Onko tässä uusi ministeri? Laura Huhtasaari odottaa innokkaasti huhtikuun 2023 vaaleja
Tuleva kulttuuri- ja opetusministeri?
Perussuomalaiset valmiit hallitusvastuuseen. Riikka Purra arvioi porvarihallituksen vaativan keskustan nykyistä vahvempaa kannatusta. Perussuomalaisilla on vahvoja nimiä ja asiantuntemusta ministereiksi.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ei oma kauhukabinetti riitä, voivat aina pyytää Anon ulkoministeriksi, niin tulevat idänsuhteet kerralla kuntoon.
Tai suorastaan ulkoministerin tarve poistuu!!!
Halla-ahosta sosiaali- ja terveysministeri. Hän on niin empaattinen, lämmin ja välittävä ihminen.
Olin jo täysin unohtanut koko Huhtasaaren. Mutta ei, hän ei ole uusi ministeri.
Vierailija kirjoitti:
Kuka voi unohtaa tuon seko-elovenan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut tekisivät itselleen palveluksen kun jättäisivät lauran pois. Tyhjempää päätä ei taida löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut tekisivät itselleen palveluksen kun jättäisivät lauran pois. Tyhjempää päätä ei taida löytyä.
On kuitenkin persujen joukossa valioyksilö.
Eikös se tyhjäpää sijoitettu europarlamentaariin puhumaan pehmeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Laura tyhmä välttämättä ole, mutta mielipiteet on joskus niinkun Magda Göbbelsillä (paitsi että Magda inhosi venäläisiä kun Laura taas on Putskun kaveri)
Hyvältä näyttää!
Go LAura!
Go Trump!
Ja jos ei oma kauhukabinetti riitä, voivat aina pyytää Anon ulkoministeriksi, niin tulevat idänsuhteet kerralla kuntoon.