Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni ei " hyväksy" imetystäni..

Vierailija
09.11.2006 |

Täysimetin 5,5kk ja imetän edelleen suht paljon 7kk ikäistä vauvaani..

Harmittaa, kun kaverini vihjailee imetyksen lopettamisesta ja siitä, ettei vauva tarvitse enää yöllä maitoa. Onpa sekin HARHAluulo kuultu, että maito muuttuisi MUKA sokerilitkuksi 6kk jälkeen, siksi pitäisi siirtyä korvikkeeseen..

Ystävä itse on lopettanut imetyksen heti 6kk kaikkien kolmen lapsen kanssa

Itse koen imetyksen sujuvan hyvin ja aion jatkaa sitä niin kauan kuin se minulle ja etenkin lapselle on mukavaa.

Tiedän, että pitää jättää nuo kommentit huomiotta, mutta vähän hankalaa se on.. Pitäisikö sanoa jotain, vai ajatella vaan hiljaa mielessään, miten väärässä kaveri on..?

Neuvoja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin pari valittua faktaa ja ilmoittaisin, että aion imettää vielä pitkään enkä halua kuunnella hänen harhaluulojaan ja lopetuspainostustaan. Ystävyyssuhteen laadusta riippuen tietenkin enemmän tai vähemmän suorasanaisesti :)

Vierailija
2/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin meilläkin, kuten niin monella muullakin, on se lapsi kasvanut parhaiten ollessaan alle 1v ja kun ei suostunut syömään muuta kun rintaa. ja meilläkin KAIKKI tutut tietää, että tuolle pennulle on tuputettu kaikkea mahdollista syötävää, mutta kun se INHOSI ruokaa. se inhosi kaikkea mistä tulee vähänkin sotkua, se inhosi kaikkea mikä kasteli. nyt lapsen ollessa 3v syö kaksi kertaa niin paljon kun äitinsä ja pahimmillaan VÄHINTÄÄN puolet enemmän kuin isänsä. joisi taas tuo lapsi ei enää mitään.

ojasta allikkoon siis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vähempää voisi toisten mielipiteet asiasas kiinnostaa. Olen imettänyt lapsiani yli puolitoista vuotta. Olen kyllä saanut kuulla asiasta, mutta so what.

Sanon vaan takaisin, että ihanaa päästä näin helpolla, ei tarvii pestä haisevia maitopulloja ja vauvakin on niin tyytyväinen=)

Vierailija
4/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se määräisi sun imetystäsi? Ja lisään tähän vielä, että mulle terkkari jaksoi jauhaa tota sokerilitkuteoriaa.. Huoh! Onneksi en uskonut.. T: vuoden imettänyt terkasta huolimatta

Vierailija
5/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas näitä ystäviä. Mitä ihmettä se kellekkään kuuluu kuinka kauan lastaan imettää. Sano sille kaverille, että puuttuu asiaan sitten kun todellista laiminlyöntiä tapahtuu.