Hiuksiin jotain uutta
Haluaisin hiuksiin jotain uutta, mielellään kontrastia ja tummuutta. Tässä mielessäni pyörineitä vaihtoehtoja. Mun ikä on 40v ja olen hyvin vaalea. Hiukset ovat ohuet ja lasimaiset, vähän alle lapaluiden. Punainen tai kupari väri ei sovi, enkä edes tykkää.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ota raitoja, jotta saat lasimaisuuden pois, sitten leikkaat kerroksittain, niin hius pysyy kuohkeana ja saat sen asettumaan.
Korostaa liikaa omaa luonnollista, ap haluaa uutta.
Tumma väri ei pysy ohuessa, lasimaisessa vaaleassa hiuksessa. Tarvitsee todella vahvan värjäyksen sekä sen uusimisen tiuhaan tahtiin. Lisäksi juurikasvu alkaa paistaa läpi hyvin nopeasti ja näytät sitten kaljuuntuvalta. Älä myöskään leikkaa lyhyttä, se tulee vanhentamaan sinua 15 vuotta...
Vierailija kirjoitti:
Ota raitoja, jotta saat lasimaisuuden pois, sitten leikkaat kerroksittain, niin hius pysyy kuohkeana ja saat sen asettumaan.
Kovin hento ja ohut hius, ei oikein voi kerrostaa. Pitemmät nuorentaisi ilmettä, mutta lyhyempi skarpentaisi ohutta liirua.
Vierailija kirjoitti:
Tumma väri ei pysy ohuessa, lasimaisessa vaaleassa hiuksessa. Tarvitsee todella vahvan värjäyksen sekä sen uusimisen tiuhaan tahtiin. Lisäksi juurikasvu alkaa paistaa läpi hyvin nopeasti ja näytät sitten kaljuuntuvalta. Älä myöskään leikkaa lyhyttä, se tulee vanhentamaan sinua 15 vuotta...
En mä mitään miestukkaa leikkaisikaan, max tuohon kaulan keskikohtaan. Tuo tyvikasvu minuakin mietityttää.
Jos olet hyvin vaalea, sinulla on luultavasti myös hyvin vaalea päänahka. Jos vedät hiukset paljon tummemmiksi, päänahka alkaa paistaa läpi hyvin helposti ja hiukset näyttävät paljon ohuemmilta kuin ovatkaan.
Siksi minäkin olen raitojen kannalla.
Eikö kaikilla ole vaalea päänahka?
Kuitenkin, joo onhan se niin, että se tumma on vaan hankala (ripset, kulmat, tyvikasvu) että antaa sen olla. Vaalean pitäisi olla kautta aikain suosituin ja halutuin hiusväri ja sit halutaan muuta. Kai sitä sit haluaa mitä ei voi saada. No täytyy kai unohtaa se tumma hiusväri.
Color maskeilla saa vaihtelua ja kevyttä sävyä hiuksiin, mutta eivät tartu värjäämättömiin hiuksiin juurikaan tai ainakaan useamman pesun ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Color maskeilla saa vaihtelua ja kevyttä sävyä hiuksiin, mutta eivät tartu värjäämättömiin hiuksiin juurikaan tai ainakaan useamman pesun ajaksi.
Niinpä. Ja on lisäksi eläinkokeeton.