Näkyykö sun korvikset kun katsot peiliin suoraan edestä?
Hörökorvissa on se etu että korvakorut näkyy kivasti edestä katsottuna. Jos on pään myötäisesti menevät korvalehdet, korvakoruja ei näy esim. kasvokuvissa jotka on otettu edestä. Korvakorujen näkyvyyden edestä katsottuna voi estää myös korkeat poskipäät tai muuten pyöreät posket. Ärsyttävää. Somessa imartelevat kasvokuvat onkin otettu yleensä viistosti 1/3 sivuprofiilista, jolloin toisen korvan korvakoru näkyy.
Kommentit (6)
Joo, ei tosin kaikki. Mulla on sen verran metallia noissa korvissa, että ihme olisikin jos ei näkyisi :)
Ei. En käytä ja ne ovat pöytälaatikossa :D
Näkyy. Mulla näkyy ilman korujakin pulleat ja höröttävät korvalehden alareunat naaman sivuilla. Yläreunat taas ei näy, ne on tiiviisti päätä vasten. Mulla ei siis hörötä koko korva, vaan vain sellainen läskipallura korvan alaosassa.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy. Mulla näkyy ilman korujakin pulleat ja höröttävät korvalehden alareunat naaman sivuilla. Yläreunat taas ei näy, ne on tiiviisti päätä vasten. Mulla ei siis hörötä koko korva, vaan vain sellainen läskipallura korvan alaosassa.
Hhah, hauska kuvaus. Mulla näkyy myös noi korvan alaosan korut parhaiten, koska kasvot on hassun malliset, jotenkin poskipäiden alapuolelta hiton nopeasti kohti leukaa kapeneva naama :D en osaa selittää, mutta just toi korvien alaosa erottuu hyvin kun posket yhtäkkiä "häviää" siinä kohden. Ylempää erottuu lähinnä helixit jos hiukset ei harota kovin pahasti siinä päällä.
No riippuu varmaan myös korvakoruista. Mulla näkyy aina, koska käytän isoja koruja.