Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin avopuolison ja ex-vaimonsa hääkuvia

Vierailija
22.07.2010 |

Tulin kurkanneeksi tänään miehen yöpöydän laatikkoon. Näin siellä itkuhälyttimen ja ajattelin viedä sen varastoon ja sieltä alta löytyikin iso pino miehen ja ex-vaimon hääkuvia! Ei mua häiritse se, että mies on halunnut säästää kuvat, mutta se häiritsee, että ne ovat hänen yöpöytänsä laatikossa ja ylipäätään kodissamme (joka oli ennen myös hänen exänsä koti)! Veisi edes kellariin tai johonkin, missä en niihin ihan heti törmää... Voiko tästä sanoa miehelle? Pyytää häntä viemään kuvat vaikka sinne varastoon? Tuli aika paha mieli kun näin kuvat. :(

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hääkuvat joutaa yhteisestä kodistanne heittää menemään!

Itse olen ensimmäisessä avioliitossani, mutta kyllä minulla on kaikki valokuvat tallessa, myös entisistä poikaystävistäni, samaten rakkauskirjeet kuten ystävienikin kirjeet. Ne kertovat eletystä elämästä. Kyllähän ex-puoliso on ollut tärkeä osa elämää aikoinaan, miksi ei saisi muistoja säilyttää!

Ei siinä mitään, muistot on muistoja ja niitä ei kukaan voi ottaa pois. Eikä tarvitsekaan.

Itse vaan olen henk.koht. sitä mieltä että se elämä josta on lähdetty (ja erottu) on ilmeisesti jotenkin ollut huonoa, joten itse en tarvitse konkreettisia muistojuttuja. Hääkuvat existä tosiaan joutaa johonkin, esim. varastoon yhteisestä kodista.

Vierailija
22/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mustasukkainen ja penkova narsisti, joka ei anna miehelle tilaa hengittää. Enää en katso kodissani mihinkään laatikoihin ettei vain tule ero, kun niin olen koko ajan penkomassa ja vahtaamassa. Olenpa kamala ämmä! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mustasukkainen ja penkova narsisti, joka ei anna miehelle tilaa hengittää. Enää en katso kodissani mihinkään laatikoihin ettei vain tule ero, kun niin olen koko ajan penkomassa ja vahtaamassa. Olenpa kamala ämmä! ap

Jos miehes kerran on SUN kanssasi, miksi ihmeessä pelkäät muutamaa vanhaa valokuvaa?

Vierailija
24/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa, että miehellä oli elämä ennen minua ja siinä elämässä oli aviovaimo ja jopa lapsia. Kaikista heistä on kuvia meillä kotona, koska ne kuvat ovat osa miehen elämää.

Jos haluaa "kuvattoman miehen" niin ei ota käytettyä. Ja jos ottaa miehen kierrätyksestä niin hyväksyy, että löytyy kuvia ja löytyy muistoja ja löytyy yhteinen elämä.

Vierailija
25/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten ensimmäinen merkki siitä, että mies on lähdössä: aloitat natinan entisestä vaimosta. Ei mies jaksa kuunnella jankutustasi

Vierailija
26/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten ensimmäinen merkki siitä, että mies on lähdössä: aloitat natinan entisestä vaimosta. Ei mies jaksa kuunnella jankutustasi

Kaikki miehet eivät ole noin yksinkertaisia.

Entisestä vaimosta puhuminenkin kuuluu elämään.

Vierailija
27/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan miehellä ja ex-vaimolla lapsia ja lapset vieläpä asuvat meidän kanssamme. Heissä ei ongelmaa eikä heidän kuvien kanssa, mutta tuntui vain kummalliselta, että mies on laittanut hääkuvat yöpöytänsä laatikkoon. On minullakin menneisyys, mutta kuvat existä olen hävittänyt, koska niissä ei ole mitään muistelemista. ;) Mutta on siis edelleen ok, että mies säilyttää kuvat, mutta voisi ne kai pois kodistamme viedä, jos ei niitä edes katsele. ap

Vierailija
28/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät ole noin yksinkertaisia. Entisestä vaimosta puhuminenkin kuuluu elämään.

kun ei ota äijää kierrätyskeskuksesta niin ei tarvitse etsiä exän kuvia

Vierailija
29/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät ole noin yksinkertaisia. Entisestä vaimosta puhuminenkin kuuluu elämään.

Oot itsekin ihan yhtä kierrätetty jos sulla on ollut yhtään suhdetta ennen miestäs.

Vierailija
30/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ollut entistä elämää, mitä sitten.

Olet samanlainen kuin oma exäni.

Vierailija
31/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvat. Lapsille ei saa säilyttää yhtään kuvaa vanhempien häistä. Herranen aika, nyxähän ei vaikka anna pillua jos niin tekee.

Entisen vaimon pitää pitää lapset pois teiltä, koska sekin on ihan sinun kiusaamista, että exä työntää lapset isälleen heidän entiseen kotiin.

Soita vielä sille exälle, että onhan polttanut heidän liittonsa kuvat. Yhtään kuvaa ei saa jättää lapsille, eikä muistoksi jälkisukupolville, että miehesi on ollut naimisissa ja hänellä on lapsia.

Hui kauhea, nyt tuli hirveä ajatus. Miten tarkistat, ettei exä vain ole säilyttänyt vihkisormusta? Tai miehesi, apuaaaaaaaa.....

Kyllä nyt ahistaa olla nyxä...

Vierailija
32/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot itsekin ihan yhtä kierrätetty jos sulla on ollut yhtään suhdetta ennen miestäs.

Vierailija
33/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Eivät ne ole minulle tärkeitä, joten ovat voineet jonnekin laatikon pohjalle unohtuakin. Jos ne ei ole minulla niin sitten ovat exällä. Apua. Ei tullut mieleen, että niistä voi tulla perheriita. Joko meillä tai exällä.

Vierailija
35/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin...siis ap kaiveli avomiehensä laatikoita ja "vain löysi"... Mitäpä ap olisi sanonut, jos avomies olisi jäänyt kiinni ap:n tavaroiden kaivelusta+ Olisi taitanut nousta aikamoinen poru.

Vierailija
36/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut, että niin ei tehdä kuin vitseissä, mutta nyt ymmärrän aika hyvin kälyn tekemisiä. Sillä on tapana "löytää" anoppilassa ties mitä kirjeitä, kortteja, valokuvia ja viedä ne anopille ihmetellen, että mikä tämä mahtaa olla. Se pahus oikeasti tonkii siellä laatikoita ja ullakkoa ja kaikkia mahdolliset kätköt voidakseen aiheuttaa niin paljon pahaa mieltä kuin mahdollista.

Vierailija
37/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laitettu yöpöydän laatikkoon jotta sinä et niihin törmäisi? Ja tosiaan, kaikenmaialman varastoissa valokuvat menevät helposti pilalle.

Vierailija
38/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen isovanhempien rakkauskirjeitä suunnilleen vuosilta 1916 - 1920. Onneksi eivät aikoinaan hävittäneet niitä ja valokuvia.

Vierailija
39/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut samassa tilanteessa, ja kerroin miehelleni löydöstäni ja hän heitti kuvat roskiin :) Miksi pitäisi säästellä niitä ja muistella...

Vierailija
40/59 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolisoiden hävittää vanhempieni hääkuvia. Olivat ihana perintö minulle. Varsinkin nyt kun kumpikin ovat kuolleet.

En voi ymmärtää sellaisia puolisoita, jotka ei tajua, että vanhempien yhteiset kuvat (hääkuvakin), on lapselle perintö hänen vanhempiensa menneisyydestä ja lapsella on oikeus saada ne.

Olet paskiainen, joka vaadit miestäsi heittämään hääkuvat roskiin. Ne olisivat kuuluneet lapsille.