Kumpiko intiimimpää: alapään nuoleminen vai peräaukon nuoleminen?
Kommentit (63)
Pillun nuoleminen on intiimimpää ja tuntuu paremmalta, mutta kieli pyllyllä ja pyllyssä on kiimasemman tuntusta. Tykkään molemmista 😁
Pillua tulee nuoltua aina, mutta pepun nuolemisessa täytyy molemmilla olla jonkin asteista luottamusta, ehkä tunnettakin toiseen.
Itse annan ääneni pepun nuolemiselle.
Pieru anuksennuolennassa piristää tunnelmaa.
Kielen kiemurtelu pyllyyn sisään on ainakin kiihottavampaa.
Ehdottomasti naisena peräaukon nuoleminen on minusta intiimimpää.
Itse tykkään anaalileikeistä, mutta en ymmärrä kuka haluaisi nuolla peräaukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Pepun nuolemista ennen on kyllä pakko käydä suihkussa. Muuten ei pysty rentoutumaan.
Pimpan voi nuolettaa suoraan lennosta.
Kyllä kumpikin on kivempaa pesun jälkeen - ellei nyt sitten satu pitämään pissan mausta
Vierailija kirjoitti:
Pilllun nuoleminen on intiimimpää näin saajan näkökulmasta, pepun nuoleminen taas ei oikein ollenkaan (ei tunnu oikein miltään).
Mutta ei pillunkaan nuoleminen ole välttämättä intiimiä, esim. istun jonkun rasittavan äijän naamalle ja tukehdutan (en oikeasti tietenkään) vs. levitän selälläni makoillen jalat ja annan miehen nuolla, niin jälkimmäinen on intiimimpää kun taas eka ei niinkään - siis minun näkökulmastani.
Olisi kiihottavaa olla se rasittava äijä, jonka naamalle istut.
Peräaukon nuolemisessa ei ole mitään intiimiä.
Kiinnostava kysymys. Löydän perusteluja molempien puolesta.
Pepun nuoleminen on puhdasta kiimaa, se on jotenkin alkukantaista ja eläimellistä. On vaikea mieltää sitä rakkauden osoitukseksi. Pillun pusuttelu ja hellä hyväily kielellä taas on parhaimmillaan hyvin sensuelli rakkauden osoitus. Tässä mielessä siis pillun nuoleminen on intiimimpää.
Toisaalta taas oman kokemukseni mukaan lähes jokainen nainen antaa nuolla pillua, kun taas pepun nuolemista monet arastelevat ja ujostelevat. Luulisin että aina kun nainen antaa ensimmäisen kerran nuolla peppua, pillua on jo nuoltu. Tässä suhteessa pepun nuoleminen on intiimimpää. Kun nainen antaa nuolla peppuaan, suhteessa on päästy uudelle intiimiyden asteelle.
Pyllyaukon nuoleminen on kuin kolmannen asteen yhteys
Vierailija kirjoitti:
Sen intiimisyydestä en tiedä, mutta kyllä luikertelava, utelias kieli pyllyssä on villin tuntuista ja kiihottavaa. Itse en pystyisi nuolemaan sieltä, mutta jos joku haluaa nuolla sieltä, niin en laita vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava kysymys. Löydän perusteluja molempien puolesta.
Pepun nuoleminen on puhdasta kiimaa, se on jotenkin alkukantaista ja eläimellistä. On vaikea mieltää sitä rakkauden osoitukseksi. Pillun pusuttelu ja hellä hyväily kielellä taas on parhaimmillaan hyvin sensuelli rakkauden osoitus. Tässä mielessä siis pillun nuoleminen on intiimimpää.
Toisaalta taas oman kokemukseni mukaan lähes jokainen nainen antaa nuolla pillua, kun taas pepun nuolemista monet arastelevat ja ujostelevat. Luulisin että aina kun nainen antaa ensimmäisen kerran nuolla peppua, pillua on jo nuoltu. Tässä suhteessa pepun nuoleminen on intiimimpää. Kun nainen antaa nuolla peppuaan, suhteessa on päästy uudelle intiimiyden asteelle.
Tuon jälkimmäisen ajatuksen ostan kyllä. Aina olen tykännyt valtavasti pillun nuolemisesta, mutta kesti yli 25 vuotta ennen kuin rohkenin päästää kielen livahtamaan pyllyn puolelle. Sitäkin ennen olin jo pitkään vienyt sormia peppuun, ja kun vastalauseita ei ole tullut vaan pikemminkin kannustavia lantion liikkeitä, niin päätin mennä seuraavalle levelille. Eipä ole vaimo sitäkään kieltänyt tai kavahtanut, mutta on kyllä sanonut ettei minulle halua samaa tehdä. Pieni sääli, mutta tietenkin jokainen saa mennä omien rajojensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen intiimisyydestä en tiedä, mutta kyllä luikertelava, utelias kieli pyllyssä on villin tuntuista ja kiihottavaa. Itse en pystyisi nuolemaan sieltä, mutta jos joku haluaa nuolla sieltä, niin en laita vastaan.
Mielestäni naisen ei kuulukaan nuolla miestä. Nuoleminen on miesten töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kuuluu nuolla kumpikin.
Pillun nuoleminen on ehdottomasti intiimimpää mielestäni. Pyllyn sormettamisesta tykkään, mutta kieli siellä jotenkin kutittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei saa naistaan nuolemaan itseään sieltä takaa vaikka mieliteko siihen olisi kova niin voi löytää melko helpostikin miehen siihen hommaan.
Molemmat kiihottavat, siis saajana ja antajana. Naisen pylly on kaunis ja kiihottava useimmiten.
Tarvitseeko lupaa,jos vain nuukii peräaukkoa koskematta siihen?