Tässä hyvä meikkivoide!
Ostin Make up storen liquid foundation meikkivoiteen Sokokselta ja olen erittäin tyytyväinen. Värinä vaalein milk. Tulos on kauniin luonnollinen ja just sopivasti peittävä. Sävykin milk suomalaiselle sopiva, kun on ruotsalainen merkki. Olen kokeillut " kaikki" tätä ennen. Kiva suositella, kun oikeasti on hyvä. Nyt aion tutustua muihin merkin tuotteisiin. Muita tyytyväisiä? Laitoin tänne, kun useasti kyselty hyviä.
Kommentit (8)
Minulla on sekaiho, eli hilseilee välillä kuivuudesta talvella. Tämä on hoitava voide, jolla ei tule täysin mattapinta. Eli sopii kuivalle iholle. Heillä on myös mattapinnan antava meikkivoide. Minusta mattapinta on tunkkaisen näköinen ja tämä antaa puolihimmeän pinnan. Päälle hieman irtopuuteri nenään ja otsaan, niin on sopivasti matta. Hintakin ihan ok, on riittoisa pumppupullo. Ruotsissa ja maailmalla tämä kuulemma saanut paljon suosiota.
Mulla on täysin sama ongelma, ja olen kokeillut vinhan pinon eri tököttejä. Varmaankin pitäisi saada se iho kuntoon ensisijaisesti, tuskin mikään meikkivoide ongelmaa peittää tai poistaa. Mutta vinkkinä, ei kannata kokeilla ainakaan Lancomen Color ID:ta tai Guerlainin mitään meikkivoidetta. : )
mutta nyt sitten löysin sen parhaiten itselleni sopivan, ja yllätys, se oli Anytimen alle 4 euroa maksava meikkivoide!! En vaihda enää mihinkään muuhun, mieskin sanoi että näytän ihan erilaiselta... kalleus ei aina takaa, että tuote sopisi omalle iholle. Anytime on ihanan kevyttä ja jättää samettisen pinnan.
sopineet Lancome tai Guerlain. Sävytkin aivan vääriä. Lumenen Hydra drops kiva, mutta iho kiilsi liian paljon. Tämä suosittelemani melkein " suli" ihoon. Hyviä kosteusvoiteita kannattaa ostaa. Ne on yhtä tärkeä osa meikkiä kuin meikkivoide. Itse ostan apteekista Vichyä.
ap
Mä olen kärsinyt tästä koko ikäni, ympäri vuoden, ja rampannut ihotauti lääkäreilläkin.
Eräs lääkäri epäili jotain sieniperäistä juttua (samaa mitä voi tulla päänahkaan) ja sain siihen kortisoniphjaisen voiteen, mutta siitä oli vaan hetken apu eikä se pitemmänpäälle ollu hyväki terveydelle (oli joku viikon kuuri tms.)
Kaikkia mahdollisia hoitoja on koitettu, mut mikään ei poista tota pintakuivuutta, joten olen vaan oppinut elämään sen kanssa. Sitäpaitsi ilman meikkiä sitä ei juuri ede huomaa.
Ainiin, vaikuttaakohan asiaan se että olen vahvasti punapigmenttinen, eli hiuksissa on luonnollinen puna, enkä kestä aurinkoa juuri lainkaan palamatta, pisamia ja luomia on myös reilusti. Iho on siis muutenkin todella " ohutta" ja herkkää (ihonpuhdistuksen jälkeen näytän todella turvonnelta monsterilta, aivan kuin naama olisi yhtä suurta hyttysenpuremaa)
3
ja pisamainen iho. Jopa atooppinen välillä. Kosteutan ja kosteutan.. Tämä kuiva huoneilma huono iholle, ei voi mitään.
ap
samoin yksi mattahuulipuna samasta sarjasta on ollut vuosia jo käytössäni, (ei sama putkilo tietenkään) joku sellainen hoitava huulipuna.
Loistavia tuotteita.
Mulla on pintakuiva nahka, ja moni meikkivoide tuo ton ominaisuuden potenssiin 100 esiin, eli ihoon tulee sellaisia " hilseileviä" kohtia. Eli tarttis löytää sellainen joka ei tee näin.
Ja oliko toi kuin kallis?
Olis edessä kohta uuden osto ja mikään aiemmin kokeilluista ei oikein ole vakuuttanut.