Te, jotka ostitte vain 1-3 asiaa Black Fridaystä
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa. Black Fridayn nimissä olivat alennukset.
Tämä. K-supermarketissa oli esim. Kahvi 2,99 e ym todella hyvää tarjousta.
Mitä kuraa se oli? Prismassakin oli Saludo 2,90, mutta en uskaltanut ostaa, kun se on kuitenkin kamalaa.
Kaksi kosmetiikkatuotetta, jotka oli tarkoitus ostaa muutenkin (toinen oman loppuneen tilalle ja toinen lahjaksi) ja irtoroinalle säilytyskorin, jota olen katsellut jo pidempään :D Katson yleensäkin aleista vain jos niissä olisi tuollaisia tarpeellisia tuotteita tavallista halvemmalla. Minulla oli viime vuonna tavarankarsimisprojekti ja ostohimot ovat vähentyneet kun mietin aina haluanko tuonkin lojumaan nurkkiini ja tarvitsenko sitä todella.
Parsakaali -50%, mangoldi -50% ja punainen kiinankaali -50%. Niitä olen mutustellut mielihyvällä.
Mikron ostin Gigantista, koska edellinen meni eilen rikki.
säästin miljoonan kun teslat jäi kauppaan
Instant Pot Duo Crisp -painekeittimen. Pari vuotta ehdin harkita kojeen hankintaa, ja nyt löytyi 130 eurolla Saksan Amazonista ja vieläpä tuo hienompi malli jossa on myös airfryer.
Ensi viikolla sitten kokkailemaan :)
Ja vielä kun kerrot missä sellainen black friday kauppa on?
En voinut ostaa mitään kun oli älä osta mitään päivä samaan aikaan.
taskupillu kun tyttöystävä pihtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa. Black Fridayn nimissä olivat alennukset.
Tämä. K-supermarketissa oli esim. Kahvi 2,99 e ym todella hyvää tarjousta.
Mitä kuraa se oli? Prismassakin oli Saludo 2,90, mutta en uskaltanut ostaa, kun se on kuitenkin kamalaa.
Pirkka Costa Ricaa. Ihan ok arkikahvia, jolla saa aamulla silmät auki. Pyhänä sitten parempaa ja kalliimpaa.
Ostin telkkarin jonka ostamista olen miettinyt jo vuoden. Vanha telkkari on 14-vuotta vanha. Ja viimeisen vuoden alkanut oireilemaan että tullut tiensä päähän.
Tämän lisäksi ostin pari kirjaa lapsille joululahjaksi. Molemmat tykkää tosi paljon lukea ja on jo vähän perinne että jouluna tulee kirjalahja. On myös vähän jo perinne, että nämä lahjakirjat ostan black friday alesta.
Katos vaan, kukaan ei ole vielä tullut kertomaan ettei saa matkustaa kun on korona😉.
Itse ostin imurin.