4D-ultra, Mehiläinen Töölö/Felicitas
Haluaisin kokemuksia 4D-Ultrista kyseisissä paikoissa. Miten kauan tutkittiin, paljonko jäi maksamaan kela korvauksen jälkeen, minkälainen lääkäri oli? Tarkoitus olisi mennä kyseiseen ultraan mahdollisimman pian, kuinka nopeasti olette saaneet ajan soitettuanne/aikaa varatessanne?
Vastauksista olisin enemmän kuin kiitollinen :)
Kommentit (7)
Soitin tuonne Mehiläiseen, on kuulemma tunnin aika ja ilman kelakorvauksia 205e ja kela korvaa n.40e eli maksettavaksi jäisi 170e suunnilleen. Ja kahtena päivänä viikossa tekevät. Mutta tuosta toisesta paikasta haluisin saada tietoa eli jos joku on käynyt, olisin kiitollinen jos kertoisit.
Tapio Kurki oli lääkäri ja todella ihana. Tutki kaikki tarkaan. Sain alkuun sanoa mitä halusin tietää ja vastaili tutkimuksen aikana niihin ja paljon muuhun (mitä en ymmärtänyt edes kysyä). Todella tarkkaan tutki kaikki. Myöhässä ei ollut yhtään. Vasaanottoaika oli 45min. Maksettavaa Kela korvauksen jälkeen jäi 146¿. Varasin ajan elokuun alussa ja sain kolmen viikon päähän kun lääkäri oli lomalla pari viikkoa sitä ennen. Mutta siis ilmeisti kuitenkin todella nopeasti saisi ajan.
Felicitaksen Tapio Kurjella kävin esikoista odottaessa. Aivan ihana ja asiantunteva lääkäri. Kesti tunnin verran, selitti mielestäni todella tarkkaan ja rauhallisesti kaikki. Suosittelen lämpimästi!!!
Mukaan sai dvd:n (kesto n. 20 min.), piti viedä itse mukana. Ihan tarkkaa hintaa en nyt muista, kelakorvausten jälkeen maksettavaksi jäi n.150-170e.
Tarkoitus olisi mennä uudestaan myös tässä raskaudessa.
Nellukk@
Tältä palstalta luin niin paljon positiivista Felicitaksen lääkäristä Tapio Kurjesta ja sen pohjalta varasin ajan.
Minä varasin hyvissä ajoin, kun klinikka suosittelee ultrausta tehtävän viikolla 24-27. Ja sain mieluisen ajan.
Aivan ihana lääkäri oli Tapio Kurki. Sydämellinen ja rauhallinen. DVD:n sai todellakin mukaansa, mutta omaa ei tarvinnut viedä mukanaan. Felicitaksesta voi ostaa levyn. Ja ainakin kaksi metriä tulostettuja ultrakuvia. :o)
45 minuuttia käynti kesti ja mieluusti kävimme. Olemme aivan haltioissamme käynnistä! KELA korvauksen jälkeen maksettavaa jäi 154¿ ja se sisältää sen DVD levyn.
Suosittelen lämpimästi Tapio Kurkea!
Nuru ja masuasukki rv 25+4
Kävin myös minäkin Felicitas- klinikalla
ja Tapio Kurjella.
Asiantunteva, rauhallinen ja hyvä lääkäri. Täsmällinen.
dvd-video mukaan, kesto n. 25min ja nippu ultrakuvia.
Aikaa oli aika vaikea saada, kun en päässyt mihin kellon
aikaan tahansa. Ja ainakaan silloin hän ei tehnyt iltaisin.
Olimme vastaanotolla 45min, josta 30 min oli
ultrausta.
Hinta Kela-korvauksen jälk. 154¿
Suosittelen +++
Joo, minäkin kävin Kurjella ja olen 100 % tyytyväinen, vaikka tavallisesti olen melko kriittinen lääkäreiden suhteen. Tutkimus oli rauhallinen, kesti 45 minuuttia, dvd:n sai mukaan (ei tarvinnut tuoda omaa), kertoi kaiken mitä näki oma-aloitteisesti, vastasi kaikkiin kysymyksiin. JA ajan sai jo seuraavalle päivälle. Tämä siis tänä syksynä.
Ihana samoja asioita olen pohtinut ! Olen kuullut, että mehiläinen olisi edullisin, pitäneekö paikkansa ? Oltiin r-ultrassa Kättärillä ja sen teki erikoislääkäri, koska vauvalla oli niskaturvotusta np-ultrassa ja olimme myöskin istukkabiopsiassa. Ollaan oltu huolissamme onko kaikki ok, mutta kättärin lääkärin tekemä ultra jätti karvaan maun suuhun, oli niin tökeröä ja muutenkin tuntui siltä, että oltiin sivullisia vaikka meidän lasta sieltä monitorista katsottiin. Haluaisin 4D-ultraan sen takia, koska haluan, että asiat myös selitetään meille ja meillä mahdollisuus nähdä vauvaa. t. emmi rv-20+4