Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

e-pillerit ja kuukautiset

Vierailija
29.11.2022 |

Olen syönyt yli vuoden e-pillereitä. Minulla kuukautiset (vuoto) kestää pillerien kanssa kolme päivää ja sitten loppuu.
Nyt ensimmäistä kertaa minulla oli todella sekavat kuukautiset. Vuoto kesti viisi päivää ja sitten loppui kun seinään, oli päivän poissa ja sitten alkoi taas vuoto joka kesti kaksi päivää. Sitten vuoto loppui taas kuin seinään. Kolmeen päivään ei mitään tullut mutta nyt sitten minulla tulee tiputtelu vuotoa punaista ja ruskeaa sekaisin aluksi vuoto oli niukkaa mutta nyt runsaampaa. Maha kipuja on myös vähän.
Ikinä aikasemmin ei ole pillerien kanssa näin käynyt. Todella epätavallista siis minulle että vuoto alkaa, loppuu ja taas alkaa. Maha kipu myös ihmetyttää.
Mistähän voisi olla kyse? Onko joillain muilla ollut samaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin sinuna lääkärissä, kun kipujakin on. Sellainen ei ole kovin epätavallista, että varsinkin jos esim. paino nousee, vuodot alkavat tulla jo kesken pillerilaatan (tällöin pilleri on liian vähähormoninen), mutta tuollainen jatkuvasti päälle jäävä vuoto kivuilla ei ole tavallista.

Vierailija
2/7 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hitaammin tippuu sitä parempaa tulee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mitää mennkoja ole, kun kerran pillereitä käytät, se on tyhjennysvuoto😂

Vierailija
4/7 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana tai pillereiden hormoneista seuraava alkuvaiheen keskenmeno?

Minulla tuli kuukautiset täysin säännöllisinä 10 vuotta pillereiden kanssa (Femoden). Jopa niin säännöllisinä, että kun otin klo 8 aamulla pillerin, niin kuukautiset alkoivat pilleritauolla klo 17 ja kestivät 4 vrk.

Vierailija
5/7 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla mitää mennkoja ole, kun kerran pillereitä käytät, se on tyhjennysvuoto😂

Eli menkat

Vierailija
6/7 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kohdunkaulan syöpä

Vierailija
7/7 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei kerran ole pillerien kanssa koskaan aikaisemmin ollut tuommoista niin todellakin kannattaa mennä käymään lääkärissä. Jotain poikkeavaa tuossa on.