" voita kuivashampoota vuoden tarpeisiin". Osallistuisitko?
Minä miettisin lähinnä, menevätkö sekajätteeseen vai minne.
Kommentit (8)
Osallistuisin. En minä käytä kuivasampoota, mutta opiskelijatyttäreni käyttää, ja jos hän ei käytä, niin saisi aivan varmasti ne menemäään ystävilleen ja kavereilleen. En minä tarvitse älykelloakaan, mutta jos sellaisen voittaisin, niin vastaanottaisin mielelläni - voisin antaa sen joululahjaksi jollekin. Tai myydä.
En minä halua avoautoakaan, mutta voisin sellaisenkin ottaa arpajaisvoittona, myisin tai vuokraisin sen.
Kyllä ottaisin, olen suurkuluttaja, samoin kolme tytärtäni! Varmaan tuo voittomäärä ei edes riittäis meille vuodeksi
En. Mun vuoden tarve kuivashampoolle on se yksi puteli, joka kotoa jo löytyy ja varmaan riittää pidempäänkin.
Siis citymarketilla oikeasti tuollainen kilpailu. ap
Itse en ainakaan käytä kuivashampoota, joten lähtökohtaisesti en osallistuisi. Toisaalta tunnen useita ihmisiä jotka käyttävät, joten voisin antaa noita heille.
En ole koskaan käyttänyt kuivashampoota joten en osallistuisi.
Kiitos vinkistä, osallistuin. Paljon tulee käytettyä kuivashampoota ja Batiste on ehdottomasti paras merkki.
En tarvitse vuodessa enkä pitemmässäkään ajassa yhtään kuivashampoota joten jättäisin väliin.