Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rakkaus ja muu mies

28.11.2022 |

Minulla on suhde yh äidin kanssa vuosia. Jossakin vaiheessa loppuu ja jatkanut taas. Tausta: noin 5 vuoden sitten aloitimme ns. FwB-suhde mitä pitäisi olla kahden kesken ja sovittu jos hakee toisen kertoo sitä, hän on minulle suuri rakkaus. Olin tukenut ja kustantanut erilaista koulutusta ja lapsien harrastukset ja vaatetukset. Joskus meni poikki, mutta viime vuoden syksyllä hän otti taas yhteys. Hän oli ihan kusessa ja pyytänyt apua mitä olin sitten antanutkin Meni eteenpäin ja vasta alku-kesällä (2022) selvisi, että hänellä oli miesystävä pitempi aika. Anoin apua hänen syöpää hoitoon (yksityinen)m itä maksoi noin 20.000€. Miesystävä kuulemaan ei suostunut maksa, siltti hän jatkaa hänen kanssa jollakin tavalla romanttista suhteita/viestittelyä. koska asuu hänen ostamassa talossa edullisestasi. Itse asiassa miesystävä on naimisessa, eli salasuhteesta on kysymys. Ongelma on siinä, että rakastan hänet tosi paljon, mutta nyt vaan en tiedä mitä tekisin. En voi jätä hänet, hoidan joka päivä parikin kerta hänen asiat kotona (järjestys ja siivous ja lääkitystä ja ruokailua) Siltti, hän ei halua luopua julkisivun-miesystävästä koska ei halua muuta asioita tässä vaiheessa. Tavallinen ystävyys sen (miesystävän) kanssa olisi OK, mutta minusta se romanttinen jatko on liika. Ikävä juttu: hän tarvitse apua (koska palliatiivisessa hoidossa) ja rakastan hänet enkä voi ihan vaan näin luopua. En tiedä itä pitäisi tehdä???

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta heti tuollainen, hän käyttää sinua vain hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi