Mitä tehdä, kun edes raha ei auta jaksamaan töissä?
Tilanteeni on tuo. En pysty rentoutumaan edes viikonloppuisin ja lomillakin lasken alitajuisesti päiviä työhönpaluuseen. Työpaikkakiusaaminen on kohdallani mennyt niin pitkälle, että oletan kyseessä olevan savustusoperaatio, jolla minut saataisiin lähtemään. En avaa asiaa enempää, ettei minua ja työpaikkaa tunnisteta. Paljon on tiedon pimittämistä ja työn häiriköintiä, osa kollegoista ei suostu tervehtimään minua. Pomo otti minulta ne harvat etätyöpäivätkin pois, kun muutamille suosikeilleen hän sallii etäilyn 100%.
Minä tyhmä otin tuon paikan vastaan, vaikka tiesin että siellä on ollut melko paljon työntekijöissä vaihtelua. Eräs työkaverini sanoi, että hän on jaksanut lasten elättämisen takia yli 20 vuotta tätä samaa p*skaa samassa työpaikassa. No onneksi en ole ainoa kuisattu sentään, jos jotain hyvää tästä tilanteesta on haettava. Jollain minunkin pitäisi lainat ja eläminen maksaa, mutta tämä työ verottaa minulta kohta terveyden ja ajaa itsetuhoon. Lähtisin tyhjän päälle, jos olisi säästöjä mutta kaikki ovat huvenneet asunto- ja remonttilainoihin sekä ruokaan. Yksineläjä vielä olen.
Kommentit (34)
Ruikuti, ruikuti, ruikuti, jankuti, jankuti, jankuti.
Perheettömänä sinkkuna heittäydyin työttömäksi ihan suosiolla. Vähälläkin yksineläjä pärjää ja huomaa olevansa onnellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu että samat ihmiset kokevat tulevansa kiusatuiksi vähän joka työpaikassa
Todellakin tämä. Ja olen nähnyt sen todellisesti tapahtuvan.
Suomi on työpaikkakiusaamisen kärkimaa. Ei ihme että nykyään nuoret haikailevat olevansa taloudellisesti riippumattomia nelikymppisinä.
Minutkin savustettiin ulos ja en enää aio palata takaisin työelämään. Onneksi ikää on jo sen verran että omaisuutta kerkesi karttua.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on työpaikkakiusaamisen kärkimaa. Ei ihme että nykyään nuoret haikailevat olevansa taloudellisesti riippumattomia nelikymppisinä.
Minutkin savustettiin ulos ja en enää aio palata takaisin työelämään. Onneksi ikää on jo sen verran että omaisuutta kerkesi karttua.
Uhriudu, uhriudu, niin kirkkaimman kruunun saat.
Miksi te tädit luulette että opiskelu koodariksi tai lähihoitajaksi on joku autuas pelastus????
Ai että burn outin partaalla opiskeleva työn ohessa alkaa opiskella 😆
Vierailija kirjoitti:
Miksi te tädit luulette että opiskelu koodariksi tai lähihoitajaksi on joku autuas pelastus????
Ei tod olekaan, it-alalla on naisen hankala olla. Kokemuksesta kerron.
Kiusaaminen on yleensä sen kiusatun syy. Ikävä sanoa näin mutta totta se on.
Ota mallia työpaikan miehistä jos sellaisia alalla on. Katso miksi ne eivät valita ja stressaa ja suorita.
Vierailija kirjoitti:
Ota mallia työpaikan miehistä jos sellaisia alalla on. Katso miksi ne eivät valita ja stressaa ja suorita.
Lastentarhassa aika vähän miehiä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oikeutettu opintovapaaseen niin ala opiskella jotain aikuiskoulutustuella. Opintojen myötä uusi työkin voi löytyä.
EiVITTUaina tämä sama paska neuvo 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
No kiva että sulla on parempia neuvoja :) itse olisin huonosta työpaikasta lähtenyt opintovapaalle heti mutta työhistoria oli liian lyhyt siihen.
Vierailija kirjoitti:
Miistä paska työntekijä uuden työpaikka saa?
Sano muuta 😂
Mä itse olen aina saanut uuden työn, kun taidot ja verkostot ovat kunnossa. On oikein yritetty lahjomallakin saada töihin. IT-alalla olen. Näitä ap:n kaltaisia keskinkertaisia tai keskivertoa paskempia on alalla liikaa.
Epäasiallinen käytös kun on ap:n ihan omassa päässä.