kokemuksia kaivataan kantoliinoista
Millainen ja minkämerkkinen kantoliina on hyvä vauvalle? Mielellään tulisi olla helposti sidottava.
Kommentit (5)
itse suosittelisin liinailua aloittavalle, tukevaa trikoistaliinaa. Helppo pukea päälle ja lapsi viihtyy kyydissä. Itse aikoinaan kokeilin Tricot-slen liinaa ja siinä olen nyt kantanut reilut 1,5v. meidän pienokaista.
t pia
www.nallekas.fi
Itse olen testannut kudottua sekä trikooliinaa ja jälkimmäinen on mielestäni helpompi. Se antaa enemmän anteeksi sitojalleen eli riittää kun sidonta on melkein hyvä ;) Eli siksikin sopii minulle. Itse käytän pikku-ruuta. Suomalainen, inhimillisen hintainen ja toimiva. Mutta varmasti moni liina on hyvä.
Esim. Pompoli myy Moby Wrapia 38 eur/kpl, itselläni on ollut Moby ja se on toiminut hyvin. www.kantoliinakanava.fi on osoite, josta löydät kaikki liinamyyjät ja eri merkkit listattuna!
...minunkin pikkuruu liina ja hinta jäi alle 40euron. On hyvä, jos voit noutaa liinan ja saada samalla sidontaopastusta. Itse ainakin selvisin pompolin myyjän ohjeilla alkuun. Ensimmäisen liinani ostin myyjältä, joka ei osannut ainakaan minua opastaa ja siksikin liinailu jäi. En jaksanut ensimmäisen vauvan kanssa arkea ihmetellessäni pohtia liinasidontoja, vaikkei tuo niin hankalaa olekaan ;)
trikoinen liina oli meillä aloitusliina. Ei paljon vaatinut harjoittelua solmujen suhteen ja oli muutenkin näppärä.