miehiä ja naisia jotka ne vaihtaa öljyt itse.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten hoidon ulkoistaminen 24/7/365 on taloudellisesti totaalisen mahdotonta muille kukn multimiljonääreille.
Iloisesti nyt unohdit varhaiskasvatuksen, koulut, harrastukset, isovanhemmat, jne.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On naurettavaa puhua valkoisen duunarimiehen oletetusta etuoikeudesta, jota hänellä ei enää ole. Anteeksi, mutta milloin valkoinen duunarimies on ollut Suomessa etuoikeutetussa asemassa? Milloin suomalainen duunarimies on voinut olettaa elämältä muuta kuin sitä, että työtä tekemällä saa toimeentulon? On harhaista väittää, että duunarimies pitäisi lähtökohtaisesti itsellään jotain muita "etuoikeuksia". Jos mies on tehnyt työnsä hyvin, silloin on voinut saada, nimenomaan saada, itselleen rouvan ja lapsiakin. Mutta nämä on täytynyt pitää myös leivässä. Yhtä naurettavaa kuin puhuminen valkoisen duunarinmiehen etuoikeudesta, on sanoa, että sodissa ensisijaisia kärsijöitä ovat naiset, koska he menettävät miehiään ja veljiään. Eli unohdetaan, ketkä sitä sotaa todella käyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näistä tasa-arvon ongelmista pian päästään kun astuu voimaan laki että sukupuoli on vain ilmoitusluonteinen juttu ja sitä saa vaihdella mielin määrin. Oletko mies jota tympii kun naisilla on helpompaa? Ilmoita vain olevasi nainen ja asia korjaantuu? Vai oletko nainen, jonka mielestä miehillä on helpompaa? Ilmoitat vain olevasi mies! Helppoa ja toimivaa!
En malta odottaa myöskään sitä, kun naisurheilustakin tulee lopulta kiinnostavaa kun sukupuolta vaihtaneet entiset miehet tulevat dominoimaan ja syrjäyttämään oikeat naiset.
Täällä sama! Ensin vastustin ajatusta, mutta sitten ymmärsin että naisethan tätä asiaa ajaa ja naiset äänestävät näitä sankoin joukoin, joten mikä minä olen sanomaan juuta tai jaata. Go girl!
Hallituksen tyttelit ei näytä ainakaan näkevän tässä mitään ongelmaa, vaikka itse ihmettelin heti tätä miesten pussiin pelaamista tässä, sillä naisethan tullaan polkemaan aivan joka paikassa.
Meillä mies tekee metatyöt ja minä vastaan käytännöstä.