Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten varataan ulkomaanmatka jos se maksaa enemmän kuin luottokortilla on luottorajaa? Vai saako noita kalliita reissuja laskulla?

Vierailija
27.11.2022 |

Mutta sitten ei ole sitä mahdollisuutta että luottoyhtiö korvaa jos jotain sattuuu?
Jos siis matka vaikka 5000 ja luottoraja puolet siitä? Tietysti pystyisi siirtämään varmaan luottokortille tuon erotuksen vai?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Tosin haluaisin ostaa auton.

Voiko kortille laittaa suuren summan etukäteen ja sitten ostaa.

Mulla on luottoraja vain 800.

Vierailija
2/10 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Tosin haluaisin ostaa auton.

Voiko kortille laittaa suuren summan etukäteen ja sitten ostaa.

Mulla on luottoraja vain 800.

voi laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortille voi maksaa ns. yli niin että luottoa on se tarvittava määrä. tokihan myös luottorajaa voi yrittää nostaa, varsinkin jos luottoraja on tosi pieni.

Vierailija
4/10 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortille voi laittaa rahaa etukäteen. Myös luottorajaa voi nostaa.

Vierailija
5/10 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille luottorajalle on ihan syynsä. Perustuu omaan maksukykyyn. Kannattaa ehkä katsoa vähän halvempia matkoja.

Vierailija
6/10 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottorajaa voi nostaa.

Vierailija
7/10 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa luopua kokonaan luottokortista, jos perusasiat siitä, miten luottokortti toimii ovat noin hakusessa. Tämä on ystävällinen neuvo ap:n parasta ajatellen.

Vierailija
8/10 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille luottorajalle on ihan syynsä. Perustuu omaan maksukykyyn. Kannattaa ehkä katsoa vähän halvempia matkoja.

Matkan rahoitus on kyllä kasassa, en kai muuten pystyisi siirtämäänkään ko rahaa sinne luottopuolelle? Ja tuo luottoraja on vuosikausia sitten haettu, tiedä vaikka saisinkin enemmän mutta tarvetta ei ole.

Vierailija
9/10 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaa luopua kokonaan luottokortista, jos perusasiat siitä, miten luottokortti toimii ovat noin hakusessa. Tämä on ystävällinen neuvo ap:n parasta ajatellen.

Kyllä mulla luottokortti on ollut 20 vuotta mutta aina kun olen ostanut sillä, olen maksanut heti myös takaisin. Eli nyt täytyy tehdä toisinpäin. Maksaakin jo etukäteen. Kai siinä silti toimii se vakuutusosuus jos jotain sattuu varauksen ja matkalle lähdön välillä?

Vierailija
10/10 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap.

Ei tosiaankaan kannata luopua luottokortista. Monia asioita wi nykyään voi tehdä ilman sitä. Vuokrata autoa tai yöpyä hotellissa.

Lisäksi sillä ostettaessa saa maksulleen turvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän