Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyyh! Elämäni karkaa käsistäni!!! :´(

Vierailija
09.11.2006 |

Illalla oli vaikeuksia nukahtaa kun pohdin tätä tilannettani. Olen jo 26-vuotias, eikä tämä elämäntilanne ole yhtään minua tyydyttävä. En ole onnellinen, enkä asu siellä missä tahtoisin asua.

En ole saavuttanut oikein mitään unelmistani. Olen jo niin " vanha" , etten käy enää nuoresta tytön heitukasta. Kauheaa, että aika kuluu nopeaa tahtia, enkä minä pysy perässä enää.

Henkinen kehitykseni on jäänyt johonkin teiniasteelle. Plääh. Minusta tulee vanha ja onneton luuseri.

Tekisin kaiken toisin, jos voisin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitä haaveet!

Usein ihminen luulee haluavansa jotain ja suree ettei ole kyennyt sitä saavuttamaan, vaikka todelliset unelmat sijaitsevatkin ihan toisaalla! Eli tee reilusti paperilla ja kynällä lista tai kaavio asioista, jotka haluaisit olevan toisin, ja arvioi rehellisesti, mitkä asiat ovat tärkeimmät juuri sinulle itsellesi. Tyyliin että haluatko ratsastaa kesäleirillä vai kouluttaa nuoria hevosia ratsuiksi. Kauan sitten laaditut haavelistat ovat todennäköisesti jääneet jo vanhoiksi, kun elämä on kuitenkin tuonut tietoa ja näkemystä lisää.

Jos henkinen kasvusi surettaa, niin aloita sitten siitä eikä jostain omakotitalosta ja uraputkesta. Henkiseen kasvuun voi löytää eväitä kirjastosta, ja googlettamalla sitten vielä enemmän. Kirjastonhoitajat ovat vaan niin mainioita, kun niiltä kysyy neuvoa!

Itse aina välillä luulen haluavani jotain ja seuraavalla viikolla totean ettei se tosiaan kuulukaan minun elämääni. Tosin kokeilemallakin voi saada selville, mikä on hyvä, esimerkiksi mistä liikunnasta pitäisi eniten ja minkälaisia käsitöitä haluaisi tehdä. Jokaisella pitäisi olla jonkinlainen käsityöharrastus, jossa tekee aktiivisesti omilla käsillä jotain kestävää. Ei nimittäin ole hyväksi että käsillä vain siivoaa ja siivoaa, minkä vaikutukset häipyvät aina uudestaan näkymättömiin! Siitä tulee turha olo.

Vierailija
2/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta tulee vanha ja onneton luuseri.

Tekisin kaiken toisin, jos voisin.

jos jatkat tuota rataa, siis ajattelet noin. Nyt listaat paperille MITÄ haluat elämältä, MINKÄLAINEN haluat olla. Valitse ensin niistä tärkein ja mieti mitä kaikkea siihen kuuluu. Sitten alat pikkuasioita tehden mennä kohti tavoitettasi. Lopeta välitön tarpeentyydytys. Mikään todella kiva ei ole heti helppoa. Sen eteen pitää tehdä töitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet näe hyviä asioita ympärilläsi? Jos eläisit jotain ihan muuta elämää, olisitko sittenkään onnellinen?

Vierailija
4/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan saisin tämän alusta asti onnettoman suhteen lopetettua, mutta en saa, on se lapsi.

mutta voisin olla onnellinen jopa yksin vaikka se pelottaa.

ei ap mutta toinen onneton

Vierailija
5/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken uusiksi. Aikaa tämä vie, osa asioista on jo tullut korjattua, osa on vielä kesken. Mutta olisin kuollut jos olisin jäänyt siihen missä elin. Vaatii vain rohkeutta aloittaa kaiken alusta. Tai ei edes rohkeuttakaan. Minulla ei oikein ollut vaihtoehtoja.

Vierailija
6/6 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mites tänäpänä? Onko ongelmat ohi? Olet ehkä 37 ja elämä hymyilee. Rivarinpätkä, mies, muksuja ja kiva lemmikkidoggi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan